Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1257
Hei! Er på utkikk etter en minibar hvor jeg kan ha drinkingredienser stående. Det perfekte hadde jo vært vinskap/kjøleskap/frys-kombo, men det er vel litt vanskelig å be om. Er det noen som vet om et kjøleskap med frys i liten størrelse som er laget for drikke og som ikke er hvitt og stygt(planlegger å ha det i stua eller på rommet)?
Har vært ute etter samme tingen, noe lignende en minibar... med glassdør eller no sånt, men har ikke finni noe.
Nimrad's Avatar
Trådstarter
Sitat av seini Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er jo bare et vanlig vinkjøleskap. Jeg skal ha en type minibar med frysefunksjon for isklumper. Minibarer/vinskap finnes over alt, men takk for at du gadd å svare
Hva med dette? Ganske stiv pris, men tøft design og ikke så altfor svært..
Nimrad's Avatar
Trådstarter
Kostet litt i meste laget, men hadde vært perfekt hvis ikke!
Sitat av Nimrad Vis innlegg
Kostet litt i meste laget, men hadde vært perfekt hvis ikke!
Vis hele sitatet...
Har du råd til Apple produkter, har du faen meg råd til dette også ;D
*titte på avatar*
Sist endret av Liverbird; 15. juni 2011 kl. 09:35.
Nimrad's Avatar
Trådstarter
Jeg har råd til å kjøpe et brød til 3000,- men det er fortsatt i meste laget for et brød. Jeg håper du skjønner at jeg ikke vil kjøpe et minikjøleskap til 8000,-
Sitat av Nimrad Vis innlegg
Jeg har råd til å kjøpe et brød til 3000,- men det er fortsatt i meste laget for et brød. Jeg håper du skjønner at jeg ikke vil kjøpe et minikjøleskap til 8000,-
Vis hele sitatet...
Jeg håper du skjønner at jeg tullet litt også.
Hva prisklasse er det du ser for deg?
Nimrad's Avatar
Trådstarter
Det MÅ være under 3000,-, helst under 2000,-. Kan strekke meg litt om det er et litt ekstra stilig, stillegående retrokjøleskap med frysefunksjon for isbiter.
Hmm.. ja ser at du ønsker med frysefunksjon, og at det ikke skal være sånn stygt og hvit..

For å si det sånn. Det billigste kombiskapet på Elkjøp koster pr d.d. 1995,- ja det er stygt og hvitt og ikke designet for drikke, men er innenfor det som er prisspekteret ditt. (Er man litt artsy så kan det jo bli kult det også ^^ )

I den andre enden av spekteret er et "Retro" kjøleskap med frysefunksjon. Til 8534,-

Vinskap/drikkeksap hadde ikke rom for de mulighetene du var ute etter.

Så som murloc sier, du er nødt til å gulle til på noe brukt om du skal være innenfor på pris, funksjonalitet og design. Eller kjøpe noe som fraviker et eller flere av kjøpskriteriene dine.

-seini
Nimrad's Avatar
Trådstarter
Jeg får prøve meg på litt kjøleskapkunst da kanskje. Men det første jeg kan vike vekk fra er at det er designet for drikke. Dette er ganske nice, men foretrekker å kjøpe fra EU(helst Norge) pga strøm.
Merkelig nok så er man i norge ikke veldig "fan" av sorte små kjøleskap m/frys. Har leita litt rundt og det man finner er stort sett "hvitt".. men Litt lakkering skills så er vell ikke dette veldig forskjellig fra GE sitt. (får forbli siste forslaget ^^ )

-seini
Kjøpte for noen år siden en slik minibar du er ute etter av en kar som hadde kjøpt opp alle de hadde på Grand Hotel når de pusset opp der, er perfekt - plass til noen flasker vin + masse snus og cola og har isbitboks med plass til is osv øverst. Kosta 650 tror jeg. Skal se om jeg får tak i karen igjen, så kan jeg sende deg PM.