Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1750
Hei folkens.

Er det noen her som har erfaring som russebilsjåfør? Jeg lurer da på hvor mye penger dere tok for dette og hva man eventuelt burde tenke på før man setter seg bak rattet på en russebil (bortsett fra de åpenbare tingene med sikkerhet etc.).

Takker på forhånd for respons.
alltid ha alle papirene klare, da russebiler har en tendens til å bli stoppet titt som ofte
Da jeg ikke er russ i år har jeg ikke allverdens peiling, men er 2 personer som har hengt opp lapper på skolen våres, ene ønsker 100 kroner i timen, andre ønsker 700 kr natta/dagen.

Av ting du bør tenke på som du kanskje bør gjøre det klar for; En kompiss av meg (92) kjørte for søstra si til Tryvann, endte med at han ble dratt inn i en jentevan mens han satt på parkeringsplassen og venta. Inni vanen ble han utsatt for noe av det mest makabre han noen gang har sett, alle jentene flashet brystene. Slike ting, samt fyll og nudity, er skrekkelige ting du bør forberede deg på. Hehe
Sist endret av Dibsent; 27. april 2010 kl. 21:03.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
For noen år siden da nevøen min var russ så tok jeg 130kr i timen og det var en van. Du blir fort ukonsentrert med fullt av ungdommer som er dritfulle, musikk på høytvolum, folk som skriker deg i ørene " DEN VEIEN!" osv.
For 2 årsiden kjørte jeg også russebuss, denne gangen med 190kr,- timen. Da kjørte vi fra Stavanger-Tusenfryd.
Skulle tro verdens største høytalere var ombord. Det var en pine. Aldri mer..

Så hadde jeg vært deg så melk dem.
Jeg var sjåfør en natt for to flasker lettøl og en burger på statoil. Men, kanskje bare jeg so er snill Fikk jo være med på festen så var egentlig fornøyd med det
Kompis av meg kjørte så godt som gratis i hele fjor. men han får jeg da være med på mye fester og annet liv
Få betaling i russemus ikke penger
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Nesten alt kan kjøpes
Sist endret av Sgt. Pepper; 28. april 2010 kl. 18:49.