Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 954
Hei skal på lan snart å tenkte å prøve ut wow. veit at det er noen som har spørt om dette før, men er ganske gamle innlegg så regner med at det har kommet noe nytt.

Jeg lurer da altså på hvordan man setter opp server til den nyeste patchen altså 2.4.2
Eneste forskjellen fra gamle oppsettet er vel at man oppdaterer med den nyeste patchen.
Om ikke det så finner du garantert noe ved bruke google "how to setup a wow 2.4.2 server"
Fredriker's Avatar
Trådstarter
Har prøvd en måten men får ikke kobla til wow serveren. får feilmelding om at en av filene kan være korupte.
http://www.youtube.com/watch?v=hgO5S...eature=related

Har ikke peiling på om dette vil fungere eller om det fullpakket av faenskap
Tar på ingen måte ansvar om du får ødelagt softwaren din eller mister din betalte WoW-konto.

Sitat av Fredriker
Har prøvd en måten men får ikke kobla til wow serveren. får feilmelding om at en av filene kan være korupte.
Vis hele sitatet...
Hvor får du feilmeldingen ?
Fredriker's Avatar
Trådstarter
unable to validate game version
får jeg når jeg prøver å logge på
Sitat av Vexillum
Vis hele sitatet...
Jeg tror det heller er en konflikt mellom spillversjon og serverversjon på den private serveren enn et virus.
http://www.dominionwow.net
Last ned World of Warcraft fra siden, og trykk på connection guide og kopierer det som står der i den nederste ruten. Kopier dette inn i realmlist.wtf som ligger i din World of Warcraft mappe.
Når du er ferdig med dette registrerer du en account på siden, (meny på høyre siden) og logger inn.
Da kan du få testet World of Warcraft.
Gå på www.Mmowned.com Ser er alle Server repackene som fins med guider.
jeg har satt opp over 20 servere, online og lan, det er ganske enkelt, bare stikk på mmowned så får du all hjelp du trenger
Fredriker's Avatar
Trådstarter
FIkk den til å funke. brukte acsent 7.8. Hadde problemer siden jeg brukte ascent 7.6 først. Men når jeg skifta til 7.8 funka det med en gang.