Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3006
Har litt penger å bruke for tiden, så jeg tenkte på å kjøpe meg noen artige gadgets. Kan noen anbefale noen nettbutikker? Helst norsk eller europeisk.
microplex.no har jo noen gadgets http://abcsok.no/index.html?q=gadgets
Sist endret av wrfrak; 17. januar 2009 kl. 23:13.
hva med denne-->

http://electradeshop.com/

-hørt at den er bra!

er vel kansje mest elektroniske bygge sett der men....
Sist endret av random40348; 17. januar 2009 kl. 23:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tja, microplex har liksom bare det samme gamle synes jeg. Den andre var litt for spesielt interesserte tror jeg, men takk for svar!
Tar gjerne imot flere forslag/erfaringer!
Dealextreme.com

Den er i kina, men er 100% pålitelig.
Sitat av Doh! Vis innlegg
Vis hele sitatet...
sku akkurat til å nevne den:P

allt fra ting du kan støpe modell av din egen penis, til fjernstyrte ender:P
Sist endret av Ondskap; 18. januar 2009 kl. 01:42. Grunn: Skriveleifer har vi alle :)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Microplex, Clas Ohlson, Biltema.
Klassisk og best
Som nevnt ovenfor, www.dealextreme.com sinnsykt mye artig der, priser som ikke noen kan konkurrere med, og veldig pålitielig handel
Hvor lang leveringstid er det hos DX?
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Hvor lang leveringstid er det hos DX?
Vis hele sitatet...
Alt fra 4 dager til 3 uker. Hvertfall her i Norge.

Første gang jeg bestilte tok det 4 dager, andre gang 1 uke, tredje 5 dager og siste gang 3 uker.
▼ ... flere år senere ... ▼
Har kjøpt en del gadgets hos gdx.no, og er veldig fornøyd med dem!
Sitat av Kari Jansen Vis innlegg
Har kjøpt en del gadgets hos gdx.no, og er veldig fornøyd med dem!
Vis hele sitatet...
Gammel tråd, han hadde litt penger til overs i januar 2009, spørs om han fortsatt sitter på den potten

Forøvrig har du nevnt gdx.no i to forskjellige tråder ila 4 minutter, I call reklame....?
Sitat av Latechs Vis innlegg
Gammel tråd, han hadde litt penger til overs i januar 2009, spørs om han fortsatt sitter på den potten

Forøvrig har du nevnt gdx.no i to forskjellige tråder ila 4 minutter, I call reklame....?
Vis hele sitatet...



Bruker som bare reklamerer for sin egen(?) butikk


To av to innlegg er om dette temaet