Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 28867
Siden du har så stor overflate så går det ganske kjapt, så en test der de hadde 100ml aceton i et la glass ved 24 grader og tok dermed 52 minutter...
Så maks en time og min ukvalifiserte gjetning er 10 min når du sprer 100ml utover en hel langpanne
Fuck Mr. Plod!
Yep, det gikk jo til helvette
Kjøpte 20g drysift, kastet oppi 14g og kjørte 2 vask på en 100ml flaske.

Glemte ildfast form, så prøvde 2 kopper fra Narvesen. Koppene sugde til seg aceton og mista litt. Kastet det fort opp i en tom snus boks, men dette fordampet så sakte.

Tokk en 20ml på ett Pringles lokk og fikk laget en liten test.

Acetonen hadde ikke fordampet helt når jeg røyka, så hadde tetninger i luftveiene og ekstrem hoste i 30 min. Ringte inn til giftsentralen med en gang, men det var vist ikke livsfarlig. ble bra igjen.

Fikk bort acetonen og alle fikk noen hits, VI BLE BALLE, men det var etter mange mange joints, så highen ble bare veldig tung, slitsom og skitten.


Tips: kjøp mye mere enn 100ml aceton, ha alt du trenger, ikke kjøp 60ml sprøyte (alt renner ut av tuppen) , ta deg god tid med å fordampe og ikke hver dum som meg
Sist endret av Nøddy; 16. juli 2022 kl. 13:50.
Som jeg sa... Du må la acetonen fordampe helt 100% vekk, det tar 24 timer.