Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1159
Er det noen som vet hvor man får tak i T-Mobile Sidekick2 uten abonnement eller med et som fungerer i Norge?

http://www.t-mobile.com/products/ove...9040&class=pda
Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S.
Lyst på denne jeg også, men det er vel slik at man må bruke t-mobile som bare finnes i USA, eller?
Sitat av Erz
Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S.
Lyst på denne jeg også, men det er vel slik at man må bruke t-mobile som bare finnes i USA, eller?
Vis hele sitatet...
T-Mobile finnes bare i USA? T-Mobilie er Deutsche Telecom - atlså et tysk selskap...
Skjønner ikke helt hvorfor sidekick har kommet til Norge enda.. Det er jo en sinnsykt populær ungdomsmobil i USA, så hvorfor ikke i Norge?
Det har vel noe med at Telenor og DT samarbeider ganske tett. Å at det er lite marked i Norge. Det å lansere et nytt merke i Norge er ikke bare bare, Nokia og de andre har så godt grep om det norske markedet at det er lite trolig de tør satse her.

Dessuten har norske ungdommer så fullstendig raåflotte mobiler fra før av...
hehe joda, men de trenger vel ikke lansere nytt merke? se på qtek 9100 mobilen f. eks, den er produsert av HTC, og det er 4 forskjellige merker som selger den.. så hvorfor ikke sidekick?
Hvis du er i Storbritannia kan du kjøpe telefonen uten binding å ta den med til Norge. Men husk at du ikke får Norsk ordbok eller menyer (ordbok er jo ganske essensielt mener jeg).
hvem trenger vel ordbok når det er qwerty tastatur ?