Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1407
Hei!

Jeg er på utkikk etter en strategispill, har spilt ancient conquest før, og digget det. Har tenkt å spille et strategispill hvor man f. eks bygger opp båter og base for så å sloss mot andre.

Noen som har noen anbefalinger?
A madman with a box
mabala's Avatar
Heroes of Might and Magic.
Starcraft 2. Riktignok ikke å bygge båter, men baser og ødeleggelse er det nok av Et av det beste strategispillene etter min mening.
Age of empires II :P Konge spill viss du har for mye tid tilovers.
Empire earth 2, båter og alt mulig, sjekk det
Age of Empires III er bra
Total War serien, har nesten alle og alle er bra på sin måte
Command & Conquer
RUSE
Tropico 4 (Kanskje ikke din stil, men supermorsomt)

Ja jeg liker strategi spill kunne sikkert kommet med noen fler, men du kan sjekke ut de ihvertfall.
Sist endret av Xernox; 7. oktober 2011 kl. 22:35.
Age of Empires 3 er absolutt yndlingen min i forhold til maps, grafikk og natur. Skikkelig koselig spill og vanvittig gøy.
Starcraft 2 er nok det beste strategispillet jeg har spillt hvis man tenker spillmessig, er litt komplisert i starten, men etterhvert når du lærer de forskjellige strategiene(online) og unitsene så blir det veldig artig å spille. Men AoE3 har altså alltid vært favoritten min.
Civilization V !!
Jeg ville valgt age of empiers II og empire earth II. To super bra spill! hvis det ikke være båter anbefaler jeg stronghold eller stronghold 2 (stronghold 1 er bedre)
Ruse titegn.

Edit: Ah, var allerede skrevet.
Sist endret av Effage; 9. oktober 2011 kl. 21:20.
Sjekk tråden min hvor jeg fikk mange forskjellige forslag.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=188283
Age of Empires II er legendarisk!
Warcraft 3 og tidenes mest hardcore strategispill, Empire Earth!
Anno 1602, 1404, 1503 eller 1701
Kan anbefale modden "Project Reality" for Battlefield 2. Dette går ut på å bygge baser osv., og så forsvare de. Mange som spiller dette. Som regel er det en 6-7 servere med 64 spillere på dem hele tiden. En runde varer som regel 4 timer