Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 725
Hei dere.

Jeg har "ødelagt" min Sony Ericsson w580i I tillegg har jeg mistet kviteringen. Mobilen er kjøpt på mpx.no .. Har dere noen anbefalinger om hvor jeg kan få reparert mobilen?

Takk for hjelpen, på forhånd.
Uhm, har ikke du mulighet og få logget inn på mpx og skrive ut "fakturaen" til mobilen da ?

Vist ikke så er jo det bare og ringe til dem og si ifra att du trenger en ny kvittering. Dem må uansett ta var på regnskap osv 10 år bak i tid.
Hm.. Skal prøve på det Takk for svar. Noen andre forslag?
Du er i bunn og grunn ansvarlig for kjøpsbeviset selv, men mpx hjelper deg da med dette.
Du fikk jo kjøpsbevis pr epost ved bestilling, samt at du kan logge inn på mpx.no og bla fram tidligere ordre under ordrestatistikk. Alternativt kan du sikkert ta kontakt med mpx og oppgi IMEI.

Mpx har også en plikt til å hjelpe deg så lenge du kan fremvise en kvittering hos de. De vil guide deg til å følge sine servicerutiner.
Du kan nok også ta kontakt med en annen mobilforhandler og spørre pent om de kan sende den inn for deg, men da må du selvfølgelig også fremvise kjøpsbevis.
mobilfikseren rett ved oslo s... er ganske dyrt da men
Supert! Tusen takk for svar. Skal prøve meg på alt