Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3502
Er det noen her som har smakt Efes, øl fra Tyrkia? Lurte bare på om det gikk an å få tak i det i norge? Finner det ingen plass
done that been there, ganske godt øl. Tror ikke det er noe du kan få tak i norge. :/
Spør på Polet, kansje dem kan importere det for deg
Har dere prøvd innvandrersjapper? Sikkert best utvalg i Oslo eller andre storbyer, men jobber det tyrkere der så kan de sikkert importere for deg for en fin sum... men blir vel neppe mer enn hva norsk øl koster, regner med et denne ølen dere vil ha er skambillig i tyrkia, + importavgifter så blir det vel samme pris som norsk øl.
Trådstarter
15 0
Jeg bor bare i Bodø, ikke akkurat storbyen Hehe.. Men kan spørre på polet ja
aah. Efes..

Minner fra fjorsommer da jeg var i Tyrkia.

Billig (ca 14kr for en halvliter så vidt jeg husker) godt, og lett tilgjengelig uansett alder..

Lykke til
Trådstarter
15 0
Efes er godt! Veldig godt!
På resturanten Alanya i Stavanger serverte de Efes (før den brandt opp..) Regner med det er mulig å få i Norge, hos øl-importører. Men hvis det skulle være mye plynder å få tak i, ser jeg ikke helt vitsen i det. Efes er godt, men smaker som rimelig normal lys pils. Ikke noe særpreg som man må ofre mye penger og krefter på å skaffe.
Sist endret av Frozk; 21. februar 2007 kl. 12:10.
efes er beste pilsen ever spør du meg

hvar i tyrkia for ca 4 år på side, og da kosta pilsen rund 1,5 millioner tyrkiske spenn.

ca 5-10 norske kroner.
Sist endret av ringnes07; 22. februar 2007 kl. 19:39.
har også hatt fylla på efes. Nyyydelig pils, med fete flasker:!
Fontana i Asker, de har masse forskjellig øl og noe tyrkisk men jeg husker ikke om det var efes. men det kan jeg undersøke nærmere men det burde vel være noen sånne butikker i store byer også. Hvor de selger mye forskjellig øl.
drukket en del efes i tyrkia.. det går jo ned, og det er jo klart i 30+ at øl smaker godt.
når jeg var i tyrkia fant jeg omtrendt ikke annet øl en efes unntatt EN gang på en pub, da jeg fikk tuborg.. og da innså jeg at efes ikke var no særlig tess alikevel..

men i fravær av noe annet øl så funker det jo med efes også
Slenger meg på her.
var i tyrkia i høstferien, tok med meg 10 liter efes tilbake.
har fortsatt 4 bokser
veldig veldig godt øl, faktisk litt brusaktig, som smaker vannvittig digg når man har bada i 3 timer men du blir fort lei det
Trådstarter
15 0
hehe, mye morsome 'historier' her, personlig ser jeg på Efes som det beste ølet.