Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 12977
Leter etter en snus som ikke smaker tobakk slik som general, general xtra sterk, og hvit nick and johnny. Helst ikke thunder.

Trenger ikke være løs.
Vet du om noen?
Offroad har forskjellige smaker.
Sjekk ut www.snus-ms.no!
Skruff tranebær. Finfin snus...
Skruf Tranebær, Catch Lakris og Catch Eucalyptus er de jeg kommer på i tillegg til Thunder som du har nevnt..



Oversikt over forskjellige merker
Sist endret av Trapazoid; 30. mai 2011 kl. 20:12. Grunn: Link
Oi!
Da har du vel nesten fler å velge i enn om du bare vil ha vanlig smak!
Du får nesten bare finne deg en butikk og begynne fra en kant.
Offroad lakrits løs, Röda Lacket white portion, Skruf Tränbär portion, Thunder Coola flavor portion (anbefales, selv om du ikke ville ha Thunder)

Alle disse synes jeg er gode merker, som ikke smaker for mye tobakk
Petterøes Blå - smaker menthol
Gøteborg rape - granbarlignende
hawken - smaker hawken
Catch. tror ingen av smakene har tobakk i seg
Sist endret av Pyromanic; 30. mai 2011 kl. 20:15.
Probe - smaker Cognac
02 smaker bra digg, og særlig thunder, men den kan igjen bli sterk.
01 og 02 smaker det samme, bare at 01 logisk nok har mindre nikotin enn 02.

Catch kan du jo også prøve, men det blir svakt.

Men, General Onyx! En type general som smaker... syrlig og godt. Helt svarte poser.
Try it!
Lissomsjef
Gj3dda's Avatar
LD salmiakk. Billig og god. Går fort lei, men det går noen bokser
Har komt en ny skruf white mint, test ut den
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av svaagan Vis innlegg
Probe - smaker Cognac
Vis hele sitatet...
WHISKEY......
http://www.snusportion.com/portions/probe_whiskey_portion.jpg
Sist endret av zeicko; 30. mai 2011 kl. 21:50.
Sitat av svaagan Vis innlegg
Petterøes Blå - smaker menthol
Gøteborg rape - granbarlignende
hawken - smaker hawken
Vis hele sitatet...
hvor får du kjøpt petterøes blå (trodde de hadde sluttet å produsere den) og hawken?
Sitat av zeicko Vis innlegg
WHISKEY......
http://www.snusportion.com/portions/probe_whiskey_portion.jpg
Vis hele sitatet...
My bad...lenge siden jeg har smakt denne delikatessen
Skruff tranebær er noe av det jævligeste... Men Catch Eucalyptus er bra!

wuu, den med whiskey må jeg prøve...
Catch Mint smaker så lite snus som mulig, er som å snuse en fishermans friend

catch eucalyptys*
Nick and Johnny Crushed Ice Extra Strong Portion... Ny type med mintsmak tydeligvis, så den for noen dager siden, har ikke kjøpt ennuh.

Noen som har prøvd?

http://www.buysnus.com/snusbrand/Nic...g_Portion.aspx
Har smakt både nick jihnny crushed ice og skruf white fresh, likrr du mint då liker du nok dissr... syntes nick johnny snusen vr best er selv ute etter snus som smskergod tobakk... noen jeg burde prøve? går mest i skruf xtra sterk og sterk... har ikke smakt general :O

Leif var her, blame my shitty htc
Sist endret av loulou; 30. mai 2011 kl. 22:31.
Thunder har ganske sterk minstsmak b.la
General Extra Stark smaker jo lakris !
Sist endret av CookieY; 30. mai 2011 kl. 23:04.
Sitat av zeicko Vis innlegg
WHISKEY......
http://www.snusportion.com/portions/probe_whiskey_portion.jpg
Vis hele sitatet...
Hvor kan jeg kjøpe denne snus typen?

Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Thunder har ganske sterk minstsmak b.la
Vis hele sitatet...
Thunder er som og sette syre i kjæften..
Madxoc's Avatar
Trådstarter
Var innom å kjøpte skruf tranebær, likte den ikke noe særlig, ganske svak. Solgte den til en kompis, så kjøper ny boks når min nick and johnny er tom

Takk for mye bra svar hvertfall! Smaker røde lacket portion som løs?
0.2 blir jeg å prøve, og thunder frosted !
Sitat av Madxoc Vis innlegg
Smaker røde lacket portion som løs?
Vis hele sitatet...
Ikke i nærheten!
Göteborgs rapè, smaker granbar.
Det er manne-mann snusen sin det
Skrüf Stärk er jo tingen...
Ellers kan du kjøpe lös som har en mildere smak om det er dette du er ute etter.
Lissomsjef
Gj3dda's Avatar
Sitat av loulou Vis innlegg
Har smakt både nick jihnny crushed ice og skruf white fresh, likrr du mint då liker du nok dissr... syntes nick johnny snusen vr best er selv ute etter snus som smskergod tobakk... noen jeg burde prøve? går mest i skruf xtra sterk og sterk... har ikke smakt general :O

Leif var her, blame my shitty htc
Vis hele sitatet...
General, Ettan og Grov er nok snusen for deg. Snuser selv Ettan om dagen, etter jeg gikk lei General. Gikk i General i flere år før jeg gikk lei
Okey, etter en liten tur på seven så jeg at Marlboro snus og General i minipakker har kommet ut! Mye nytt om dagen... kjøpte meg en boks General Onyx, I like.
general smooth flavor
Snus skal smake snus!
skruf stärk lös/potion eller general løs
Rød lacket smaker etter min mening absolutt ingenting. Noen synes det er godt, men jeg føler at en må ha litt smak!
Er ganske enig med K1ingspm. Snus skal smake snus!
Ja, samme syntes jeg om 02... kjenner ikke at den er der.
Grønn Chaini Khaini liker jeg godt selv. Smaker litt mango og finnes så vidt jeg vet kun i white porsjon (eneste som irriterer meg med den).
Skal vist finnes i flere smaker også.

http://farm4.static.flickr.com/3597/3411340923_8053a320f3.jpg

EDIT: Har kun funnet den i Sverige til nå, men regner med at den blir tatt inn av butikker i Norge også, i hvert fall hos de som fører litt ekstra godt utvalg

5 min regel...

EDIT2: http://www.chainikhaini.com/product_profile.htm Finnes tydeligvis også i en hel haug av andre interessante smaker
Sist endret av Mathias666; 31. mai 2011 kl. 21:42.
Ja, chaini kaini har jeg faktisk smakt, og den ble kjøpt i sverige.
Sitat av K1ngspm Vis innlegg
Snus skal smake snus!
skruf stärk lös/potion eller general løs
Vis hele sitatet...
Støtter den
Snus som ikke smaker snus er jo helt tullete. Blir ikke det litt som å be om brus, som ikke smaker brus? :P
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Snus som ikke smaker snus er jo helt tullete. Blir ikke det litt som å be om brus, som ikke smaker brus? :P
Vis hele sitatet...
Vel, fiske-produkter som smaker frukt og bær springs to mind. (slik at kids får vitaminene sine)

Hvorfor bruker man sukker i grøten? Dyppe eple i sjokolade, appelsinsmak på sjokolade osv.

Miksing av smaker er naturlig!
er du gammel? la meg gjette 14? så er det inn fortiden å bruke snus fordi det er kult, å du skal være like kul som alle andre men du skal ikke bruke snus som smaker snus. Wierd.
Sitat av UniQQe Vis innlegg
er du gammel? la meg gjette 14? så er det inn fortiden å bruke snus fordi det er kult, å du skal være like kul som alle andre men du skal ikke bruke snus som smaker snus. Wierd.
Vis hele sitatet...
Jeg tviler og håper på at trådstarter ikke har tenkt å kjøpe seg snus for å være kul. Vanligvis så er det mange færre som ikke snuser på ungdomskolene og videregående enn de som ikke gjør det.
Sist endret av Chemdog; 5. juni 2011 kl. 15:49.
Sitat av kEAN Vis innlegg
Jeg tviler og håper på at trådstarter ikke har tenkt å kjøpe seg snus for å være kul. Vanligvis så er det mange færre som ikke snuser på ungdomskolene og videregående enn de som ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
Jeg snuser ikke for å være kul nei. Snuser aldri når jeg henger med jenter, men heller når jeg er alene eller sitter å ser film/gamer med kamerater.

Ville bare prøve noe annet. Men etter å ha prøvd noen forkjellige typer holder jeg meg til general og skruf xtra sterk

EDIT: Kompis sin konto, jeg er midlertidig utestengt. Tilbake 15.06
Sitat av Mathias666 Vis innlegg
Grønn Chaini Khaini liker jeg godt selv. Smaker litt mango og finnes så vidt jeg vet kun i white porsjon (eneste som irriterer meg med den).
Skal vist finnes i flere smaker også.

http://farm4.static.flickr.com/3597/3411340923_8053a320f3.jpg

EDIT: Har kun funnet den i Sverige til nå, men regner med at den blir tatt inn av butikker i Norge også, i hvert fall hos de som fører litt ekstra godt utvalg

5 min regel...

EDIT2: http://www.chainikhaini.com/product_profile.htm Finnes tydeligvis også i en hel haug av andre interessante smaker
Vis hele sitatet...
Chaini Khaini er horribel. Den smaker forjævelig