Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 11752
Jeg har prøvd svartis en gang, og det tror jeg var den gangen jeg ble fjernest (utenom når jeg var i Amsterdam). Brunt derimot har jeg prøvd utallige mange ganger. Blir aldri like fjern.

Kompisen min nevnte at det var heroinpenslet svartis? Noen som har hørt om dette?

Hva er forskjellen på svartis og brunt? Forskjellig olje? Heroinpensling? Hva er best etter ryktene?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, det er ikke heroinpenslet. Det er rett og slett veldig god hasj, mye trikomer og lite plantemateriale.
He He, svartis har jeg ikke hørt før. er det skrivefeil eller nytt "slagord" .
Alltid morro og høre nye "slagord"

Når det gjeller svarting(som jeg sier) er det produksjonmetoder som avgjør forskjellen.

Gjerne forskjellige planter og verdensdeler.

Sorting er mest fra Asia , pakistan afganistan osv

Brunt er gjerne fra Afrika, Marrokko

Er gjerne er forskjell på virkning, men får du best mulig fra begge steder blir du nok "skakk".

Det med heroin penslig er mye rykte, men har du en tørr plate som du blir pisse "fjern" av ,så ......

hvis du går i en cannabis åker og ruller blomster mellom hendene i noen timer kan du skrape av et lag med meget god "sorting" av håndflatene dine etterpå.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ivle: Det er ingen som pensler hasj med heroin før salg i Norge. Heroin er mye dyrere enn hasj, og å røyke det i en vanlig pipe eller joint er en skikkelig dårlig måte å røyke heroin på.
Trådstarter
26 0
Sikkert bare god hasj. Jeg ble så utrolig fjern når jeg prøvde det at jeg klarte ikke bevege beina mine. Var så utrolig tørst, men hadde ikke sjans til å hente drikke. Utrolig god rus jeg fikk av det. Skulle så gjerne hatt mer av den sorten=D
Sitat av Tias
Ivle: Det er ingen som pensler hasj med heroin før salg i Norge. Heroin er mye dyrere enn hasj, og å røyke det i en vanlig pipe eller joint er en skikkelig dårlig måte å røyke heroin på.
Vis hele sitatet...
der tar du feil tias!
folk som kjøper buffa hasj(som du må røyke flere g for å bli fjern på) pensler de ofte med heroin,ghb osv..
dette er en metode de gjør for at du skal få bedre funk på hasjen...

har faktisk røyket herionpensla...
den var tørr som ørken å har aldri i mit liv blitt så fjern!
æ klarte nesten ikke å løfte handa mi for å ta tak i tastaturet(skulle logge av msn for ble helt kokko)

så det er ikke noe myte...
var også hasj som var ghb pensla som ble selt i kristiansand for ei stund tilbake...
men prøvde aldri denne ettersom jeg visste lite/ingenting om ghb..

men pensling er ikke et rykte men en sjeldenhet...

har en kamerat som kjøpte 70g for 1500kroner...
da kjøpte han noen g med speed å pensla dritten med speed(idiotisk spør du meg men)

så jeg gjentar: pensling er ikke et rykte men en sjeldenhet...
amhx: Ser du ikke at Tias sier før salg? Alltså at det ikke er noen som pensler før salg. De du prater om kjøper dårlig hasj som de senere pensler\blander med andre droger selv. Det er en forskjell.

Mulig det har blitt solgt hasj pensla med GHB, men det synes jeg høres passelig tvilsomt ut.
Sitat av Sinister
amhx: Ser du ikke at Tias sier før salg? Alltså at det ikke er noen som pensler før salg. De du prater om kjøper dårlig hasj som de senere pensler\blander med andre droger selv. Det er en forskjell.

Mulig det har blitt solgt hasj pensla med GHB, men det synes jeg høres passelig tvilsomt ut.
Vis hele sitatet...
Hvorfor??
en kamerat av meg(som lever for hasjen, han røyker hver dag) som sa det å han sa at du ble jævla lei av den for det var noe rart med rusen sa han(ikke vet jeg hva men)

hva mener du med før salg?
at de ikke er pensla før de blir solgt fra der di høster plantene det du mener?
amhx: Misforsto, my bad. Men jeg synes fortsatt det høres rimelig tvilsomt ut. Jeg kjenner folk som er godt oppi 20-åra, og som har røyka det meste og som har røyka ekstremt mye. Ingen av de har noengang prata om å ha vært borti pensla hasj.

Men selvfølgelig, alt er mulig. Folk gjør mye rart.
Sitat av Sinister
amhx: Misforsto, my bad. Men jeg synes fortsatt det høres rimelig tvilsomt ut. Jeg kjenner folk som er godt oppi 20-åra, og som har røyka det meste og som har røyka ekstremt mye. Ingen av de har noengang prata om å ha vært borti pensla hasj.

Men selvfølgelig, alt er mulig. Folk gjør mye rart.
Vis hele sitatet...


vet du om noen som har tatt 1 bøtte trekk(passetjukt mekk) å ikke klart å reist seg opp?
æ måtte steve å konsentrere meg noe veldig for å få tak i tastaturet som la 15cm vekk fra meg for så å bruke 10minutter på å slå av msn...

dette er ikke helt vanlig med en tørr marroc akkurat nei...
men det var heroin eneste jeg vet om som kan slå deg helt ut...


men som sagt så prøvde jeg ikke den GHB pensla for jeg hadde en oppholds periode da å jeg vet jo ikke hvordan dette rusmidlet funker så...
utenom det jeg har lest på forumet...(ikke blitt så veldig klok på dette men skjønner litt av det)
amhx: Det er faktisk fullt mulig og bli helt satt ut av et bøtte trekk..
En gang jeg røykte noe syk hasj i vanlig bong tok jeg bare en bong og måtte sette meg rett ned på gulvet og klarte ikke og reise meg opp. Det tok 10 minutter før jeg klarte og "krype" til sofaen
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
amhx: Jeg tror du tar feil her, altså. Hasj kan gjerne være god selv om den er tørr. Og å bli satt ut av et bøttetrekk er vel heller normen, og ikke en sjeldenhet. Jeg har aldri sett eller hørt om penslet hasj, ei heller lest rapporter om at politiet har beslaglagt dette. Har du noengang prøvd heroin? Kjenner du igjen rusen?

Klassiske bivirkninger av heroin er forstoppelse og bittesmå pupiller (typ, knappenålshode, så og si :P).. Kjenner du deg igjen i noe av dette?

Er temmelig sikker på at dette bare er rykter satt ut av ignorante gatehoder. At noen pensler hasj til privat bruk kan jeg kanskje gå med på, selv om det er utrolig idiotisk mtp. inntaksmetode, men for all del - folk kaster vel vekk penger på verre ting her i livet. Tho inntil du kommer med noe som kan backe dette opp så velger jeg å ikke tro det du sier
De som tror de har vært borti heroinpensla hasj er vant med dritt, og har bare vært borti vanlig, veldig god hasj. Det er helt latterlig å si at noen ville brukt penger på å "sprite opp" den dårlige og billige hasjen de selger med dyr heroin.

Og, som nevnt tidligere, å røyke heroin sammen med hasj er en dårlig måte å innta stoffet på.
Tias: Jeg kan backe dette opp. Har selv røyket heroin penslet hasj. Denne kom riktignok fra England, og kostet 600 nok for 65g (husker ikke helt). Vedkommende som solgte denne sa ingenting om at den var penslet, men det var ikke akkurat vanskelig å finne ut av. Brant vi klumpen lenge nok begynte det å dryppe fra den. Den lett gjenkjennelig lukten av "fisk" lå også ganske godt i rommet. Den smakte altså hor, men hadde en sterk effekt. Den var penslet med MYE heroin.

Har imidlertid ikke vært så mye borti penslede greier i Norge, men jeg vet at det forekommer. Har fått tilbud _en_ gang om å kjøpe, noe jeg takket nei til. Det er riktig at heroin er en god del dyrere enn hasj, og mange kan tenke seg til at det er idioti og pensle hasj med dette stoffet. Vel, dette er ikke helt korrekt; La oss si at du sitter der med ei plate med gammel uttørket dritt, som du gjerne vil ha ut. Da kan du pensle den mer litt heroin for å "narre" folk til å tro at dette er god brunt, og du kan derfor få en god del tusen mer for den plata. Jeg er litt usikker på hvor mye heroin som da trengs for at man skal få dette fordelt jevnt utover, men kan aldri tro at man trenger så mye at man taper penger på det, fordi da hadde det selvfølgelig ikke vært noe poeng i å pensle.

Jeg har også prøvd hasj penslet med hyppere. Denne var riktignok ikke penslet i salgsleddet..

Uansett så forekommer ikke dette i noen stor grad, og jeg velger å tro at flesteparten av oss aldri kommer til å verken se eller røyke penslet hasj.

Utbøffet hasj med f.eks gummi er en helt annen sak. Det har jeg vært borti flere ganger, spesiellt når det gjelder svarting. Personer som har gitt meg slikt vet bedre enn å prøve seg en gang til...
Sitat av Tias
amhx: Jeg tror du tar feil her, altså. Hasj kan gjerne være god selv om den er tørr. Og å bli satt ut av et bøttetrekk er vel heller normen, og ikke en sjeldenhet. Jeg har aldri sett eller hørt om penslet hasj, ei heller lest rapporter om at politiet har beslaglagt dette. Har du noengang prøvd heroin? Kjenner du igjen rusen?

Klassiske bivirkninger av heroin er forstoppelse og bittesmå pupiller (typ, knappenålshode, så og si :P).. Kjenner du deg igjen i noe av dette?

Er temmelig sikker på at dette bare er rykter satt ut av ignorante gatehoder. At noen pensler hasj til privat bruk kan jeg kanskje gå med på, selv om det er utrolig idiotisk mtp. inntaksmetode, men for all del - folk kaster vel vekk penger på verre ting her i livet. Tho inntil du kommer med noe som kan backe dette opp så velger jeg å ikke tro det du sier
Vis hele sitatet...
røyket med min bror som er tidligere heroin misbruker så vil nå si det at det gjør meg kvalifisert til å si det når han ser det samme...(han som mekket)

jeg ble ikke satt ut...
jeg ble ødelagt...
jeg kunne ikke reise meg på en halvtime elns etterpå...
det er det verste jeg har vært borti imitt liv!
å når min bror la merke til at det var heroin i det så vil nå jeg si at det burde det være...

men tro hva du vil jeg gir faen..
jeg vet at det var det...
å jo har vært borti hasj som er helt fucked up sinnsyk å da følte jeg meg ikke så jævli..
ble kvelm å spyde ja men det var hasj rus...
dette kjente jeg selv var noe annet men vhordan jeg sklal forklare det vet jeg ikke helt ettersom dette er veldig lenge siden å husker ikke rusen lengre...
ellers skulle jeg ha lagt ut i det vie å det breier lissom...
Det jeg stusser på er hvordan noen kan drive slik business. La oss si du kjøper 50 gram for 50-pris, altså 2500,-. Så skal du pensle alt. For at noen i det hele tatt skal merke heroinen er det nødvendig med ganske raus pensling. Så la oss si, for å ikke ta for mye i, at de har veldig ren heroin og pensler ca. 0,1 gram per gram hasj. Noe mindre ville bare vært latterlig og ikke gitt særlig effekt. Selv ville jeg tatt på mye mer.

OK. Så du må kjøpe fem gram heroin i tillegg. Jeg vil tippe du må ut med 5-600 kroner grammet (0.25g=200kr), altså minst 2500 kroner til. Da sitter du med 50 gram hasj du har betalt 5000 kroner for, altså 100 kroner grammet. Hvor er fortjenesten?

Dette er riktignok norske priser, men heroinen i Oslo er ren og billig, og jeg regner med at man kan overføre prisforholdene til andre europeiske land.
Sist endret av xtapolapocetl; 7. februar 2007 kl. 23:18. Grunn: trykkfeil
mxyzptlk: Jeg tror ikke dette foregår på noe stort plan, men at det skjer er jeg ikke i tvil om. Ser på det som ganske drastisk å gjøre det slik, og jeg tror heller ikke man har noen særlig fortjeneste på det. Blandingsforholdene har jeg ingen kunnskap om, men vil nå regne med at de ikke går i underskudd. Noe særlig overskudd kan jeg imidlertid ikke tenke meg at de får.

For all del, så kan også denne hasjen fra england ha kommet fra vedkommende sitt personlige stasj. Kanskje han liker å røyke heroinpenslet hasj? Hvis hasjen pensles før videresalg, så kan jeg aldri tenke meg at denne har hatt en innkjøpspris på 50,- kr grammet. Da snakker vi heller 25-30,- kr og rundt der.
Sitat av mxyzptlk
Det jeg stusser på er hvordan noen kan drive slik business. La oss si du kjøper 50 gram for 50-pris, altså 2500,-. Så skal du pensle alt. For at noen i det hele tatt skal merke heroinen er det nødvendig med ganske raus pensling. Så la oss si, for å ikke ta for mye i, at de har veldig ren heroin og pensler ca. 0,1 gram per gram hasj. Noe mindre ville bare vært latterlig og ikke gitt særlig effekt. Selv ville jeg tatt på mye mer.

OK. Så du må kjøpe frem gram heroin i tillegg. Jeg vil tippe du må ut med 5-600 kroner grammet (0.25g=200kr), altså minst 2500 kroner til. Da sitter du med 50 gram hasj du har betalt 5000 kroner for, altså 100 kroner grammet. Hvor er fortjenesten?

Dette er riktignok norske priser, men heroinen i Oslo er ren og billig, og jeg regner med at man kan overføre prisforholdene til andre europeiske land.
Vis hele sitatet...

no way om du betaler 50 pris for dette som æ snakker om...
det er snakk om dritt hasj der du betaler 20-30kroner grammet... maks!

han jeg snakker om kjøpte 70g for 1500 eller 1700kroner... dvs maks 25pris...
å hvis vi da går utifra regne stykket ditt så blir det fortjeneste alikevell
men den han kjøpte var faen ikke vits i å røyke ei gang for du kan trekke opp sikkert en 5`er å nesten ike kjenne noe...
så blir kun heoren du kjenner HVIS det var den som skulle bli brukt...
Altså, når man snakker om "hasj" til 25-pris er det ikke hasj lenger. Da er det JUKS, med bittelittegrann olje i. Men igjen, at noen skulle ta seg bryet med å pensle denne dritthasjen med god heroin bare for å få solgt til fullpris, istedenfor å bare selge den billig, er bortenfor min fatteevne. Men det finnes jo idioter over alt.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Er enda ikke overbevist jeg altså. Leste et intervju med en person fra Kripos for noen år siden, og da hadde de i alle falll ikke konfiskert penslet hasj. Hadde vel vært naturlig at myndighetene beslagla noe av dette av hvis det fantes (da naturligvis også gikk ut med det i media)?
hva det var mest av den driten vet jeg ikke men ble drithard når du brukte loom(en kamerat som ville prøve dette) å han knakk askebegeret når han skulle kakke loomet
(jævla morsomt der å da når han plutseligt hadde en høu med sneiper å aske i fanget lissom)

men hvor ofte dette skjer har ikke anelse om..
kan godt være at det egentlig er en myte men så er det noen som har gjort det med ei hundre plate eller 2 liksom...

at det er noe som er utbredt tviler jeg sterkt på...

men nok off-topic skliing her...
lets get back 2 buisness
Utdrag fra ett intervju:
Det sies at hasj til tider kan være blandet med opiater. Har dere fått inn slike beslag?

Nei, det har vi aldri sett. Hvis vi hadde fått inn en hasjkvalitet som hadde vært utblandet med opium, så ville vi nok reagert på det. Jeg kan ikke huske at vi har registrert noe slikt. Men det har skjedd at vi har fått inn piper som hadde vært brukt til å røyke både opium og hasj - ikke nødvendigvis samtidig - og da har vi kunnet påvise begge deler i restene.

Les mere på: http://www.normal.no/txt/kripos.htm
Trådstarter
26 0
Om hasj kan være heroinpenslet er som så. Litt tilbake til topic igjen; Hva er egentlig den store forskjellen på svartis og brunt? Er det noen form for prisforskjell?

Etter min erfaring med svartis var først teorien at den var heroinpenslet, men etter mange gode svar her kan jeg kanskje bevege meg litt bort fra den teorien. Det kan være at jeg psykisk hadde bestemt meg for å bli skikkelig fjern for første gang, og jeg trakk hyppig og mye.
Har aldri klart å bli like fjern i ettertid (brunt) though. Det som er litt rart.
Svarting, som jeg kaller det, er 90% av tiden laget i vann. Brune plater som er tørre er laget under stort press.
Det at den er svart kan være no forbanna bøff, men som regel er det skikkelig god hasj fordi den er så rein (så og si bare thc.) Problemet med dette er at man blir fort innrøkt, selv om man blir uber fjærn de første dagene.
Har ingenting med hvor den kommer fra eller hvem som lager den, men hvordan man lager den. Gro dine egne planter å lag den hasjen du selv vil! Svart som brun, god som dårlig, mye som lite. Å gro sin egen holder ubegrensede muligheter! Anbefaler alle til å gjøre det!
Sist endret av Mullah; 13. februar 2007 kl. 10:35.
Når jeg og en veninde var i danmark fikk jeg prøve å røyke ordentlig sortings, jeg fikk vite at han vi fikk det av hadde laget det selv, han hadde masse hasj så hadde han laget det ved å presse ut all oljen fra hasjen eller noe med gass, vet ikke hvordan dette gjøres, men det var det han sa han hadde gjort, det var heelt sykt å røyke, han hadde laget en bong og etter ET heftig trekk på bongen var jeg fjern, men det smakte helt grusomt og masse tjære...

Men pensla hasj kaller jeg boblings,
Jeg har vert borti boblings flere ganger, det jeg har fått har vert pensla med kokain,
min teori er at dealere pensler det for at folk skal bli avhengi av deres hasj, og at de skal fortsette å kjøpe av dem, du får ofte boblings i byen, ved akers elva...
Boblings er syke saker, du blir skikkelig fjern og du blir ikke så tong og sliten du blir mer surrete og opplagt! -Jeg digger boblings
Miss Daisy: Det er masse hasj som bobler uten at det er tilsatt noe. Har selv røyket "boblings" utallige ganger og har aldri merket noe annet enn å bli fjern. Denne diskusjonen er blitt tatt mange ganger her på forumet, og konklusjonen er at (så og si) ingen dealere pensler hasjen sin. Spesielt ikke med kola. Mengden kola man må tilsette for å få en ordentlig rus er såpass høy at det ikke lønner seg for 5 øre. Og hvertfall ikke om man selger til randoms i Oslo.

At dealere blander med et dop for å få deg avhengig av deres shit er en gammel antidrugs-myte.
Sitat av Miss daisy
Når jeg og en veninde var i danmark fikk jeg prøve å røyke ordentlig sortings, jeg fikk vite at han vi fikk det av hadde laget det selv, han hadde masse hasj så hadde han laget det ved å presse ut all oljen fra hasjen eller noe med gass, vet ikke hvordan dette gjøres, men det var det han sa han hadde gjort, det var heelt sykt å røyke, han hadde laget en bong og etter ET heftig trekk på bongen var jeg fjern, men det smakte helt grusomt og masse tjære...

Men pensla hasj kaller jeg boblings,
Jeg har vert borti boblings flere ganger, det jeg har fått har vert pensla med kokain,
min teori er at dealere pensler det for at folk skal bli avhengi av deres hasj, og at de skal fortsette å kjøpe av dem, du får ofte boblings i byen, ved akers elva...
Boblings er syke saker, du blir skikkelig fjern og du blir ikke så tong og sliten du blir mer surrete og opplagt! -Jeg digger boblings
Vis hele sitatet...
Pensla med kokain, sorry ass.. det skjer ikke Det blir for dumt.
Må si meg enig med marihuana, boblings er ikke penslet med noe som helst, men fremstilt i vann.
var noen her i området som kjøpte 50g med kola-pensla hasj. prøvde den aldri selv, men de som røyka det sa det smakte helt jævlig, og ble så absolutt ikke fjerne. var ikke funk i det hele. har sett på klumpen å den ser funky ut, men lukter crap lang vei. tror faktisk så mye som rundt 40g blei kasta eller gitt bort gratis.
Sist endret av 420; 15. februar 2007 kl. 09:29.
Så hvorfor tror du den var penslet med kola da?
Antagelig fordi et ledd på veien har vært en idiot.
Men hvorfor skulle noen pensle hasjen med cola når: 1 Det vil koste trippelt av det den blir solgt for. 2 Det vil ikke kjennes på de som eventuelt røyker dette.
Sant som han ovenfor sier, å pensle med cola ville vært ekstrem sløsing, man får ikke no spess rus av å røyke cola på joint etc. dessuten vil man jo brenne bort en del når man mekker opp. Hvis noen skulle solgt colapensla hasj ville de jo tapt sikkert 200 kroner for hvert gram de solgte..
Hei vil påpeke at dere muligens er litt ute og kjøre i diskusjonen. Min far har vert Heavy rusmisbruker i noen år, (påstår ikke at dette gir Meg noen kunnskap) Altså Pensla Tjall er VELDIG skjeldent på markedet, MEn er ikke Skjeldent i den grad at det skjer, Folk pensler sitt eget for og få bedre kicks, har aldrig vert bortig hasj som har vert pensla med heroin utenom EN gang, da var jeg ikke i nerheten av det heller, ettersom at det kosta 200 spenn for en Øyemål gramm, er ingen som selger deg pensla hasj for vanlig pris er dyrt. og skjeldent du kommer borti det om du er ikke er i de eldre sirklene med de som har vert/er heavy rusmisbrukere og de røyker det neste alltid selv. pensling er ikke dumt i seg selv om du liker og er villig til og ta det meste, jeg kommer aldrig til og røyke tjall som er pensla med heroin eller joggesko men men om det er noen halusinogener som byr seg er det ikke umulig
I min verden finnes det ikke heroinpenslet bønne, får ikke det til å stemme jeg at folk ska pensle bønna med heroin før de selger den, må jo gå i minus som F.... ?

ved mindre de har veldig langsiktige planer ?
Å pensle hasj med heroin må være noe av det dummeste man kan gjøre, muligens overgått av å skjære av sin egen penis. I tillegg til at det ville blitt ekstremt dyrt, er det en ufattelig dårlig måte å røyke heroin på.
Altzheimer: Joggesko? altså speed? Pensler folk tjallen sin med speed? :s Jeg hadde blitt forbanna hvis jeg hadde fått tjall med speed i ass.
Svarting er bare mye bedre tjall, har røyket gullstempla afghaner pensla med heroin, det er det sykeste jeg noen gang har prøvd å kommer til å prøve... Delte en joint med en kammerat, og har aldri vært så fjern før! Lå i senga og bare måpa, hehe!

EDIT: Dette var garantert pensla, skaffet av voksene kontakter som han har kjent siden de gikk i barnehagen.. Grunnen til at den var det å at de ikke gikk i minus kan være det samme men den var ihvertfall det!
Sist endret av wiftah; 15. februar 2007 kl. 16:34.
Hvis penslet hasj forekommer, tror det kun er ment for et mål - få nye brukere (kunder).

Sitat av amhx
røyket med min bror som er tidligere heroin misbruker så vil nå si det at det gjør meg kvalifisert til å si det når han ser det samme...(han som mekket)
Vis hele sitatet...
En tidligere heroin misbruker ville da aldri utsatt broren sin for herion-(hasj), da han mest sannsynelig vet avhengighetspotensiale av narkotikumet? Kanskje han ville ha røyket det selv på grunn av "livsvarige" abstinenser.
Sitat av wiftah
Svarting er bare mye bedre tjall, har røyket gullstempla afghaner pensla med heroin, det er det sykeste jeg noen gang har prøvd å kommer til å prøve... Delte en joint med en kammerat, og har aldri vært så fjern før! Lå i senga og bare måpa, hehe!

EDIT: Dette var garantert pensla, skaffet av voksene kontakter som han har kjent siden de gikk i barnehagen.. Grunnen til at den var det å at de ikke gikk i minus kan være det samme men den var ihvertfall det!
Vis hele sitatet...
Hvorfor sier du ikke hvordan du kunne vite at den var penslet med heroin? Kjente du igjen den distinkte rusen, eller ble du bare veldig fjern? Hvis det er god hasj så blir du jo selvfølgelig veldig fjern. Og hvorfor skulle noen finne på å pensle god hasj med heroin? Jeg har aldri prøvd det selv, men å røyke heroin på den måten er et utrolig "waste", og jeg tror neppe noen er dumme nok til å gjøre det (for videresalg altså).

P.S: Spydde (spøy?) du?
Sist endret av Slaktern; 15. februar 2007 kl. 17:46.
Sitat av piuu
Hvis penslet hasj forekommer, tror det kun er ment for et mål - få nye brukere (kunder).



En tidligere heroin misbruker ville da aldri utsatt broren sin for herion-(hasj), da han mest sannsynelig vet avhengighetspotensiale av narkotikumet? Kanskje han ville ha røyket det selv på grunn av "livsvarige" abstinenser.
Vis hele sitatet...

min bror har faktisk fått kontroll på sitt tidligere misbruk...
han kan ta seg en dose uten at han får abstinenser å faenskap lissom....

men verken jeg eller han visste at det var pensla nmår vi kjøpte det da...
▼ ... over en uke senere ... ▼
For faen folka da les inlegga, PENSLING AV TJALL = EGET BRUK.
senest fredag møtte jeg en kar som gjentatte ganger har gjort det. ingen selger pensla ting fordi de vil ha det selv

Edit: og ja det har jo forekommet at folk har pensla med joggesko men det er jo maks ubrukelig og jeg regner nesten med at når de pensla det må de allerede ha vert speeda for og få en ''sååååå'' bra ide -.- folk gjør mye dumt.
Sist endret av Altzheimer; 25. februar 2007 kl. 18:11.
▼ ... over et år senere ... ▼
Konsistensen og fargen varierer mellom standard-tjall og svarting, men hvordan er det med lukten? Noen distinktive forskjeller?
Svarting lukter somregel helt annerledes, gjerne en litt "sur"/"tung" lukt på en måte.
Sist endret av møkk; 16. november 2009 kl. 00:27.
At hasjen er svart har jo ingenting med kvaliteten å gjøre. Det er måten hasjen er laget på.
Du får lys hasj som kan være like god som svart hasj.

Off-topic;
Er det ikke trist at unge stonere har mer peiling på hasj enn gamle narkomane.
Sitat av Tengel Vis innlegg
Konsistensen og fargen varierer mellom standard-tjall og svarting, men hvordan er det med lukten? Noen distinktive forskjeller?
Vis hele sitatet...
Den afghan jeg har vært borti har luktet mer oljete og diesel-aktig enn "vanlig" hasj.
Den eneste forskjellen på svarting og brunt er vel produksjonsmåten..?

Har ved mange annledninger vært borte i begge deler, og den ene trenger ikke nødvendigvis å være sterkere enn den andre. Boblings, derimot.. Syke, syke greier.

Til dere som påstår at dere har fått penslet hasj: Ikke faen. Dere er nok ganske enkelt vant med å få dritthasj, og så fort dere får i dere noe som holder en viss standard så blir dere helt slått ut. Ikke noe nytt, har sett det skje med flere folk nå i det siste.. Kommer noen tullinger inn fra storbyene som "Er så erfarne, og har så peiling atte..". De blir helt skutt av det vi "bygdetullingene" ser på som "Helt o.k. standard saker".

Er ikke mer enn en uke siden en kar fra Oslo sverget at hasjen han fikk av noen her oppe var pensla med noe. Nei, nei og nei. Har selv røyket den ved flere annledninger, og den er ikke penslet med noe som helst. Den holder bare en såvidt akseptabel standard. Takk for meg.
Sist endret av Lille Nikotin; 16. november 2009 kl. 01:58.
Standard svarting jeg har hatt tilgang på har hatt en karakteristisk lukt! Vil beskrive det som en blanding av orientalsk krydder og nyklipt gress. Når du brenner svartingen blir lukten gjerne markant søtere, men fortsatt i essensen av orientalsk krydder og nyklipt gress.

Har hatt svarting som har vært tam på lukta også. Først når du brenner den får den en oljet, røkelsesaktig hasjlukt. Denne type svarting har ikke vært helt min greie. Jeg liker best lukten av nyklipt plen og orientalsk krydder når jeg mekker svartingen. Er nesten en eufori i seg selv det der..

Er det ikke litt ironisk at hasj både kan bli vannskadet og pensles? Hva er det egentlig de pensler med 'a? Hostesaft?

Pensling er en myte..
Sitat av amhx Vis innlegg
vet du om noen som har tatt 1 bøtte trekk(passetjukt mekk) å ikke klart å reist seg opp? (...)
Vis hele sitatet...
Ja. En kompis ble liggende i flere timer, uten stand til å engang snakke, etter ett eneste bongtrekk. Det var bare veldig god tjall, ikke pensla med noe.

Og dette er ikke noe engangstilfelle.
Ja, leser i tidligere poster at hasj kan lages i vann, da. Dermed er muligens vannskadet hasj også en myte? Jeg har i hvertfall hørt om vannskadet hasj da. Poenget var heller å få frem at pensling er en myte!

Såvidt jeg vet, for jeg vel legge til..