Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1828
Jeg lurer på hvordan man kan få oppdateringen vis man har piratkopiert windows?

Vet noen her forumet om en måte

Noen som vet?
Er det XP, sett på automatiske oppdateringer. Vista aner jeg strengt tatt ikke med.
Trådstarter
31 0
Men jeg får ikke alle oppdateringer siden jeg har piratkopiert...
Det fins nøkkelgenerator(er) som lager gyldige VLK-lisensnøkler. Disse skal fungere fint med f.eks. media player 11.
Last ned Windows.Genuine.Advantage.Validation.v.xx.xx.xx.CRACKED(må være siste versjon for at den skal funke dog). Det skal gi deg muligheten til å laste ned updates.
Sitat av Freeloader
Last ned Windows.Genuine.Advantage.Validation.v.xx.xx.xx.CRACKED(må være siste versjon for at den skal funke dog). Det skal gi deg muligheten til å laste ned updates.
Vis hele sitatet...
Dette cracket finnes overalt på nettet, torrent, usenet, ...
Lette å finne.
Hint: Det kan være like så greit å bare finne en gyldig nøkkel i stedet for å rote med cracks for hver eneste oppdatering av WGA som kommer.
http://wga.releaselog.net/ WGA Fucker.

jeg har ikke prøvd den.
XP KeY ReCoVeRER AND DiSCOVErER 5.12 kan lage gyldige nøkler til Windows XP Home/Pro/Corp.
Men om du klarer å få laget en nøkkel som blir godkjent hos microsoft vet jeg ikke.
http://www.mydigitallife.info/2006/1...03-as-genuine/
Her står fremgangsmåten forklart. Dersom du har kjørt WGA-cracks før bør du installere nyeste versjon av WGA fra Microsoft før du prøver serialen fra nøkkelgeneratoren. Filen fins ikke lenger på mydigitallife, men man får oppgitt filnavnet (WPatcherP5575987.zip). Så var det bare å søke.
1. Gå til thepiratebay.org
2. søk på følgende: Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.7.17.0.CRACKED-ETH0
3. last ned. ( du trenger en nedlastningsklient som støtter torrent ) - f.eks BitComet
4. pakk ut til en tom mappe. v/bruk av f.eks; ( winzip, winrar, 7zip o.l )
5. Kjør "installer.bat" ( som ligger i mappa du pakka ut filene )
6. la .bat ( batch ) fila jobbe ferdig, og restart maskina.
7. Du kan nå oppdatere: http://www.update.microsoft.com/
Enjoy!
Sist endret av d0nk3y; 10. mars 2007 kl. 14:37.
Trådstarter
31 0
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1. 7.17.0.CRACKED-ETH0 virker ikke jeg prøvde jeg får ikke oppdateringene fra microsoft.com
hmm.. Antaglig har det kommet ut en ny versjon av Update-check'en til microsoft.
Se om du kan finne en nyere versjon.

- Edit:

Samme prosedyre som før. last ned disse:
www.mininova.org/search/?search=Windows+genuine

De der er lastet opp 7 og 10 mars, så burde være ganske 'up to date'.

ps: Antaglig trenger du bare den nederste.
Sist endret av d0nk3y; 10. mars 2007 kl. 15:09.
Er det ikke mulig å bruke Autopatcher da?

http://www.dinside.no/php/art.php?id=101154
Trådstarter
31 0
JO men da får man ikke alle oppdateringene, bare noen

Ikke IE7, men den kommer kansje i mars 07
funker disse tingene? man må vell oppdatere den ofte da?
Hvis det er IE7 du er ute etter..

link (tpb)
Microsoft Internet Explorer 7.0 Final For Windows XP SP2

Edit: Anbefaler ikke IE7. Uoversiktelig for min del.
Sist endret av d0nk3y; 10. mars 2007 kl. 16:07.
Eller bare laste ned oppdateringene fra http://windowsupdate.62nds.com/ - Da sjekker de ikke om din versjon er genuin.

Der installerer du bare pluginen (du må kanskje ha Mozilla Firefox), og velger hvilke oppdateringer du vil ha.

Advantages:
* No personally identifiable information is collected from your computer.
* It lists just the updates you need. If an update has been superceded by a newer one, it will not ask you to install the older one.
* Using enhanced data from MBSA, WindizUpdate will find more security patches needed for your O/S than the "other" website.
* If there is a security issue with a component that you have not got installed, it will not ask you to update it. For example, if you have not installed hyperterminal, it will not update it.
* It is not restricted to just Microsoft products. Software from other vendors can also be updated.
* Upgrading to the latest version of Internet Explorer is not considered a Critical Update!
* Works on Windows versions no longer supported by Microsoft -- Windows NT 4.0 and Windows 95
* The plugin is not an ActiveX control.
* Integrated download manager with error detection -- you can cancel downloads at any time, and the next time you wish to install the cancelled update, it will continue from where it left off. Only corrupted sections of the file are redownloaded.

Disadvantages (based on information from their website)

* There is a delay from when new updates are released from Microsoft to when they appear on this site.
* You'll need to upgrade your browser if you're using MSIE 4.xx -- This site won't work, neither will Microsoft's.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Grimdoc; 10. mars 2007 kl. 20:16.
Trådstarter
31 0
Hmm Skal teste nå!
Medlemer av norbits kan jo hente
Lag.din.Windows.XP.SP2.Genuine.valid.READ.TORRENTiNFO-CredS.torrent
Vis hele sitatet...
.

Jeg har aldri brydd meg om genuine, siden jeg hverken bruker IE7 eller Wmp. Men sånn for moro skyld så har jeg nå brukt denne. Og det funker både på laptopen og desktopen. Lett er det også
Sitat av d0nk3y
Hvis det er IE7 du er ute etter..

link (tpb)
Microsoft Internet Explorer 7.0 Final For Windows XP SP2

Edit: Anbefaler ikke IE7. Uoversiktelig for min del.
Vis hele sitatet...
IE 7 kan være litt uoversiktelig, og det tror jeg bare er en vanesak.
Den har en langt høyere teknisk standard, den følger i langt høyere grad enn før w3.org sin standard.
Trådstarter
31 0
Kanoner! får man ekte windows altså oppdateringer og sånt stuff?
Trådstarter
31 0
oppdateringer og stuff
Sitat av d0nk3y
Hvis det er IE7 du er ute etter..

link (tpb)
Microsoft Internet Explorer 7.0 Final For Windows XP SP2

Edit: Anbefaler ikke IE7. Uoversiktelig for min del.
Vis hele sitatet...
Selv om du følger fremgangsmåten i denne, oppdager MS at windows er piratkopiert.

Brukte denne for å fjerne maset som fulgte i kjølvannet av den:
http://thepiratebay.org/tor/3635224/...905474_remover