Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3567
Hei!

Noen som har prøvd og bestille Røyk fra nettet.

Så på siden www.dutyfreecigarettes.com..

Så jo bra ut.. Men det som ser for godt ut til og være sant pleier jo også og være det..

Noen som har prøvd fra den siden.. eller andre?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Funker megabra dette... dvs helt til det skal igjennom tollen - da begynner du å slite.
Trådstarter
12 0
Så den slipper ikke unna tollen ?
men jeg leste at det ble sendt som en pakke og hvis du er heldig da så går det bra liksom. er akkurat det samme som og bestille narko fra utlandet bare mildere straff
Og sende snus fra sverige går helt fint.. Foruten at de tilfellene jeg har hørt om, så har den blitt tørr og jævlig når den har kommet fra til Norge :/
Hehe, snus i et varmt varetransport miljø i omtrent 7 dager, veldig lurt ^^

Hadde ikke tatt den om jeg hadde fått penger for det heller..
Det kan jo funke nå som det begynner å bli vinter og greier.
Gå sammen med kompisene dine og bestill en postordrebrud fra østøuropa, si strengt i fra at hun ikke får oppholdstilatelse om hun ikke tar med seg 10 kartonger røyk. Blir hun tatt så si du ikke kjenner til henne, kommer hun gjennom så mal hun opp og gi henne til katten. Eller ikke.
heh..jævla n00bs! Vet dere ikke at de fleste trailere har kjøleanlegg ombord Snusen blir ikke tørr....
Opprinnelig postet av r33l
heh..jævla n00bs! Vet dere ikke at de fleste trailere har kjøleanlegg ombord Snusen blir ikke tørr....
Vis hele sitatet...
Jeg må innrømme at jeg ikke visste at alle trailere/tog/fly/etc som transporterer post (brev og pakker) kjøler ned dette.

r33l, tusen hjertlig takk for at du informerer oss om dette! Tenk hvor "n00bs" nFF ville vært uten deg.

Jeg tviler ikke på at du har rett, alle andre tar feil, du er tross alt den skarpeste kniven i skuffen.
heh...dette r jo noen alle burde være obs på da...Alle burde jo vite at det er kjøleelementer på trailere som frakter slike varer.... Jo takk for komplimanget You totally saved my day!
Jeg er i USA naa om dagen, og jeg bestilte en rull med General fra snusbutikken.se, tok meg 5 dager aa faa pakka og den var fersk som fersk kan bli.
hafsal: hvordan gikk d å få snusen igjennom tollen i USA? De sa ikke noe? General snus er mye "sterkere" enn det de har her borte ikke sant?

<offtopic>hvor er du i USA?</offtopic>
-normal
helt klart for godt til å være zant.
Det er kjøleanlegg om bord, men det er ikke alltid det blir brukt
Opprinnelig postet av r33l
heh..jævla n00bs! Vet dere ikke at de fleste trailere har kjøleanlegg ombord Snusen blir ikke tørr....
Vis hele sitatet...
Trodde vi her snakket om å sende snus via post(ordre/oppkrav), tviler på at de merker pakken med SNUS og kjører den med en egen trailer som har kjøling...

Opprinnelig postet av hafsal
Jeg er i USA naa om dagen, og jeg bestilte en rull med General fra snusbutikken.se, tok meg 5 dager aa faa pakka og den var fersk som fersk kan bli.
Vis hele sitatet...
Kan bli litt styr da, i og med at de ikke vet hva snus er (såvidt jeg har hørt), og de begynner å lure på om det er narkotika... Men du har no ditt på det tørre
Sist endret av n0||i; 13. november 2004 kl. 13:10.
Opprinnelig postet av r33l
heh..jævla n00bs! Vet dere ikke at de fleste trailere har kjøleanlegg ombord Snusen blir ikke tørr....
Vis hele sitatet...
Ikke når det gjelder og sende snusen med tog.. Jeg har hørt om minst 3 - 4 tilfeller der snusen har blitt oppholdt i varme rom, så den har tørka og blitt helt ødelagt
Jeg fikk røyk sendt fra en kompis i utlandet. Han hadde tatt de ut av kartongen og pakka de i en annen eske med no papir rundt og sånt, og så sendte han det som gave.. gikk rett igjennom tollen.
Jeg foretrekker heller å kjøpe snusen til 55kroner (eventuelt stikke til Sverige) fremfor snus som har blitt transport med enten fly/båt/tog, siden den sendes som vanlig pakke er det vel heller tvilsomt at den får noe sær kuldebehandling
Linken funker ikke lenger...
"www.dutyfreecigarettes.com.." funker fint.. legg merke til at der er to punktum etter linken