Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 677
Morn. har problemer med skurring i høgtalerne men er bare når musikk blir spilt fra youtube.

Problemet er at det funker helt find med musikk filer som er på pcen,

kan problemet være at youtube bruker et annet format som firefox har problemer med å lese av? eller er bare høgtalerne i ferd med å ta livet av seg?


noen som har en ide?
slenger meg med på denne tråden, firefoxen min gir ikke lyd fra seg til høytalerne, men får lyd fra firefox ved å bruke headsett som henter lyd ut fra fronten av kabinettet og høytalerne fra lydkort (supreme FX2 med nyeste drivere) Noen som kan hjelpe?

Beklager for missbruk av din tråd Mr.bananskall men orket ikke starte egen tråd når først firefox var inni bildet=/
Går greit det :P
er irriterende med små skurring som nesten ikke høres men driver å sniker seg opp til øret :P
kan det kansje være at du har høytaler volumet på fullguffe og skrud ned musikken via pcen? vanlig "nuub" mistake:P sånn som mamma på tven oppe med digital dekoder, tven på volum 100 og volumet på dekoderen på minus nesten og sitter og klager over dårlig lyd xD
Det er nok bare Youtube's kvalitet som gjør lyden blir skurrete.
hmm youtube har hatt god kvalitet tidligere. men de er 3 år gamle så trur de har tatt kvelden
Sist endret av demolisher; 20. april 2009 kl. 19:19.
en reinstalasjon av firefox løste mitt problem vet ikke om du er klar over men om du skriver "&fmt=18" iurlen får du bedre kvalitet på selve videoen om den gjør lyden bedre vet jeg ikke=/