Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2219
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Veldig morsom lesning, spesielt siden en haug av de som kommenterer tar artikkelen seriøst. ^^
Fin balanse som gjør at de som faktisk skjønner dette ler av det, mens de som ikke har så mye greie på det kanskje tar det alvorlig.
Sist endret av Keanu; 15. desember 2005 kl. 05:19.
HAHAHA.

Selv om enkelte av kommentarene er om mulig enda morsommere enn selve artikkelen. Det er så jævla digg å se tette amerikanere kalle andre folk ignorante. Jeg blir helt ør i hodet av lykke.

http://wolfcat.ytmnd.com/
noe av det beste jeg har lest på lenge hehe... Synes nesten synd på de 6 unga hans
Er dette virkelig seriøst fra en bekymret far? Eller en parodi?

"BSD, Lunix, Debian and Mandrake are all versions of an illegal hacker operation system, invented by a Soviet computer hacker named Linyos Torovoltos, before the Russians lost the Cold War. It is based on a program called "xenix", which was written by Microsoft for the US government."

Hvem har i så fall foret denne stakkaren med såpass feil-informasjon?
hehe, fra faq'en;
Is this site some sort of joke ?

Why in God's name are you asking if this is a joke? Consider the two possible answers:
# Yes, it is a joke. Most people got it, but not you. No, you had to say "hmm... it's ludicrous, over the top and deliberately self contradictory, might it be a joke?" Of course it's a joke you ninnyhammer, did you even read the article?
# No, it's not a joke. You pompous arrogant piece of shit. Does your ludicrous self-worship not allow you to believe that people might actually disagree with you? I can't believe you. Get a clue already - you aren't the fount of wisdom and there are other people out there with differing opinions.

Clearly you can see that asking if this is a joke is merely inviting abuse. Now, don't you wish you hadn't asked?
Vis hele sitatet...
og
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective companies. Comments are owned by the Poster. The Rest ® 2001, 2002, 2003 Adequacy.org. The Adequacy.org name, logo, symbol, and taglines "News for Grown-Ups", "Most Controversial Site on the Internet", "Linux Zealot", and "He just loves Open Source Software", and the RGB color value: D7D7D7 are trademarks of Adequacy.org. No part of this site may be republished or reproduced in whatever form without prior written permission by Adequacy.org and, if and when applicable, prior written permission by the contributing author(s), artist(s), or user(s). Any inquiries are directed to .
Vis hele sitatet...
HAHA
...and the RGB color value: D7D7D7 are trademarks of Adequacy.org
Vis hele sitatet...
Tenk hvordan foreldre med lite peiling på data som leser det. "Bruker du lunix?" "ja, jeg bruker linux" "hjelp, sønnen min er en kommunist-hacker!!"

Gøy spøk - men litt slemt mot de foreldre med lite peiling på data

edit: som feks dette:
If you see the word "LILO" during your windows startup (just after you turn the machine on), your son has installed lunix. In order to get rid of it, you will have to send your computer back to the manufacturer, and have them fit a new hard drive. Lunix is extremely dangerous software, and cannot be removed without destroying part of your hard disk surface.
Vis hele sitatet...
Sist endret av marsboer; 15. desember 2005 kl. 10:56.
haha Flash er ett hackevertøy:P
Det der kan umulig være sant eller "ekte".. Haha.
Ministry of Love
sptz's Avatar
haha det var dagens latter! Det var seriøst godt gjennomført! Tror nesten den linken går til samtlige i familien
Hahahaha, takk for en god latter
Har lest denne på et utenlandsk forum for en stud siden, og der ble det nevnt at dette mest sannsynlig er en parodi.
søker du etter "how to know if your child is a hacker" (noe i den duren) dukker den artikelen der opp og som regel over humor/funn.

Så dette er nok bare en parodi.

Men en god latter sitter man igjen med uansett
Selvfølgelig er det en parodi. JEEZ LIX!
Lenge side jeg har ledd så godt^^ Skal definitivt deles med venner
Gammel, men fortsatt sinnsykt morsomt. Skummelt at mange her ikke skjønner at dette er en åpenlys parodi.

"noe av det beste jeg har lest på lenge hehe... Synes nesten synd på de 6 unga hans." og "Er dette virkelig seriøst fra en bekymret far? Eller en parodi?"
Bare jeg som ikke kommer meg inn på sia???
Me neither. Men du kan bruke google sin cache;
http://216.239.51.104/search?sourcei...%2Fhacker.html
denne linken funker: http://www.adequacy.org/public/stori...2056.2147.html

Likte spesielt delen om AMD;
If your son has requested a new "processor" from a company called "AMD", this is genuine cause for alarm. AMD is a third-world based company who make inferior, "knock-off" copies of American processor chips. They use child labor extensively in their third world sweatshops, and they deliberately disable the security features that American processor makers, such as Intel, use to prevent hacking. AMD chips are never sold in stores, and you will most likely be told that you have to order them from internet sites. Do not buy this chip! This is one request that you must refuse your son, if you are to have any hope of raising him well.
Vis hele sitatet...
Synes hele greia var sinnsykt morsomt, men skjønner meg ikke helt på folk som ikke skjønner at dette er kødd. Det er tross alt rimelig innlysende.
Sist endret av effie; 16. desember 2005 kl. 18:31.