Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 778
Ser etter en måte og få skrudd av screensaver på, den skrur seg på hvert 15min, har prøvd med register endringer under current user/-/desktop, men uten hell så det ser ut som det er styrt av active directory og group policies, de har skrudd av hele taben in screen properties. Vil ha av dette for når jeg bruker pcen hjemme er det veldig plagsomt og måtte reise meg og gå bort og skru av screensaveren hvert 15 minutt når eg ser film. Har tenkt på og lage en mus macro for og bevege på seg hvert 14 min for og unngå dette, men må vel finnes en enklere måte?

Har full admin rettigheter på maskinen så kan installere en hack eller noe om det finnes en slikt som kan overstyre group policies, vet policies vil bli updatert tilbake hver gang jeg logger meg på firma nettet men dette gjør ingen ting for det er når jeg er hjemme. Jeg vil ha det bort. Noen som har vært borti problemstillingen og kommet frem til en løsning?
Sist endret av meitemark; 31. desember 2006 kl. 04:02. Grunn: Innigranhelvete, lær deg å skrive norsk! (redigert for å kunne forstå det)
Gå til skrivebordet-Høyreklikk-Egenskaper-Skjermsparer-Og velg "Ingen"....burde funke da:O
Sist endret av kakebak; 31. desember 2006 kl. 03:44.
Trådstarter
98 3
sorry, men ut i fra svaret ditt så ser eg du ikke kan noe om administrasjon av xp og bruk av groupe polecyes. Det er nok ikke så enkelt lille venn. Denne option er fjernet ved bruk av grope polecyes som blir hentet av maskinen i det den logger på intranetet.
Sist endret av modsuck; 31. desember 2006 kl. 03:54. Grunn: fjernet noobifisering komentar
Ta backup, formater og gjenta kakebak visst det skal være så himla farlig å ha screensaver på.
Trådstarter
98 3
så du mener eg skal formatere maskinen for kver gang eg skal se en film, kan ikke bli mer idiotisk svar en det. Svaret fortjener en noobifiserings komentar NOOB
Sist endret av modsuck; 31. desember 2006 kl. 04:02. Grunn: added a Noobifiserings komentar
modsuck: lær deg å skrive. Sånn helst NÅ!

alle andre: kan dere ikke med hvordan AD fungerer, glem saken.

Tilbake til topic. Her er ting du kan prøve.

1) Slett alle screensaverne. (*.scr)
2) Opprett en egen bruker for hjemmebruk.
Trådstarter
98 3
ja takk for tips skal prøve det... og ja skal prøve og skrive bedre hehe
meitemark, sorry for den.. Hadde ikke lest inlegget til modsuck bra nok =)

men ble litt irritert på modsucks når han "anngriper" kakebak, ettersom han prøve å hjelpe gutten!

Og i tilleg leser jeg inlegget han har gitt meg

så du mener eg skal formatere maskinen for kver gang eg skal se en film, kan ikke bli mer idiotisk svar en det. Svaret fortjener en noobifiserings komentar NOOB
Sist endret av modsuck : i dag kl 04:02. Årsak: added a Noobifiserings komentar
Vis hele sitatet...
Er vel ikke noe annet en å rulle med øya å lure litt på hvilke barnslige folk som traver rundt i denne verden.
Sist endret av oom; 31. desember 2006 kl. 04:14.
OoM: Han hadde da vitterlig skrevet at akkurat den saken der var skrudd av da... menmen

modsuck: denne kan også hjelpe: http://meitemark.net/reghack/reg/000...creensaver.reg

OoM: Det å be noen om å sette igang å formatere en maskin for å rette på et problem er omtrent den ALLER mest idiotiske kommentaren man kan gi. Rett etter det kommer det å skifte operativsystem og på en pen tredjeplass kommer det å skifte browser.
Trådstarter
98 3
eg har allerede prøvdt den register endringen, men uten serlig hell dessvere...
Sist endret av modsuck; 31. desember 2006 kl. 04:27. Grunn: skrive leif
.... og som en sidekommentar før jeg tar den siste røyken og stempler meg ut for kvelden, så er jeg ganske sikker på at en eller flere av de som har deltatt hittil i denne tråden kommer før eller siden til å motta en lengre ferie m/custom title fra forumet. (håper det er jeg som får grunnen)