Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1292
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Er det noen her som kan si sånn sirka dette navnet er verdt?

Tenkte å sette opp en Til Salgs annonse på siden. Heh.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ei side med 3 medlemmer?

Ca. det samme som domenenavnet kosta i innkjøp.
Tror nok du kan se langt etter de store summene for det domenet. Et domene skal være ganske spesielt for at en faktisk skal få noe særlig for det. Desverre.

Uansett er det verdt et forsøk, men ikke bli skuffet.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Jeg snakker ikke om verdien på selve siden, Vidarlo. Men på navnet.

Selger det for 2500 hvis noen vil ha :P Haha.

Tror egentlig navnet er ganske bra da. Det er lett og huske, et ord, kult(er jo kuleste), osv.
Tvilsomt at noen kjøper dette for 2500.
Om jeg over all formodning skulle ønske å kjøpe det, hadde jeg uansett laget ny side enn den som er der nå ^^
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av PureOwnage
Jeg snakker ikke om verdien på selve siden, Vidarlo. Men på navnet.

Selger det for 2500 hvis noen vil ha :P Haha.

Tror egentlig navnet er ganske bra da. Det er lett og huske, et ord, kult(er jo kuleste), osv.
Vis hele sitatet...
Domenenavnet kuleste.net? 0,-

Navnet er ikkje verdt en dritt.
kreativ nerd
devotio's Avatar
Dersom det hadde vært mer genuint hadde det nok vært en god del, sånn som bil.no sykkel.no osv. Disse domenene er ganske naturlige å eie av f.eks. Ford osv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av PureOwnage
Jeg snakker ikke om verdien på selve siden, Vidarlo. Men på navnet.

Selger det for 2500 hvis noen vil ha :P Haha.

Tror egentlig navnet er ganske bra da. Det er lett og huske, et ord, kult(er jo kuleste), osv.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at han nevner det, er at dersom du hadde hatt mange besøkende på siden, så ville siden automatisk hatt verdi uavhengig av domenenavnet i seg selv.
Når det gjelder navnet, så er nok dette neppe verdt noe dersom det ikke skulle dukke opp noen som har tenkt til å bruke 'kuleste' i en annen sammenheng. Hadde det vært 'kult' eller 'kulest' så hadde det vært verdt et forsøk, men ettersom 'kuleste' ikke engang er et ordentlig ord, så er det nok ganske håpløst å forvente å tjene noe på dette.
Muligens hvis det var kulest - for å da opp kampen mot "Deiligst" og "Penest"... men kuleste? Får vondt av å si det.. "Kuleste dot net.." Æsj

0,-
"kuleste" er i aller høyeste grad et lovlig norsk ord, men verdien av domenet vil jeg vel anslå til å være ca null. Føler at folk har oppsummert godt nok i tidligere poster, så en begrunnelse behøver jeg vel ikke å gi.
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Selg det til noen som driver med shell/bouncer-hosting. De er interessert i domener til v-hosts.

Ex. jeg.er.best.deiligst.frekkeste.og.er.den.kuleste.net
du.er.ikke.kulest.net
pappaen.min.er.kulest.net
beste.og.kuleste.net
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Jeg tror desverre ingen shellproviders gidder å betale for et slikt domenenavn. Salg av domenenavn er ikke særlig gunstig, spesielt ikke med .net og .com. De gode er allerede tatt uansett!