Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 757
Heisann! Ja, knuste skjermen på min Sony E C902!

Trenger jeg begge disse, eller trenger jeg bare skjermen? Syns ikke det ser ut som det er noe plastikk som er beskyttelse for skjermen? Ser ikke ut på bildet at det er det iallefall! Hva tror dere?

http://cgi.ebay.com/FULL-COVER-KEYPA...3A1%7C294%3A50

http://cgi.ebay.com/Original-New-LCD...3%3A1|294%3A50
Er det bare LCD skjermen som er knust eller dekslet? Hvis det er LCD skjermen så må du vel bytte dekslet og, eller glasset hvis det går an å kjøpe.
Trådstarter
18 0
Sitat av Janpfo Vis innlegg
Er det bare LCD skjermen som er knust eller dekslet? Hvis det er LCD skjermen så må du vel bytte dekslet og, eller glasset hvis det går an å kjøpe.
Vis hele sitatet...
Jaa, det er både dekslet og skjermen! Men på det bildet på ebay som det står at det er 100 % komplett dekselsett, så ser det ikke ut som det er deksel som beskytter skjermen. Så jeg lurer på om det er skjermen som går helt ut, at det ikke er noe som ligger frammom skjermen?
Det ligger et glass "over" lcd skjermen, det er sikkert greit å kjøpe hele greia der hvis du ikke finner glass. Vet ikke helt hvordan C902 modellen er bygd opp.
Trådstarter
18 0
Sitat av Janpfo Vis innlegg
Det ligger et glass "over" lcd skjermen, det er sikkert greit å kjøpe hele greia der hvis du ikke finner glass. Vet ikke helt hvordan C902 modellen er bygd opp.
Vis hele sitatet...
Okeei! Men det ser ikke slik ut på bildet. Det ser ut som det glasset ikke er der!? Også står det at det er 100 % komplett? Skjønner ikke det helt.
Hos mytrendyphone.no får du alt i fra deksel til alle reservedeler til telefonen.

Utvalget for din telefon hos mytrendyphone.no