Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 739
Hei. Jeg var uheldig på byen å kjørte foten i en bordkant. Dette resulterte i en ødelagt skjerm. Det er ikke verdens undergang siden jeg har et par andre mobiler som nå er til service. Det største problemet mitt er at jeg ikke får til å hente over kontaktene mine.

Jeg bruker Zyb til å synkronisere kontaktene mine, men det er en god stund siden jeg oppdaterte sist.
(Zyb er forøvrig en veldig bra gratistjeneste for å sikkerhetskopiere kontakter, bilder og sms. Du kan ha flere mobiler synkronisert samtidig.) DL @ www.zyb.com

Er det noen her som har en Sony Ericsson som kan guide meg til synkroniseringsmenyen? Hvis du bruker zyb er det enda bedre! (typ enter, venstre, ned, ned, enter, ned, høyre osv.)
Jeg tror menyene er like på ca alle Walkman modellene, så hvis du har en W910 f.eks funker det også.

Tusen takk på forhånd!
Enter, #, venstre, 4
Trådstarter
Fant ut at jeg kan se litt av den øverste delen av skjermen hvis jeg bøyer litt øverst på skjermen. Jeg endte opp på nettverksdeling når jeg trykte Enter, #, venstre, 4. Men tror jeg fant ut av det nå.
Takk uansett
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Sony ericcsson pc suite.