Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 701
Hei, for noen år tilbake hadde jeg et problem med å koble en annen datamaskin opp mot internette mitt, måtte såklart ha passorde, noe som jeg ikke husket, iogmed det var lagret, og alltid vistes som "*****". så hadde jeg en leieboer som var ganske flink med data, han lastet ned et program for meg, jeg kunne bare kopiere ****** og lime det inn i dette programmet, da fikk jeg se hva passorde var.. har seg slik at jeg har møtt på samme problem, og har ingen datakyndig leieboer lengre SÅ det jeg lurer på, er det noen av dere som har vært borti dette programmet og kan si meg hva det heter? ville satt stor pris på det.

Beklager skriveleif, akkurat kommet fra nach og ser kanskje litt dobbelt.
Jeg så et lignende program da jeg var utplassert på IKT-servicefag, når jeg spurte han om hva det het fikk jeg bare beskjed om at det ikke var lovlig å bruke egentlig så jeg kunne ikke få vite det.

Hadde vært veldig greit å vite hvilke program det var >.<

Men jeg regner med at det var Windows og ikke mac eller linux?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Programmet Cain støtter dette.
bare google: password revealer

http://www.rekenwonder.com/revealer.htm den du ser etter.
Sist endret av ranvik; 16. januar 2010 kl. 10:10.
Du kan bruke SIW vist OS er Windows.
Sist endret av Xzip; 16. januar 2010 kl. 19:02.
Sitat av ranvik Vis innlegg
bare google: password revealer

http://www.rekenwonder.com/revealer.htm den du ser etter.
Vis hele sitatet...
Slikt er som oftast virus og dreper deg..

Har du testet det og datan din fungera like normalt?

Btw, på denne datan, har det skjedd noen rare ting.
Når eg trykker på Ctrl + Shift + Esc, så komemr det bare opp ein blå skjerm(bakgrunnen på skjermen..) og så
står der bare ein knapp: "Avbryt"
Avbryt? kva søren?xD

Noen som veit kva som har skjedd?:P
Har vista.
Sist endret av Fyllingz; 16. januar 2010 kl. 20:14.