Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 997
Hei kjøpte meg Oblivion på ps3 i dag ,men skal jeg følge den røde greia på kompaset ? xD takker for hjelp
Det hadde hjulpet mer om du kunne utdypet spørsmålet ditt, "skal jeg følge den streken?" er ikke noe veldig til hjelp for de som prøve å hjelpe deg, dessuten finner du sikkert mye hjelp på youtube/google
Trådstarter
16 0
Den som spiller Oblivion skjønner hva jeg mener ?
Jeg er skal gi halskjede til sønnen til kongen tror jeg.
Helt på starten
det jeg lurer på er om jeg skal følge den røde streken på kompasset, for og komme meg dit jeg skal for å greie oppdragene.
ja det skal du. Men du kan egentlig gjøre som du vil, og å gå hele veien vil ta lang tid, åpne kartet ditt -> trykk på byen nermest pilen -> ??? -> profit.
Trådstarter
16 0
Hva skal jeg trykke på for å åpne kartet ?
Tips:

Alt dette står i manualen som du mest sannsynlig fikk med spillet
Sist endret av Ozzfan; 26. november 2009 kl. 21:25.
Sliter du med så fundamentale ting i et spill er kanskje ikke oblivion spillet for deg...
Here you go http://www.uesp.net/wiki/oblivion:controls

Jeg anbefaler også siden uesp.net til alt du måtte lure på om Oblivion
hehe, denne pilen på kartet var en av mange ting som skuffet meg med oblivion, i forhold til forgjengeren morrowind. Ja, det er så sinnsykt lett at du skal følge den røde streken på kartet, prate med folk og lvle. (hva faen er gøy med dette?!) Håper det hjalp
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ofte vil jeg si at det er mye morsommere å IKKE følge den røde pilen, men gå litt rundt på måfå. Liker du ikke den røde pilen kan du jo bare sette opp et annet oppdrag som active task og vips så peker pilen i hytt og gevær. Det gjør jeg.
Sitat av AllaBAH Vis innlegg
Hva skal jeg trykke på for å åpne kartet ?
Vis hele sitatet...
Sier som de andre i posten, les manualen for slike spørsmål. Det står på første side hvilke knapp som gjør hva.
Sitat av tagefo Vis innlegg
Sier som de andre i posten, les manualen for slike spørsmål. Det står på første side hvilke knapp som gjør hva.
Vis hele sitatet...
Nå går flere her ut i fra at han faktisk har KJØPT spillet og har en manual. hvis han har lastet ned spillet finner han jo ikke slikt.

Men, kjære uvitende venn:Når du starter spillet får du opp et vindu hvor du velger new osv... Litt ned på siden der finner du options og inne i denne står alle kontrollene!
Sitat av TheTsar Vis innlegg
Nå går flere her ut i fra at han faktisk har KJØPT spillet og har en manual. hvis han har lastet ned spillet finner han jo ikke slikt.

Men, kjære uvitende venn:Når du starter spillet får du opp et vindu hvor du velger new osv... Litt ned på siden der finner du options og inne i denne står alle kontrollene!
Vis hele sitatet...
Nå sa trådstarter at det er til PS3, noe som gjør at folk tar det for gitt at han har kjøpt spillet. Du får ikke lastet ned spill til PS3, slik som det er nå.

Hvis man ønsker å gjennomføre oppdrag bør man følge pilen. Denne fører til det du skal "Whatever du skal". Den peker også mot dører, hvis du må gjennom dette før du kommer dit du skal.
Sitat av TheTsar Vis innlegg
Nå går flere her ut i fra at han faktisk har KJØPT spillet og har en manual. hvis han har lastet ned spillet finner han jo ikke slikt.

Men, kjære uvitende venn:Når du starter spillet får du opp et vindu hvor du velger new osv... Litt ned på siden der finner du options og inne i denne står alle kontrollene!
Vis hele sitatet...
Nå BURDE vi alle gå ut i fra at han har kjøpt spillet ettersom dette er noe man skal gjøre.
Beklager at jeg kaprer tråden men jeg bare lurte på hvordan man får fikset console har googlet som bare det. har prøvd det meste jeg har kommet over, Men finner dessverre ingen løsning
Sist endret av Pølzemakeren; 27. februar 2010 kl. 19:52.
Sitat av c#mn Vis innlegg
Nå BURDE vi alle gå ut i fra at han har kjøpt spillet ettersom dette er noe man skal gjøre.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig med deg i det, men siden så mange sa han skulle sjekke manualen så skrev jeg det slik at hvis han eventuellt ikke hadde gjort det så hadde han en mulighet. Hjelpen jeg ga vil jo uansett ikke hjelpe om han ikke kan lese engelsk og jeg ser at det kan være det egentlige problemmet siden han, som flere her har påpekt sannsynligvis har kjøpt spillet.

Kanskje det hadde vært en ide om noen la ut en link til Norsk bruksanvisning om noe slikt finnes på nett. Hadde hatt god bruk for en sånn selv da min sønn på 9 har store problemmer med engelske brukermanualer.
Sitat av Pølzemakeren Vis innlegg
Beklager at jeg kaprer tråden men jeg bare lurte på hvordan man får fikset console har googlet som bare det. har prøvd det meste jeg har kommet over, Men finner dessverre ingen løsning
Vis hele sitatet...
Det kommer ann på problemet. Er det til pc? Har du blåtann eller annen programvare på pcen din som bruker |§ tasten som hurtigtast? Avinstaller programmet eller bytt til en annen hurtigtast.