Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4788
Hei, skal på landstreffet i Kongeparken i helga, å lurte på om noen har erfaringer med å smugle inn sprit? Som dere kanskje vet så er det max 21,9% eller hva d når er som er lov, men skulle gjerne hatt med noe sterkere også Noen tips/erfaringer ?
I 2009 fikk vi iallefall beskjed om å helle alt over på plastbeholdere, ettersom glass ikke var lov inne på selve parken. Vi kom oss iallefall gjennom alt av kontroller ved å ha det på plast, og vi hadde alt fra rom, whiskey og hjemmebrent.

Hvis ikke er jo hulrom på bilen fantastisk. Det er ørten biler/busser som skal igjennom. Så de kan ikke sjekke alle glupe gjemmesteder.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Ha det på en plastflaske. De får jo ikke sjekket alkoholprosenten så vidt meg bekjent.
Trådstarter
34 8
Tenkte selv å helle det over på plastflasker for å så gjemme det i soveposen eller lignende. Men sjekker de alt du har med deg liksom? Åpner bagen osv?
Hell det over i en annen flaske så går det helt fint.

Sitat av kingzern Vis innlegg
Tenkte selv å helle det over på plastflasker for å så gjemme det i soveposen eller lignende. Men sjekker de alt du har med deg liksom? Åpner bagen osv?
Vis hele sitatet...
De sjekker bare om du har glassflasker osv. Ikke innholdet i plastflaskene.
Kjøp sprit som er i plastflasker istedenfor glass?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Kort fortalt. Du har ingenting å frykte, med mindre du planlegger å dra med deg drugs inn.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Som skrevet, tøm det over i plastflasker og skjul det for å være på den sikre siden. Drugs er ikke lurt å ta med inn, da de går gjennom med drugshunder osvosv.
Hei, russestyret på min skole kom akkurat fra en telefon med kongeparken, der de hadde fått beskjed om at uforseglede plastflasker ikke var lov..
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Skurdalen Vis innlegg
Hei, russestyret på min skole kom akkurat fra en telefon med kongeparken, der de hadde fått beskjed om at uforseglede plastflasker ikke var lov..
Vis hele sitatet...
Hvis det er tilfellet kan denne videoen være relevant. God tur!
OT: er det vansklig å snike seg inn på landstreffet?
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Sitat av kentastic Vis innlegg
OT: er det vansklig å snike seg inn på landstreffet?
Vis hele sitatet...
Det skulle være patruljer langs gjærdene sa ene vaktmannen på landstreffet til russen på skolen vår. Om han kødder eller ikke er usikkert. Du kan sikkert hoppe over gjerdet uten at noen merker det
Sist endret av Bmariuz; 3. mai 2012 kl. 12:47.
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Det skulle være patruljer langs gjærdene sa ene vaktmannen på landstreffet til russen på skolen vår. Om han kødder eller ikke er usikkert. Du kan sikkert hoppe over gjerdet uten at noen merker det
Vis hele sitatet...
Fett
Vi putta alt av sprit og brunt inn i høytalerkassene som hadde en åpning bak. Mange av de andre fra kullet mitt stoppet på en parkeringsplass før kongeparken og teipet fast colaflasker med sprit under bilen.

De sjekker ikke bilen så jævlig nøye. De spurte ikke engang etter billett hos han som kjørte bilen vår gjennom kontrollen.
Husk på at det er en del 1000 russ som skal inn på kongeparken på samme tid og da er det begrenset hvor land tid vaktene kan bruke på å sjekke hver bil/russ. Hvis du er bekymret for å bli stoppa, fyll klar sprit på farris flasker. Du kan også fint få av korken uten å bruke forseglingen ved å være litt forsiktig =)
The Nerdrager
Når jeg var russ i fjor, stakk jeg ei 1L flaske i baklomma på russebuksa, og de tok bare vanlig kroppssjekk på sidene, og kom gjennom uten store problemer
Du vil jo være smått uheldig om en av vaktene som skjekker deg der er medlem her på Freak og leser denne tråden, da får de jo vite alle "de smarte" gjemmestedene.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Du vil jo være smått uheldig om en av vaktene som skjekker deg der er medlem her på Freak og leser denne tråden, da får de jo vite alle "de smarte" gjemmestedene.
Vis hele sitatet...
Hvis en vakt må lese på freak for å finne "smarte" gjemmesteder, kanskje han ikke burde vært vakt i utgangspunktet =)
Sitat av moan1244 Vis innlegg
Hvis en vakt må lese på freak for å finne "smarte" gjemmesteder, kanskje han ikke burde vært vakt i utgangspunktet =)
Vis hele sitatet...
Nå finner jeg ikke artikkelen igjen. Men for noen år siden leste jeg en artikkel om hvordan tollere jobbet på postmottak senteret.
Der sa sjefen selv at de sjekket diverse freakforum for å holde seg oppdatert.

Gir ikke så mye rom til tolkning akkurat.
Så at ikke en som skal stå vakt der også er innom her og ser skal du ikke se så langt ifra.

Viss ts er skikkelig modig så smugler han i kroppens hulrom. Da bør han egentlig ikke gå så vaktene ser ham. Da det muligens kan tull litt med ganglaget.
sånn oppdatering på dette. etter på klokskap.
nå som helgen er over.
som sjåfør på buss har du noen fordeler.
bagasjen til sjåføren blir ikke sjekket.
bussen jeg kjørte.
ble sjekket innvendig. alt av plast flasker de var usikre på tok de, fint for meg mindre å rydde.
bagasje rommet åpnet de føste luke. der var den en bagg for seg selv.
de fant en stk glass flaske med noe klart i, denne til hører meg og de andre sjåførene. ga jeg beskjed om.
ok fikk jeg beskjed og kunne ta med meg den i baggen inn.
neste rom som alle bagge til folka lå i. vel de orket ikke å ta ut noen, de var så tett stablet.
det de gjorde var å poke på de.
for å kjenne om det skulle være noe av intersse.

største grunne til at de ikke vill ha glass flasker er at folk skader seg stygt på disse.
sett en del skader hvor folk sitter med glass skåret i mellom hånden, "skulle bare danse med flaska i hånden og tryna"

den andre store grunnen er at en del busser og biler som får kjørt over disse punkterer som oftest.
ikke noe god stemining av det når dekk prisen er for 5000k for et hjul.

og for de som absolutt vill inn.
hvorfor går dere ikke inn hoved døra/porten.?
ha en aliert med kjennning til buss eller lys/lyd rigg.
og ja alle kan bli tekninkere. og får da midlertidig pass inn.
og etter kontrollen for hvor du er hen er litt sleepp hent.
sitt på buss eller bil om du skal drikke.
konserten har de noe mer kontroll på, selv om det ikke var det stor. lettere å bli tatt her.
og for all del ikke lag noe som gjør deg bemerket.
som tak løping på bussene, selv her ble russen kastet ut etter for grove brudd.

men alt i alt. ingen kropsvisitereing av tekninker og sjåfør.
kom fint inn med bag og ut igjen.
Sitat av Roadspeed Vis innlegg
den andre store grunnen er at en del busser og biler som får kjørt over disse punkterer som oftest.
ikke noe god stemining av det når dekk prisen er for 5000k for et hjul.
Vis hele sitatet...
Lurer på hva dekka koste, om det koster 5 000 000 for et hjul.
"k" betyr kilo og kilo betyr tusen, bare sånn btw