Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 718
God lørdag.

Jeg sto mye på snowboard da jeg var yngere, og nå er jeg godt oppe i 20 års alderen og tenker og ta opp kjøringen igjen.

Da må nytt utstyr til, så lurer bare på om noen kan si meg om denne pakken er noe og satse på? http://boardshop.no/node/48928

Eller er det noen som har ett bedre tips?
Billig da, kjør på!

Selv bestilte jeg LibTech Skatebanana i går, tror det er det råeste brettet ever! Men da var det brett aleine for 4999,- , sjekk junkyard.no
Sitat av eplesin Vis innlegg
Billig da, kjør på!

Selv bestilte jeg LibTech Skatebanana i går, tror det er det råeste brettet ever! Men da var det brett aleine for 4999,- , sjekk junkyard.no
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte et skatebanana i fjor; det er det beste brettet noensinne!
Knall fra ende til annen. Med en gang jeg spente det på så tenkte jeg "hva har jeg gått glipp av alle disse årene...?". Utrolig deilig brett som har en massiv respons og en flott "slippery" følelse.
Du kommer til å ha mye moro med et Skatebanana. Kos deg


Over til topic: ser ut som en grei pakke. Om du ikke skal kjøre park men heller cruise ned bakker så sier jeg kjør på.
Om du også har lyst til å kjøre litt hopp og lignende så ville jeg vurdert et true twin-brett. Nitro har en pakke som ser grei ut: http://boardshop.no/node/48891
Kong Neptun!
Mötley Crüe's Avatar
Trådstarter
Takker for svar.

Da er pakken kjøpt og betalt, så da er det bare og komme seg opp i bakken og knekke ryggen
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg kjøpte et skatebanana i fjor; det er det beste brettet noensinne!
Knall fra ende til annen. Med en gang jeg spente det på så tenkte jeg "hva har jeg gått glipp av alle disse årene...?". Utrolig deilig brett som har en massiv respons og en flott "slippery" følelse.
Du kommer til å ha mye moro med et Skatebanana. Kos deg
Vis hele sitatet...
Kult å høre at du satt så stor pris på brettet, nå gleder jeg med enda mer!
Gleda meg allerede som en unge til julaften, nå klarer jeg nesten ikke vente :P

Ser fram til den råeste sesongen på lenge!