Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1002
Jeg leter etter noen nye spill. Jeg vet ikke hvilken sjanger jeg helst er ute etter.

Det jeg trenger er altoppslukende spill. Ett spill du kan drukne inn i, uten at det nødvendigvis er for vanskelig.. Jeg spilte world of warcraft for en stund tilbake.. Var kult å kunne forsvinne inn en litt annen verden, å bli 100% engasjert.

Men jeg er ikke nødvendigvis ute etter en mmo.
Di spillene som er lettest å drukne inn i er vel MMO's..

Prøvd LoL? (league of legends)
Vet om en i klassen som har drukna i det ihvertfall :P
Hearts Of Iron 3.

Det er veldig knottete og vanskelig i begynnelse, men man blir vant til det. Og for guds skyld, husk å patch.

http://www.gamespot.com/pc/strategy/...iii/index.html
Elder scrolls: Morrowind?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Oblivion eller Fable
Det første jeg tenkte på når du sa omfattende spill var Eve Online.
DET er omfattende det, har spilt i en par år og enda ikke skjønt alt
Sitat av eclipze Vis innlegg
Det første jeg tenkte på når du sa omfattende spill var Eve Online.
DET er omfattende det, har spilt i en par år og enda ikke skjønt alt
Vis hele sitatet...
Massivt spill!
Startet og spille i 2004, men har ikke vært aktiv hele tiden.
Enorm dybde og mange muligheter, men tar tid og sette seg inn i.
Syns denne passet her
http://www.mmocrunch.com/wp-content/uploads/2008/03/learningcurve.jpg

E: Du kan få en 21 dagers trial til meg hvis du vil (vanlig er 14 dager)
Sist endret av eclipze; 9. mai 2010 kl. 01:23.
S.T.A.L.K.E.R. er ganske omfattende og dypt.
dragon age! nuff said
Oblivion og Dragon Age: Origins er nok det du er ute etter!
Hvis du er keen på et nytt MMO, er kanskje Darkfall noe.
Jeg spilte gjennom beta +3 måneder etter release. Men jeg sluttet grunnet bugs og ubalansert gameplay.
Nå, over et år etter release prøvde jeg meg igjen. Og jeg må si at spillet har blitt mye bedre siden jeg sluttet. Jeg er veldig sær når det kommer til spill, men Darkfall er det eneste spillet som jeg virkelig kan leve meg inn i. Godt å koble av med dette spillet
Vanguard - Saga of Heroes

I mine øyne det beste mmo spillet på markedet. Shady release men spillet er totalrenovert nå. Trial er tilgjengelig og du trenger ikke å kjøpe selve spillet for å spille utover trial. Kun $14 elns i måneden.

anbefales

edit: character creation http://www.youtube.com/watch?v=wNh_T...eature=related 19 raser, 15 classes
Sist endret av Morgul; 9. mai 2010 kl. 03:02.
Som sagt, Prøv Oblivion og Dragon Age! du blir ikkje skuffet!
Dragon Age + Mass Effect 1 og 2 + Oblivion + Fallout 3= Du trenger aldri å gå ut mer
Sitat av bobbo Vis innlegg
S.T.A.L.K.E.R. er ganske omfattende og dypt.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte også på det. Men det er fordi jeg ikke liker slike spill med sverd og pil og bue og magi og slikt...
Jeg vil anbefalle deg å invistere noe her: http://www.wolfire.com/humble. Her får du World of Goo, Aquaria, Gish, Lugaru, Penumbral til prisen du selv bestemmer! Anbefaller deg å gi en grei pris slik at flere utviklere følger, og bruker samme markedsføring. Jeg betalte selv 20$ for spillene, noe jeg syntes er en fornuftig pris. Har bare spilt en del på World of goo og Aquaria, og begge tar en del tid å fulføre.

Og ikke minst, alle støtter linux, mac og windows.
Alle utgaver av Zelda!
Må virkelig kaste meg på S.T.A.L.K.E.R serien! Det er en rekke geniale spill som man lever seg så syyykt inn i! Stemningen, områdene,lyset osv er så godt sammenlagt at det er helt utrolig. Men hvis du skal prøve S.T.A.L.K.E.R så burde du anskaffe Call Of Prypyat

PS: Mass Effect 2 er den beste spill opplevelsen noensinne hvis du var en ME1 mega fan (som meg selv xD)