Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 2219
Så er det noen freaker som har tenkt å rive seg løs fra dataen i sommer og dra på noe festivaler?
Hadde vært greit med noen tips
Skal på Rock in Hell i Stjørdal!
Eneste grunnen til at jeg drar dit er fordi Deep Purple spiller der
Blir morsomt å se noen gammle rock helter
Hmm, jeg safe'r det inn med Midnattsrocken og Gurra..
Blir nok jobbings på endel festivaler i sommer. Vet allerede at jeg skal jobbe på Quart og Stavernfestivalen. Blir vel flere etter hvert. Håper bare jeg får med meg noen andre band enn de som skal spille på den scena jeg skal jobbe på...
Skal på Wacken Open Air for å se Emperor, Celtic Frost, Morbid Angel og Motörhead.
Så blir det kanskje jobbings på Storåsfestivalen og drekkings backstage med Enslaved.
Har ikke så mye penger at det gjør noe så det blir Arvika festivalen for og se Alice in Videoland og Turboneger
Skal spille på Pulpit i Stavanger, og et par andre småfestivaler i nærområdet. Ellers reiser jeg jo selvfølgelig på ferie når Quart og Roskilde er, så jeg gpr glipp av Tool, Muse, Placebo, Coheed osv. Satan så plagsomt...
Jeg skal på Øya (Motorpsycho \o/, wooo) og forhåpentligvis Storås.
sommerfestivalen i selbu neste helg (ikke førstkommende) \o/

*skrive videre på fagprøven* ^^
Tenkte meg på The Big Chill i Englad. Det blir chill det http://www.bigchill.net
Jeg drar på quart
Deep Purple i Tromsø neste uke, og så får vi se om jeg ikke tar en tur til Tromsø igjen litt senere når Bukta-festivalen skal gjennomføres, mest for å få med meg Kaizers Orchestra live.
Sist endret av charz0r; 12. juni 2006 kl. 11:36.
Roskilde på meg, sammen med en gjeng kompiser. Også satser jeg på å komme meg på Bukta, så jeg får sett Brant Bjork!
Jeg har akkurat kommet hjem fra Sweden Rock Festival, og resten av sommeren ser omtrent slik ut:

- Metaltown, Göteborg, 7 juli (Motörhead, Opeth, Soilwork, Danko Jones, The Haunted, Entombed, Khoma, Satyricon, Stonegard)
- Where The Action Is, Strömstad, 27. juli (Backyard Babies, The Hellacopters, Millencolin, The SoundTrack of Our Lives)
/-- eller --/
- Storåsfestivalen, Trondheim, 27-29 juli (Dropkick Murphys, Electric Eel Shock, Enslaved, Johndoe, Satanic Surfers, Silence the Foe, Thåström, Totalt Jävla Mörker, Turbonegro)
- Ragnarock, Oslo, 17-19. august (WASP, Twisted Sister, Witchhammer, Carburetors, Helloween, Ensiferum, ...)

Litt i tvil angående Where The Action Is vs Storås. Jeg vil se Dropkick, men Strömstad blir obviously vesentlig billigere for meg, med tanke på hvor jeg bor. Choices, choices.

edit: Nei og nei, glemte jo morgenens lille investering; The Unholy Alliance, Oslo, 15. november. Jeg er mer enn middels glad i Slayer.
Sist endret av glenn; 12. juni 2006 kl. 12:13.
Quart og muligens Wacken. Er ikke sikker på om jeg får være med på Wacken, fordi jeg og en kamerat skulle ned til Tyskland, han har begge billettene (fikk dem til jul) og nå er han jævli pissd på meg er ikke helt sikker på hvorfor
Roskilde og Midnattsrocken
I alle fall Midnattsrocken ;D
Tuska Open Air (Helsinki)
Sitat av tuska-festival.fi
FRIDAY 30.6.

The Sisters Of Mercy (UK)
Anathema (UK)
Arch Enemy (SWE) (note! Moved from Sunday to Friday)
Sonata Arctica
Mokoma
Suburban Tribe
Freedom Call (GER)
Wintersun
Deathstars (SWE)
Impaled Nazarene

SATURDAY 1.7.

Venom (UK)
Opeth (SWE)
Diablo
Amorphis
Nine (SWE)
Epica (NL)
Stam1na
Norther
Metsatöll (EST)
Kalmah
The Scourger
Pain Confessor
April

SUNDAY 2.7.

Celtic Frost (CH)
Sodom (GER)
Tarot
Gojira (FRA)
Swallow the Sun
Burst (SWE)
Mendeed (UK)
Verjnuarmu
Timo Rautiainen
Vis hele sitatet...
Det her blir saker^^
Skal på Tuska, men regner også med at jeg tar meg en tur på Øyafestivalen og kanskje Gates of Metal, avhengig av kontantbeholdningen.
Skal på Maanefestivalen i Fredrikstad (Gamlebyen) Alle må komme, Var der ifjor. Var skikkelig konge ass...
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Skal jobbe på Moldejazz, Olavsfestdagene, Steinkjerfestivalen, Tahitifestivalen, Sundal rockefestival, countryfestivalene på Vinstra og i Seljord (og kanskje dansebandfestivalen i Seljord, selv om jeg håper å slippe unna), pluss en del andre småting, bl.a. konsert med Sissel Kyrkjebø på Sundalsøra på onsdag. Av festivalene, er det egentlig bare jazzen og Olavsfestdagene jeg har noe særlig interesse av, men det kan jo hende det dukker opp noe bra på noen av de andre også.
Jeg skal iallefall på Sommerfestivalen i Selbu, noe som etter min mening ER Norges beste fest

Så blir det vel mye annet forskjellig, f.eks Trønderrocken m.m..
Sitat av myyyp
Quart og muligens Wacken. Er ikke sikker på om jeg får være med på Wacken, fordi jeg og en kamerat skulle ned til Tyskland, han har begge billettene (fikk dem til jul) og nå er han jævli pissd på meg er ikke helt sikker på hvorfor
Vis hele sitatet...
stjel billetten hans:P wacken er den beste festivalen jeg har vært på. viva tyskland! billig alkohol, flotte folk og knall musikk de har faktisk eget strippeshow et par ganger daglig på wacken
Jeg skal på Quart. Gleder meg sinnsykt til Muse.
Thrillseeker: Problemet med Wacken, som du ikke nevner, er jo for en fryktelig skitten og uorganisert festival det er. Ryddecrew er en uhørt ide der i gården. De rydder når festivalen er FERDIG. På den andre siden kan man kjøpe whisky inne på festivalområdet, og det veier jo opp for mye...
Sensation Black!!

Sommer, amster og hardstyle Thats the shit!

Blir vel litt quart på meg også hvis været er bra
Eg trenge sårt en roskildebillett! Var inne for å bestille idag, og neimen var d ikkje utsolgt. Kan noken hjelpe meg?
Regner med det blir storås, om jeg har fri da :P
http://fjellparkfestivalen.no/

Flott fest i Flekkefjord, hvor jeg bor.

Eldste rockefestival i Norge.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Blir Dance Valley Festival, prodigy ftw :P
Rauma rock har et par aktuelle artister som passer meg, blant annet dum dum boys, turbonegro, the cumshots, hurra torpedo og selvfølgelig stonegard
Storås Billetter i boks, forventer regn og tredagersfyll.
Skjer med folket a? Eneste festivalen som kan kalles "festival" er jo Roskilde!
Roskilde og Øya er vel de festivalene jeg skal på. Regner ikke med så voldsomt mange konserter utenom det, siden de fleste band spiller på festivaler og ikke enkelt-konserter.
Jeg skal på Skiippagurra festivalen hvor blant annet the rasmus og tungtvann kommer. Nå ser jeg at BigBang også kommer.
I fjor var Ailo Gaup og en til som jeg ikke husker navnet på der med ett lite fmx show.
Bilder fra både showet og litt til.

Drar dit mest for å kose meg, ikke for musikken.

Edit:Info om artistene som kommer ligger her
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av glenn
Thrillseeker: Problemet med Wacken, som du ikke nevner, er jo for en fryktelig skitten og uorganisert festival det er. Ryddecrew er en uhørt ide der i gården. De rydder når festivalen er FERDIG. På den andre siden kan man kjøpe whisky inne på festivalområdet, og det veier jo opp for mye...
Vis hele sitatet...
Jeg har vært på Wacken 3 ganger før og jeg er helt 100% uenig i at Wacken er en uorganisert festival. Tvert imot er det "deutsche gründlichkeit" hele veien. Alt går på skinner, bandene starter eksakt på det tidspunktet de er satt opp på, superbra lyd, god sikkerhet og først og fremst en helt utrolig stemning. I tillegg er det tyske priser på alkohol og ikke noe tull med at du må kjøpe og drikke øl i en egen sone bakerst, det er mange ølboder inne på festivalområdet.

Det er ganske rotete når festivalen er ferdig, men det er det på andre festivaler også (f.eks Roskilde). De regner vel med at de som drar på rockefestivaler ikke er ryddepetimetre.

WACKEN RULEZ 4EVER!
Sist endret av metaldude666; 30. juli 2006 kl. 13:09.
Lost Weekend, på min hjemplass - Askøy.
Sitat av Matthiesen
Lost Weekend, på min hjemplass - Askøy.
Vis hele sitatet...

Der ja




[20 TEGN JA...!?!!!!]
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg har vært på idol konsert i steinkjer i sommer
Var på Norwegian Wood i starten av ferien. Så Elvira Nikolaisen, Ron Sexsmith, Richard Hawley, Bigbang og Lou Reed. Av en eller annen grunn så skuffa Mr.Reed mest. Bare nytt skvip med tideløse soloer, han styrte bandet bra. Men når du ser Lou Reed for første og kanskje siste gang i ditt liv i Norge så forventer man kanskje en gammel klassiker fra han.

Skal på Øya såklart. Fikk desverre ikke billetter til noe annet enn torsdag. Så ble ikke Jaga eller KILL på meg, ikke noe Hurra Torpedo, ikke noe Beck, Bonk, Brut Boogaloo eller Black Debbath som jeg hadde lyst til å se.

Gleder meg såklart til Morrissey, !!!, Spank Rock og Motorpsycho mest. Alle er elskbare artister/band Morrissey blir som å se Elvis live for meg, husker godt å bli oppvokst med en far som spilte av mye Pink Floyd og The Smiths når jeg var barn.