Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 607
Jeg ser stadig at disse folkevalgte har veldig mye forståelse, eller det virker da i allefall slik.

Er dette bare noe de sier når di ikke har annet og komme med?

De forstår mye, men ser ikke ut til at noe blir gjort?

Jens Forstår At folk spør seg om sikkerheten
Stoltenberg forstår at breivik-rapporten kan opprøre
Gahr Støre forstår familiens fortvilelse.
Stoltenberg forstår reaksjonene på Sandbergs uttalelser
Hva er det egentlig du vil Stoltenberg skal gjøre med Breivikrapporten, Sikkerheten og Sandbergs uttalelser? ...Ser ikke helt hvor du vil
Sist endret av Tøffetom; 9. januar 2012 kl. 03:29.
Kong Neptun!
Mötley Crüe's Avatar
Trådstarter
Vil vel egentlig ikke mye.

Synes bare det virker som "jeg forstår" er noe de bare kaster ut der for og virke sympatiske og hyggelige, men egentlig er det kanskje en sak de ikke bryr seg eller har lyst til og uttale seg om!
Sitat av Mötley Crüe Vis innlegg
Vil vel egentlig ikke mye.

Synes bare det virker som "jeg forstår" er noe de bare kaster ut der for og virke sympatiske og hyggelige, men egentlig er det kanskje en sak de ikke bryr seg eller har lyst til og uttale seg om!
Vis hele sitatet...
Siden media generelt er såpass stygge på å ta setninger ut av kontekst og vri på hva som blir sagt så må politikerene være jævli forsiktige så de ikke sier noe de kan bli tatt på. Det suger, men de har ikke spesielt mye valg.

Hvis media gir politikerene mulighet til å komme med argument på flere setninger så vil du nok se at noen av dem faktisk er rimelig oppegående.