Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1048
Hei, har røyka cannabis rundt 30 ganger i mitt liv, har også prøvd andre rusmidler, men her om dagen skjedde det noe spesielt.

Jeg og en venn kjøpt grønt, lukta veldig sterkt og så ut som bra saker.
Vi har røyket grønt i bong tidligere og det gikk fint.
Men nå er jeg ikke sikker på hvor mye grønt vi tok hver denne gangen, siden vi ikke har vekt og har ikke så mye peiling på hvordan 0,2 eller 0,4 ser ut.

Så jeg tok 3 store trekk av bongen og smilet kom fram, jeg kjente at dette her blir bra og var en stund siden vi røyka så vi hadde gledet oss veldig til dette.

10 min etter bongtrekkene, begynner jeg å danse, det føltes helt herlig, hadde skikkelig god følelse i kroppen, men etter en kvarter med dansing ble jeg sliten og satt meg foran pcen, leste litt på nFF btw, og alt virka ok.

Men etter 10 min på nFF, begynte jeg å føle meg dårlig, alt ble jævlig tungt, og jeg klarte så vidt å løfte på armen.

Litt senere så kom kvalmen, ble ganske kvalm og fant fram søppelbøtta, 2 min etter det så spydde jeg som en fontene, spøy 4 - 5 ganger, og var helt for jævlig, så jeg la meg på sofaen.

Når jeg lå på sofaen så følte jeg at jeg var på båt, bare at det gynget alle veier og ikke bare side til side som det gjør når man er full og legger seg, hvis noen skjønner hva jeg mener.

Jeg lå der og hadde det jævlig, følte meg som om jeg hadde blitt overkjørt av en lastebil og lå der uten å kunne løfte meg, og alle lydene som var i rommet var ubehagelig. Også husker jeg at jeg kjente hver eneste blod åre i hodet mitt, føltes som det var fryst ned ellerno, vanskelig å beskrive.

Våkna neste dag, følte meg litt ''afterhøy'' og her sitter jeg føler meg helt bra.

Så spørsmålet mitt, tok jeg alt for mye grønt? og var dette det man kaller '' Badtrip''?
Sist endret av Geitebolle; 5. oktober 2010 kl. 22:06.
Hei!

Høres ut som at du har fått røyket noe god grønt ja

Ville ikke kalt dette *badtrip*, men det høres ut som at du grønnet ( noe vi stonere kaller det å røyke for mye)
prøv å ta ett mindre trekk neste gang du skal røyke, så unngår du nok kvalmen
Takker for svar
ArbeidsledigProletar
Sitat av salhusramp Vis innlegg
Hei!

Høres ut som at du har fått røyket noe god grønt ja

Ville ikke kalt dette *badtrip*, men det høres ut som at du grønnet ( noe vi stonere kaller det å røyke for mye)
prøv å ta ett mindre trekk neste gang du skal røyke, så unngår du nok kvalmen
Vis hele sitatet...
Å grønne er å spy som et resultat av å røyke for mye.
Yeah, en badTRIP innebærer jo tross alt en... trip. Som er bad. Vært der, og jeg ville heller spydd for å si det slik...
Sitat av salhusramp Vis innlegg
Hei!

Høres ut som at du har fått røyket noe god grønt ja

Ville ikke kalt dette *badtrip*, men det høres ut som at du grønnet ( noe vi stonere kaller det å røyke for mye)
prøv å ta ett mindre trekk neste gang du skal røyke, så unngår du nok kvalmen
Vis hele sitatet...
Hvor mye har du egentlig røyka?

De aller fleste mennesker forbinder ikke det å spy med god tripp akkuratt.
Sitat av Affo Vis innlegg
De aller fleste mennesker forbinder ikke det å spy med god tripp akkuratt.
Vis hele sitatet...
Nei, for i dette tilfellet virker det ikke som det var noen tripp i bildet i det hele tatt. Det er forskjell på rus og tripp.
etter min mening så har du ikke badtrippa, bare røyka for mye potent cannabis. dette baserer seg på erfaringer av både røyking av for mye cannabis, med relativt lik erfaring som det du beskriver i posten din, og turing på diverse psykadelika; hvor utfallet har vært både gode og dårlige turer(les: badtrips)