Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1466
Hei!
Kjøpte D3 i går, selvfølgelig klarte ikke den bærebare pcen min å kjøre det, så nå er jeg på jakt etter en ny pc.

Har sett mye på nett og alle skriver at jeg kan bygge selv, men jeg er ikke så sikker på det, i tillegg er det jo bedre garanti når man kjøper ferdig fra butikk.

Noen som kan komme med noen tips til en som aldri har hatt en stasjonær pc?

Skal kunne kjøre D3 relativt greit og ha mulighet til oppgradering i årene som kommer.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Prisklasse?
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Se på andre topics her inne, mange gode svar på spill PC'er.

Ville forøvrig ikke fulgt testen på Hardware da maskinvaren de setter opp i testen er gammel og dyr.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744829

Den funker bra til Diablo 3. Men om du skal ha noe dyrere, som kan kjøre den på MAX SETTINGS, så gjør du jo det. Men den jeg sendte link til tar diablo på normal settings. Usikker på max. Tror KANSKJE den kan ta den på max settings. Hør med andre som har diablo.
Trådstarter
5 0
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Prisklasse?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte å bruke mellom 6-8 tusen.

Takk for mange svar! Skal fortsett å se meg rundt
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Sec Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744829

Den funker bra til Diablo 3. Men om du skal ha noe dyrere, som kan kjøre den på MAX SETTINGS, så gjør du jo det. Men den jeg sendte link til tar diablo på normal settings. Usikker på max. Tror KANSKJE den kan ta den på max settings. Hør med andre som har diablo.
Vis hele sitatet...

Tja, jeg drar D3 på maks med ett slightly OCed ASUS GT 440 (solid over 60FPS), så det vil nok funke på normal, kanskje på maks.

Han skal dog ha en stasjonær
asus G55VW - Ca 11k
asus G75VW - ca 12-13k (nok den beste du får for den prisen men så du hadde budsjett på 6-8k)(har supert kjøle system)
ASUS K53SM 15.6" HD (passe bra kjører sikkert BF3 på low)(ca 5k)
ASUS K55VM 15.6" HD (En del bedre enn K53'en men koster ca 6-7k)
bare google navnene
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Seaturtle5 Vis innlegg
asus G55VW - Ca 11k
asus G75VW - ca 12-13k (nok den beste du får for den prisen men så du hadde budsjett på 6-8k)(har supert kjøle system)
ASUS K53SM 15.6" HD (passe bra kjører sikkert BF3 på low)(ca 5k)
ASUS K55VM 15.6" HD (En del bedre enn K53'en men koster ca 6-7k)
bare google navnene
Vis hele sitatet...
Han skal ha en desktop ^_^

Prøvde å sette sammen en liste, men er for vant med budsjetter over 10k...

Oh well.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Han skal ha en desktop ^_^

Prøvde å sette sammen en liste, men er for vant med budsjetter over 10k...

Oh well.
Vis hele sitatet...
oh overså den delen men de pcene er gode til prisklassen da...
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Tja, jeg drar D3 på maks med ett slightly OCed ASUS GT 440 (solid over 60FPS), så det vil nok funke på normal, kanskje på maks.

Han skal dog ha en stasjonær
Vis hele sitatet...
Oia da så. Alt jeg orka å lese var: Jeg skal ha diablo 3 pc.
Så starta jeg straks å lete.