Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 605
hva bør jeg gjøre om jeg har vasket en mobiltelefon i vaskemaskinen,
og er det noen andre som har gjort dette, i så fall funket telefonen etter dere har tørket den??
Sist endret av crucial91; 11. oktober 2008 kl. 19:41.
Ta ut batteriet og la den tørke noen dager, gjerne i tørkeskap el., så prøv. Har mista opptil flere telefoner i vann og noen har overlevd og noen ikke. Viktig at det ikke er vaskemiddel inni for å si det sånn

Mista en i saltvann en gang og da tok jeg ut batteriet og skylte godt i springen, tørka i to dager i tørkeskap og den funka knall etterpå. Det var dog en gammal en for mange år sida, så hvordan det er med de nyere modellene er jeg ikke så sikker på.
Eg har "bada" med mobilen min før (uhell) og det funker fett å først skylle den i ferskvatn og så ha den i steikeovnen på 50-60 grader
må påpeke at denhar allerede hvert i kaffe bad men overlevde det også har det nesten garrantert kommet vaskemiddel inne vil jeg tro siden den har hvert igjennom en helt runde med dageligvask
Men den har jo blitt godt skylt etter vaskemiddelet, så om du tar en ekstra skyll i springen før du tørker burde det jo være muligheter.
nå har den tørket men det er nesten ikke lys i skjærmen når jeg slår den på