Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 541
Jeg leter etter en person som kan gjøre noe arbeid med IPB for meg. Oppdraget er godt betalt, og består av følgende arbeid:

- Jeg har i dag et nærmest ferdigutviklet skin til IP.Board og dets applikasjoner. Det finnes noen bugs i dette skinnet som jeg ønsker å få rettet. Jeg bruker følgende applikasjoner fra IPB-pakken: IP.Downloads, IP.Blog, IP.Gallery, IP.Chat, IP.Links og IP.Content (se neste punkt).

- Jeg trenger et modulbasert og derfor fleksibelt skin til IP.Content ettersom siden min har en forside med nyheter, artikler, poll, osv. Dette skinnet er ikke laget, men jeg har utviklet et bilde av hvordan ting hovedsaklig skal se ut. Har også det meste av grafikk på plass. Det eneste av grafikken som mangler er enkelte ikoner, men her kan en bruke noen fritt tilgjengelige ikoner.

Dersom du føler du har kompetansen som skal til så er det bare å ta kontakt via privat melding på forumet. Jeg er tilgjengelig stort sett hele tiden dersom en skulle lure på noe underveis i prosessen.
Sist endret av ZerBox; 23. august 2010 kl. 23:47.