Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 6173
Skal dere game på Fredag?
Tenker meg å Flush skal inn da.


Spillte på Taviana i dag, brukte ca 3 timer på og skaffe PDW, FN FAL, ghilliesuit å noe annet snax, så ble jeg slått i svime og spist opp at et dusin zombies.

Great.
Jeg fikk blod av en annen fyr Er på vei til elektro nå.

Og ja, har planer om å spille på fredag
Sist endret av GJERDE; 30. januar 2013 kl. 22:51.
Er det en av dere som kaller dere AWA forresten? Jeg er John Martin ingame

Ah nice, jeg tar kvelden nå, men er sikkert game i morra og helga
Flott, kan teame opp eventuelt da, har en URAL om ingen har stjelt den ! ^^,

Lenge har dere spillt?

Heter Kim, online foresten!
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
Flott, kan teame opp eventuelt da, har en URAL om ingen har stjelt den ! ^^,

Lenge har dere spillt?

Heter Kim, online foresten!
Vis hele sitatet...
Startet på serveren i dag, har bare en Remington 870, et hjul og en verktøykasse
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Noen som spiller enda?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
Er det en av dere som kaller dere AWA forresten? Jeg er John Martin ingame

Ah nice, jeg tar kvelden nå, men er sikkert game i morra og helga
Vis hele sitatet...
AWA er serveradmin, altså han som eier og hoster.
Sitat av GJERDE Vis innlegg
Startet på serveren i dag, har bare en Remington 870, et hjul og en verktøykasse
Vis hele sitatet...
Mente egentlig generelt DayZ hehe
Jeg er fersk! Har hittil spilt en del Wasteland. Bare for å komme litt inn i spillet (key bindings, aim og alt det der).
Spiller som regel med en kompis.

I dag, etter jobb, har jeg en skummel plan om å prøve meg på DayZ. Er det anbefalt å gå sammen med noen, eller er det helt ok å gå alene? På de serverne som dere spiller på, er det mest lone-wolfs eller er det mye folk som teamer opp? :>

Tar også i mot tips om hva som er fyfy, og hva som er kjekt å vite/kunne når man begir seg ut i en verden fylt av aggressive players og sultne zombies!
Sitat av br4inz Vis innlegg
Jeg er fersk! Har hittil spilt en del Wasteland. Bare for å komme litt inn i spillet (key bindings, aim og alt det der).
Spiller som regel med en kompis.

I dag, etter jobb, har jeg en skummel plan om å prøve meg på DayZ. Er det anbefalt å gå sammen med noen, eller er det helt ok å gå alene? På de serverne som dere spiller på, er det mest lone-wolfs eller er det mye folk som teamer opp? :>

Tar også i mot tips om hva som er fyfy, og hva som er kjekt å vite/kunne når man begir seg ut i en verden fylt av aggressive players og sultne zombies!
Vis hele sitatet...
jeg går både alene og i små grupper, begge deler er fint.
Hvordan du gearer deg har jo en del og si, ser mange som er nye i dayz tar med seg alt muligrart de finner.

Ting jeg ser etter først:
Super Market: Mat, drikke, sekk, kart evt en pistol
Sykehus for og hente medical supplies
Låver leiligheter og litt "store" hus for og finne våpen og evt ghilliesuit
Militairy camps, airfields og crashsites: for den beste militairy looten


selv har jeg 1 water bottle/annet drikke om jeg ikke finner waterbottle på meg + en i baggen, samme med mat.
2 blood bags i baggen
2 Morphine, en på meg og en i baggen
4 bandasje

Plukker ikke opp ammo med mindre det er til et våpen jeg har.

Finner jeg noe mat eller drikke og indikatoren ikke er grønn, så spiser jeg det så jeg ikke trenger bruke det jeg allerde har på meg.

IKKE gå over åkere eller andre åpene områder, løp i skogen blant trærne så du er vanskeligere å se, blir du snipet etter IKKE legg deg ned, løp sikk sakk i et uforutsigbart mønster, kun legg deg ned om spilleren kansje er 50 meter fra deg og du ikke har noe og gjemme deg bak (tre, hus sten etc)

altid se om det er noen som kan følge etter deg eller om det er noen i nærhetn.

Vist du ser en spiller som har et våpen men han ikke ser deg, ikke skyt han med mindre du klarer og drepe han, kan hende kan jakter deg ned og dreper deg.



Tror dette burde få deg godt i gang!

AND SIST MEN IKKE MINST!
TURST NO ONE!!
Et par gode tips som jeg plukka opp fra youtuberen Frankieonpc er å binde free look til en knapp du har lett tilgjengelig, i hans og mitt tilfelle på tommelknappen på musa. I tillegg er sprint default button double tap W, han har bundet til space og jeg bruker shift (har rokert om hva som er walk, crouch, prone også).
Noen som spiller i kveld som vil møte meg i elektro?
Spiller i kveld også vist noen vill spille
Har spilt der noen ganger, ja..
Ja har sett deg der noen ganger, tror dette er min nr 1 server nå, eneste som er synd er at både server 1 og 2 ofte er fulle.

Kommer det en nr 3?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av AWA Vis innlegg
Har spilt der noen ganger, ja..
Vis hele sitatet...
Du som eier serveren? Isåfall lurer jeg på om du har noen ekstra bygninger lagt til? Har selv en fil liggende hvor chernarus er oppdatert. Anbefaler at du enten får den av meg eller oppdaterer selv da det gjør mappet så veldig mer interessant.
Sist endret av Quakecry; 3. februar 2013 kl. 02:49.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Du som eier serveren? Isåfall lurer jeg på om du har noen ekstra bygninger lagt til? Har selv en fil liggende hvor chernarus er oppdatert. Anbefaler at du enten får den av meg eller oppdaterer selv da det gjør mappet så veldig mer interessant.
Vis hele sitatet...
Har laget en millitærbase nær NEAF. Kan se på endringene du har hvis du har mission-filen til 3D-editoren
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av AWA Vis innlegg
Har laget en millitærbase nær NEAF. Kan se på endringene du har hvis du har mission-filen til 3D-editoren
Vis hele sitatet...
I do. Kan sende den over.
Fett, den må sjekkes ut. Takk for en god server AWA
Serveren suger jo ræv. Zombiene aggroer jo for absolutt ingenting selv om det feks er bekmørkt og man er 40 meter unna de. Hvorfor i helvete skal zombieagrroen være så jævla høy?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Serveren suger jo ræv. Zombiene aggroer jo for absolutt ingenting selv om det feks er bekmørkt og man er 40 meter unna de. Hvorfor i helvete skal zombieagrroen være så jævla høy?
Vis hele sitatet...
Ikke glem at zombiene hører deg, er ikke bare du som ikke er så flink i spillet da?
har ikke noe serlig problemer med Zombies selv, og jeg spiller for det meste daytime.
Sist endret av kimandre92; 8. februar 2013 kl. 21:44.
Hvis dere prøver AWA namalsk med noen venner kan jeg LOVE at dere får action, spawner kitter opp medium (alice pack, ak kobra/m4a1 cco, acog eller lignende, map, mulig warm clothing), har dere luck kan dere kittes opp ekstremt fort, jeg og en venn tok ut en convoy, rundt 6 stykk, mange rømte(en med as50) de hadde 2 urals og stjal vår uaz og masse shit.. kitter opp medium->dreper kanskje 5-7stk, kittes EPIC (alt)->dør->repeat. Det er drit fett med et par venner og snipe i dam osv, anbefales
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Serveren suger jo ræv. Zombiene aggroer jo for absolutt ingenting selv om det feks er bekmørkt og man er 40 meter unna de. Hvorfor i helvete skal zombieagrroen være så jævla høy?
Vis hele sitatet...
Er nyeste patchen som er bugga as fuck. Her er et bilde tatt fra /r/dayz
http://i.imgur.com/HSICx6j.jpg
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
Ikke glem at zombiene hører deg, er ikke bare du som ikke er så flink i spillet da?
har ikke noe serlig problemer med Zombies selv, og jeg spiller for det meste daytime.
Vis hele sitatet...
Jeg vet at zombiene hører meg, men når jeg får aggro fra zombier som er rundt 20 meter unna meg når jeg går prone og det er bekmørkt ute så er det noe som er veldig galt.

Sitat av FatMan Vis innlegg
Er nyeste patchen som er bugga as fuck. Her er et bilde tatt fra /r/dayz
http://i.imgur.com/HSICx6j.jpg
Vis hele sitatet...
Er det? Har ikke merket at det har vært like ille på andre servere da. Håper det blir ordna opp i ihvertfall, for unntatt at zombiene hadde mongorage så var serveren dritgøy.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hva heter dere ingame da folks? Dere finner meg som Mahmoud Ahmedinejad. Eventuelt Osama Bling Laden.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jeg vet at zombiene hører meg, men når jeg får aggro fra zombier som er rundt 20 meter unna meg når jeg går prone og det er bekmørkt ute så er det noe som er veldig galt.



Er det? Har ikke merket at det har vært like ille på andre servere da. Håper det blir ordna opp i ihvertfall, for unntatt at zombiene hadde mongorage så var serveren dritgøy.
Vis hele sitatet...
Kan ikke skylde på serveren min for et problem med moden da
FatMan. Heter Kim online, meget mulig meg å Flush aka TheDawg på freak skal game litt Chernarus i dag !
Sist endret av kimandre92; 9. februar 2013 kl. 12:25.
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
FatMan. Heter Kim online, meget mulig meg å Flush aka TheDawg på freak skal game litt Chernarus i dag !
Vis hele sitatet...
Spiller dere på server #1 eller #2?
Sitat av GJERDE Vis innlegg
Spiller dere på server #1 eller #2?
Vis hele sitatet...
Spiller på #1, er også finne på taviana
AWA, er det du som eier serveren?
Sitat av Oatre Vis innlegg
AWA, er det du som eier serveren?
Vis hele sitatet...
hadde vært kult om noen hadde oppkalt en server etter meg, men er nok mine servere ja
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Er det mye månedlige utgifter ved å drive såpass store servere?

Jeg logget forresten av nå, etter å ha campet factory i 2 timer ikveld, med litt forskjellige mellomrom. Fant en van og parkerte den i skogen. Logger på i morgen igjen med en gjeng kompiser og cruiser litt.
Har to servere som koster ca. 62€ hver, per måned. Men utrolig nok får jeg dekket det av donasjoner!
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Tøft! Er ikke rart folk donerer, synes selv serverne dine er de beste som er oppe atm.
Det eneste jeg har å utsette på er alle folka i elektro som (fortsatt) skyter alt som rører seg, men de får ikke akkurat du gjort så mye med.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av FatMan Vis innlegg
Tøft! Er ikke rart folk donerer, synes selv serverne dine er de beste som er oppe atm.
Det eneste jeg har å utsette på er alle folka i elektro som (fortsatt) skyter alt som rører seg, men de får ikke akkurat du gjort så mye med.
Vis hele sitatet...
Ja faen, sprang inn i electro her om dagen og så et par folk som hadde en shotgun og pistol som hadde tonnevis med zombier etter seg.
Jeg hadde kun en hatchet som er konge å ta zombier med hvis man er innendørs. så jeg sprang inn i butikken de var i og ropte "Friendly! I'll help you with the zombies".

Sto i døra på supermarket i electro og drepte kanskje 5 av cirka 40 zombier før de plutselig skjøt meg i ryggen. Dro tilbake litt etterpå og da hadde de blitt drept av zombiene, så det var jo litt komisk å se da.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Eller han som sitter på toppen av elektro-hospital med lee enfield.. Så fort jeg får tak i et nytt heli skal jeg fly ned dit og drepe alle som ligger på fuckings tak!
Sitat av FatMan Vis innlegg
Eller han som sitter på toppen av elektro-hospital med lee enfield.. Så fort jeg får tak i et nytt heli skal jeg fly ned dit og drepe alle som ligger på fuckings tak!
Vis hele sitatet...
I'll be your gunner!
Sist endret av kimandre92; 10. februar 2013 kl. 16:03.
Noen som har en kul mapfil til meg?