Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2560
Hei

Jeg har prøvd og google dette, men finner ikke noe(sannsynlighvis fordi jeg ikke er noen googler).

Nettopp fått meg den nye iphonen. Men jeg har lite lyst på og lagre alle kontaktene på nytt. Er det mulig på en eller annen måte og få de fra det gamle vanlige simkortet og til det nye microsimmet? gjennom itunes eller noe?

thanks
Du kan synkronisere den gamle telefonen din med outlook eller tilsvarende e-post program. Deretter kan du synkronisere iPhonen din.
De fleste micro-simkort er festet i en "ramme" som er like stor som et vanlig sim-kort. Sett dette i den gamle, kopier, knekk ut microsimet og sett det i iPhonen. Profit?
ah, takk begge.
jæbla synd at jeg rev ut micro simmet med engang
Jeg tok en sikkerhetskopi av min iPhone 3G, når jeg koblet til iPhone 4 så gjenopprettet jeg fra den sikkerhetskopien og vips så var kontaktene på plass.
Godt poeng Møkk, har man iPhone profil på maskinen fra før av får man spørsmål om hvorvidt man vil starte den som en ny maskin, eller kopiere inn data fra eksisterende profil første gang man kobler den til. Oppfatter dog trådstarter dithenn at han ikke hadde 3g(s) fra før med tanke på at han lurer på om det er mulig å synkronisere via iTunes.
Sitat av Cikey Vis innlegg
Du kan synkronisere den gamle telefonen din med outlook eller tilsvarende e-post program. Deretter kan du synkronisere iPhonen din.
Vis hele sitatet...
Lykke til, med å finne en outlook som fungerer med win7 om det er det du kjører
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Eplepepsi Vis innlegg
Lykke til, med å finne en outlook som fungerer med win7 om det er det du kjører
Vis hele sitatet...
Jaha ?

Hvilket rævhull ble du dratt ut fra ?
Windows mail er da integrert i Win7 og Outlook 2007\2010 (og helt sikkert 2003) fungerer da smertefritt i win7.
Sitat av Eplepepsi Vis innlegg
Lykke til, med å finne en outlook som fungerer med win7 om det er det du kjører
Vis hele sitatet...
Tja, jeg har funnet to: 2007 og 2010... Har brukt begge på win7 og begge fungerer utmerket sammen med iTunes / iPhone (3G/3Gs/4)

For ordens skyld fungerer det finfint med Windows Vista også, og helt sikkert tidligere versjoner også så hva er egentlig problemstillingen her?