Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 808
God kveld!

Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur til Istanbul nå i Juni og være der helt til august, så jeg har noen spørsmål jeg tenkte å stille om selveste flyturen og turen din.

Jeg har funnet noen billige billetter for 2432:- t/r Gøteborg-Istanbul
  • Hvordan er det å mellomlande i Amsterdam, vanskelig å finne fram til ditt andre fly?
  • Hvordan er sitteplassene på flyet hos KLM ?
  • Hvordan er maten?
1. Stor flyplass. Du informeres om du evt. må sjekke inn bagasje på nytt. Vanskelig å finne fram? Se på tavlene.
2. Sjekk på hjemmesiden til KLM.
3. Sjekk på hjemmesiden til KLM/google for erfaringer.

Ellers er det jo en flytur; sikkert slik som flyturer flest.
Sist endret av httpwhat; 1. mai 2010 kl. 02:06.
KLM hadde verken noe bedre eller dårlige sitteplasser enn jeg har vært vant til fra før. Maten var helt ok, kan vell egentlig si at jeg ble positivt overaska over maten ombord

Når det kommer til Shipol så er den enorm, her selges alt fra binders til lastebiler. Heldigvis er flyplassen veldig bra merket opp, så det burde ikke være noe problem å finne fram
Trådstarter
Jeg takker for svar, regner med at jeg må sjekke inn bagasjen på nytt, fordi det er to ulike fly

Er det sånn at om du t.eks vil ha en Cola, så henter de deg det gratis?
Ja, vi fikk iallefall 1 leskedrikk gratis når vi fløy med KLM. utover dette må du betale for
Sitat av Dotten Vis innlegg
Jeg takker for svar, regner med at jeg må sjekke inn bagasjen på nytt, fordi det er to ulike fly

Er det sånn at om du t.eks vil ha en Cola, så henter de deg det gratis?
Vis hele sitatet...
På transkontinentale flyvninger og andre langturer pleier det som regel å være ulike stasjoner rundt omkring i flyet hvor man kan ta seg en strekk, hente seg gratis snacks/drikke/en brødblings og slå av en prat. KLM er ikke noe unntak der.

Utover det er KLM et flott selskap å fly med, definitivt en av mine favoritter her i Europa.
Sist endret av Franklin; 2. mai 2010 kl. 12:25.
Trådstarter
Tror dere at det finns en risk for at askeskyen kan være en grund til innstillt flyreise? Reiser ca den 11-Juni
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Nå har jeg kjøpt billettene og alt er klart litt nervøs med en hel del spørsmål, men tar det viktigste:

Må jeg ta bagagen og checke in på nytt i amsterdam eller fikser de det?
Hvis du flyr med samme selskap videre fra Amsterdam så vil bagasjen bli sendt videre direkte. Hvis du flyr med et annet selskap så må du sannsynligvis sjekke inn bagasjen på nytt, med mindre de er samarbeidspartnere. I sistnevnte tilfelle vil det variere, men de i innsjekkingsskranken opplyser selvsagt om sånt.
Trådstarter
Takk for svar, Ja jeg reiser med samme flyselskap (KLM)