Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2075
Hei medfreaks!

Har en gammel toshiba laptop med Vista på som jeg har mulighet til å koble til på samme nettverk som pcen jeg bruker idag.

Knuste skjermen på Toshiba laptopen, så den har stått ubrukt over lengre tid(snakker år..), å har derfor fullstendig glemt pw til adminbrukeren.

Kommer meg inn gjennom sikkerhetsmodus, men da uten mulighet til å tappe ut bilder og sånt som jeg har på den.

Vet om ophCrack, men hadde vært gøy om jeg hadde kommet meg inn på Toshibaen gjennom nettverket, fra denne pcen(som jeg har både XP og Ubuntu installert på, forresten.)

Any tips and/or how-to's?

Har forresten ikke googlet dette, at all.
Lagde middagen ferdig, å fikk plutselig ett innfall om å bruke gamlepcen igjen, men har jo som sagt ikke pw :/

Work you're magic, boys&girls..

På forhånd, takk!
Du får logga på sikkerhetsmodus på den du vil ha tilgang til?

http://www.mydigitallife.info/2007/0...elcome-screen/

Ja, det er faktisk så enkelt. (Med mindre du er har forandra admin passord)
Takker!

Skal teste det ut!

Om noen har tips på hvordan jeg kan snike meg inn å pcer gjennom samme nettverk med Ubuntu, skrik ut!

Did it!

Kom meg inn på pcen igjen..