Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1464
Som tittelen sier får jeg ikke den validerings emailen å da får jeg ikke brukt min nye ps4 på nett.

Noen som har vært ute for dette før (og fikset det) som kan gi ett hint?
Sjekka spam-inboxen?
Kong Neptun!
Mötley Crüe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Sjekka spam-inboxen?
Vis hele sitatet...
Jepp, har en gmail konto, og opprettet en hotmailkonto for å se om det funka. det gjorde det ikke.
Får du logget på playsationen med bruker-id og passord?
Kong Neptun!
Mötley Crüe's Avatar
Trådstarter
Får logget meg inn men får beskjed om og validere eposten og blir logget ut når jeg ikke kan gjøre dette. id en min har funket fint på ps3en min men ikke på ps4.
Ser ut som det er vanlig problem: Psn account verification email not sent?

For noen tok det et par timer før eposten kom.

Et tips fra en uke tilbake som kanskje kan funke:

To fix that, you just need to go to SEN (Sony Entertainment Network) on your PC, log in and confirm your email.
Because it is not on Playstation and not PSN (Playstation Network), it will send the email.
Now you just need to log in to PSN on the PS4, and if it says "Error occured", just try again.
I hope this helps.
Vis hele sitatet...
Enda en tråd, er maaaange i samme situasjon som deg, lol:

Re: Not receiving the verification email.

Siste posten er 6 minutter gammel...

Fra sonyentertainmentnetwork.com/support : Information about verification of the email address associated with your SEN account.

Despite my request I didn't receive an email asking me to verify my account. What can I do?

The most common explanation for this is that the email has been sent to your junk or spam folder, so please be sure to thoroughly check there first. If that doesn't work then sign-in to account.sonyentertainmentnetwork.com and go to the Account > Account Details tab. Follow the link displayed in the banner and you'll be taken to a page allowing you to resend the email.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Turbolego; 30. november 2014 kl. 21:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kong Neptun!
Mötley Crüe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Ser ut som det er vanlig problem: Psn account verification email not sent?

For noen tok det et par timer før eposten kom.

Et tips fra en uke tilbake som kanskje kan funke:



Enda en tråd, er maaaange i samme situasjon som deg, lol:

Re: Not receiving the verification email.

Siste posten er 6 minutter gammel...

Fra sonyentertainmentnetwork.com/support : Information about verification of the email address associated with your SEN account.
Vis hele sitatet...
Takker for svar, har logget inn på sen men får bare fram en side som sier at jeg må validere emailen, så funker nok ikke det heller.

Ser det er ett par stykker på ps norge sin nettside som er forbannet også.