Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2118
Når jeg var mindre brukte jeg nesten alle pengene mine på vanngevær, og jeg hadde både CPS 3000 (med mange liter vann i ryggsekk) og CPS 2000 som er et av de feteste vanngeværene noen sinne.

Etter jeg flytta hjemmefra har disse gått tapt, og nå fikk jeg plutselig utrolig lyst til å få meg et heftig vanngevær igjen som jeg kan ha liggende i bilen for giggles om sommeren.

Er det noen som vet om disse modellene fortsatt er å få tak i (ikke brukt) i norge? Om ikke, hva er det som "gjelder" nå for tiden? Smågreier er jeg ikke interessert i. Helst noe med gummiblæresystem (CPS) og stor tank, spesielt siden jeg kommer til å fylle det og ta det med meg uten mulighet for refill.
rigg vinduspylern sånn at den skyter mot fortauet. da er det bare å bruke den når du har lyst til å sprute ned noen :P kan jo bare ta med mange kanner med vann i bilen og fylle på når du går tom

du fyller selvføgelig "tanken" med vann =)
Tomt brannsloknings apparat med vann og trykkluft er heftige saker de fikser sånnt på brannstasjoner:P
vertfall i Tromsø
Har en sånn stående som jeg brukte lommepengene mine på når jeg var 12, cps 2000
Portable garden hose, en dusj å du går hjem
Sist endret av fez240; 24. mars 2009 kl. 20:02.
Sykt word.
Pantheon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Gitchen Vis innlegg
Tomt brannsloknings apparat med vann og trykkluft er heftige saker de fikser sånnt på brannstasjoner:P
vertfall i Tromsø
Vis hele sitatet...
Vil helst ha noe i geværform med en viss ergonomi og treffsikkerhet. Og er ikke interessert i å mekke noe sjæl.


Og vindusspylerene er en dårlig idé. Skal jo løpe rundt med dritten.
Sist endret av Pantheon; 24. mars 2009 kl. 20:11.
Sitat av Pantheon Vis innlegg
Vil helst ha noe i geværform med en viss ergonomi og treffsikkerhet. Og er ikke interessert i å mekke noe sjæl.
Vis hele sitatet...
om du har den typen med sånn slange er treffsikkerheten meget god, og tar 2 sekunder så er alt vått, og funker perfekt til "drive by"
Sitat av Gitchen Vis innlegg
Tomt brannsloknings apparat med vann og trykkluft er heftige saker de fikser sånnt på brannstasjoner:P
vertfall i Tromsø
Vis hele sitatet...
Seriøst? gjør de det?
hva er prisen da?
Hadde vært hefitg å eid russen med en slik!
En kompis av meg fikk det gjort på brannstasjonen når han var russ de fikk de gratis siden de hadde brannsluknings apparat, mye død tid på en brannstasjon så de er glad for litt "action" men hjelper sikkert om du kjenner noen der eller noen som gjør det:P
Pantheon, jeg tror du vil finne en del svære greier hvis du bare kikker i et par lekebutikker, på nett f.eks.
De pleier nok å fylle opp på slikt nå som russetiden og sommeren er rett rundt hjørnet
Haha, vil ha jeg også..! :P

Brannslokningsappart hadde vært tøft.. Men må det da være en spessiel type for vnn, eller er pulver ok..?

Og hvordan i granskauen fyller du dem opp..Med vann altså? Trykkluft får du jo på bensinstasjon
Jeg fant noe nettsider du kansje kan sjekke ut. Aner ikke om det er til noe hjelp men

http://www.isoaker.com

http://www.sscentral.org

http://www.hasbro.com/supersoaker/ Her fant jeg noen artige : p Det er en der som du kan bruke vanlige flasker som magasin.
Sist endret av Zohan; 25. mars 2009 kl. 18:07.