Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 3049
Har ikke lest så mye av tråden, men må bare fortelle om SP på vår debatt. Det satt en bonde der som jeg bare måtte le av. Han visste ingenting om politikk eller hva de mente. I tillegg var han veldig nervøs, likte ikke mikrofon og snakka veldig lavt. Når det ble spurt om diverse ting klarte han først og prestere og si noe som var i mot partiets meninger, så utpekte FrP dette og så unnskyldte han seg mumlende med at det var da lov og være uenig med partiet. Etter ei stund kom han også med noen uttalelser angående homofilt ekteskap og når han fikk spørsmål rettet mot seg fra Høyre så visste han ikke hva han skulle svare og sa bare: "Jeg vet ikke, jeg bare leser her" og så hold han opp partifolderen.

Jeg tror ikke SP fikk særlig mange stemmer på dette skolevalget.
Sitat av Nimrad
Har ikke lest så mye av tråden, men må bare fortelle om SP på vår debatt. Det satt en bonde der som jeg bare måtte le av. Han visste ingenting om politikk eller hva de mente. I tillegg var han veldig nervøs, likte ikke mikrofon og snakka veldig lavt. Når det ble spurt om diverse ting klarte han først og prestere og si noe som var i mot partiets meninger, så utpekte FrP dette og så unnskyldte han seg mumlende med at det var da lov og være uenig med partiet. Etter ei stund kom han også med noen uttalelser angående homofilt ekteskap og når han fikk spørsmål rettet mot seg fra Høyre så visste han ikke hva han skulle svare og sa bare: "Jeg vet ikke, jeg bare leser her" og så hold han opp partifolderen.

Jeg tror ikke SP fikk særlig mange stemmer på dette skolevalget.
Vis hele sitatet...
Sp har stor mangel på folk som kan stille til skolevalgkamper. De sender derfor folk fra stortinget o.l lignende. Hovedpoenget med disse skoledebattene er at ungdommer som er i partienes ungdomsparti skal representere sin politikk ovenfor ungdommer. For den politikken er ofte litt annerledes. Unge høyre vil ikke ha bybane fordi det kommer til å koste satans mye og sosialistisk ungdom vil ut av nato og ikke ha noe med usa og gjøre++