Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 2492
Jeg er da rimelig nybegynner innenfor hasj og slikt. Har røyka hos en kompis av og til, men jeg har aldri mekka osv før denne sommeren. For litt siden kjøpte jeg meg en vannbong og filter (loom var med). Dette funka knall bra i starten, før vi hadde mista resten av filtrene, og brukt samme filteret om og om igjen til det ble tett og vi fikk ingen effekt. En av nybegynnerfeilene

Anyways, nå lurer jeg litt på hva i heimen man kan bruke som filter? Sølvpapir er ikke akkurat anbefalt, så jeg tror jeg tar det rette valget når jeg ikke bruker det.
Filter? Er det rist du mener? Ta ut risten og hold den med en saks mens du brenner den.. Da vil den bli god trekk igjen. Det er rist i vasken du kan bruke eller kan du bestille rister fra www.pipeshop.no
du kan også ta deg en tur på badet eller kjøkkenet og se om du får lurt ut en rist eller to fra vasken, bare skru av den ytterste delen, så ligger det vel en 5 rister i en vask...
Trådstarter
26 0
Det er rist jeg mener ja. Gode forslag så langt Men det er ikke noe annet enn det som er nevnt ovenfor? Ølboks etc? Oppfinnsomhet er ikke min sterkeste side, spesielt etter en liten mary jane

Tips på veien til nybegynnere: Det går an å vaske risten! (Ikke vær steindum å blås filteret ut ruta når du skal få vekk asken )
Sist endret av Killa; 5. februar 2007 kl. 22:20.
om du ikke er villig til og ta noen rister så funker det fint og ta den rista som er tett og varme den med en lighter og bøye og bevege lit på rista så blir den rimelig bra!
Trådstarter
26 0