Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5522
Hei, jeg lurer på hva
aldersgrensen på alkohol i kypros er ?

Har tenkt meg dit en tur i sommer.
Takker for svar
lav eller useriøs. Jeg fikk kjøpe da jeg var 17, og min søster fikk også kjøpe(15)
Trådstarter
hmmm hawkay. høres lyst ut
Fyller ikke 18 før etter sommeren.
Den er visst 16.
Tror nok den er 16 ja. Om du går *alene* eller med en jevnaldrene venn, så er restaurantene og pubene etter deg og tilbyr "2 for 1" deal's". Helt ville
Tror nok ikke aldersgrensa i utgp. er 16, men heller at de gir så faen så lenge de for solgt.
Noen som vet grensa på kreta da?
Kreta er også en del av "syden", så du får sikkert kjøpt alkohol så sant du ikke ser latterlig ung ut.....
I butikkene får du uansett kjøpt. har aldri opplevd at de har spørt etter legimitasjon noen steder, ever. Bare gled deg. du får kjøpt overalt.
De spør "aldri" om legg nedi Syden
jeg var i hellas en gang da var jeg tolv og broren min femten og vi ble altid tilbydt ouzo og sånt til deserten men moren min sa alltid nei... så jeg tror ikke de bryr seg noe særlig.
Jeg har aldri blitt stoppet eller spurt om legg i syden
da var jeg 15 og 16
heller motsatt, at jeg måtte smake nasjonaldrinken dems
Hvordan er det med legitimasjonskontroll på tobakk og alkohol i spania?
spankingguru
Worner's Avatar
Begge deler kan man kjøpe på automater som står på gata. Eller de har vel begynt å fjerne endel av de nå, men du finner de på de fleste kjøpesentere og hotell/bungaloer
aldri hørt om alkohol automater, men røyk får man kjøpt på automater rundt om kring.
spankingguru
Worner's Avatar
På brusautomatene så er det somregel Tropical øl.
Utrolig godt.

http://www.cervezatropical.com/
Sist endret av Worner; 31. mars 2007 kl. 23:17.