Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2248
http://www.tv2.no/play/underholdning...et-677005.html

Sjokk!

Hva synes dere om dette? Kan det være ekte? Får meg liksom ikke til å tro at mine landsmenn er lite oppegående. Håper virkelig dette er tull.
Sist endret av blyanten; 7. november 2012 kl. 00:04.
Tipper det er klippet ganske heftig for å vise dem som har kommet med de værste svarene.
Forundrer meg ikke om det der faktisk er ekte.
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Tipper det er klippet ganske heftig for å vise dem som har kommet med de værste svarene.
Vis hele sitatet...
De har sikkert spurt 200 stykker og klippet sammen de 10 verste svarene..
Sist endret av Bombasa; 7. november 2012 kl. 00:08.
Selv om det er klippet (?) blir jeg ganske sjokert. Håper det bare er sånn at folk blir nervøse og ikke tenker lenger, og at de egentlig vet bedre!
Sitat av sparklingbow Vis innlegg
Selv om det er klippet (?) blir jeg ganske sjokert. Håper det bare er sånn at folk blir nervøse og ikke tenker lenger, og at de egentlig vet bedre!
Vis hele sitatet...
Når det kommer et lite kameracrew stormende mot deg og sier:
''hørt at Obama VANT valget eller?''
Da blir man litt satt ut og det er lett å svare litt på mafå.
Hvor mange hadde svart galt visst spørsmålet hadde vært: ''Er valget i USA over enda''?

Når man itillegg kun klipper med dem som svarte feil så har man et godt eksempel på et cheesy tv-kanal, ikke at nordmenn er dumme.
Sist endret av Bombasa; 7. november 2012 kl. 13:07.
HAhaha!! Syns dette var ganske komisk jeg.
Det er litt rart at vi må/ noen gidder å bry seg om hvem som skal bli president i USA... Vi som går til skolen måtte sikkert ha en oppgave om å kunne statene og gjette til hvem som skal vinne president valget(skjedde med oss) , ærlig talt altså, de fleste i USA veit ikke engang at Norge er et land , hvorfor må vi kunne noe om dem mens de ikke veit noe om oss, jeg vedder på at det er flere som vet statene i USA, enn det er fylker her i Norge xD... Jeg ble jo aldri lært hvor fylkene vær, lite rart...
For dere som likte den, skjekk denne
Jammen det er jo ikke så rart at nordmenn ikke bryr seg så veldig mye om hvem som blir president i USA. Det er et land som har mye å si i verden men ikke for oss vel. Ikke ta sånn på vei!
Sitat av PunkBear Vis innlegg
Jammen det er jo ikke så rart at nordmenn ikke bryr seg så veldig mye om hvem som blir president i USA. Det er et land som har mye å si i verden men ikke for oss vel. Ikke ta sånn på vei!
Vis hele sitatet...
Nå skader det heller ingen å følge med på nyheter som omfatter hvem som blir en av de mektigste mennene i verden heller da..
Haha, synes innslaget er komisk, men må innrømme at jeg får litt sympati for de som blir gjort til narr i denne humorskjetsen. Man blir jo superstressa i en sånn situasjon, og når han sier Wayne Rooney tenker man fort at intervjuern sier feil. Men viser jo bare den litt morsomme "han liker jeg, men vet ikke helt hvorfor"-holdningen man finner flere steder enn i amerikansk politikk.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Det må da være skuespillere...?
Når vi først er inne det med dumme intervjuobjekter og USA, så må jeg nesten dele denne videoen. Sikkert spurt en hel drøss av mennesker og kuttet det ned
Sitat av Znusken Vis innlegg
Men viser jo bare den litt morsomme "han liker jeg, men vet ikke helt hvorfor"-holdningen man finner flere steder enn i amerikansk politikk.
Vis hele sitatet...
Ja, dette syns jeg er skremmende. Bare hør på svarene til folk: "Ja, så fantastisk", "Ja, det syns jeg er flott", "Ja, helt greit det", men du ser på kroppspråket at ingen aner hva hverken Obama, Romney eller Rooney står for.
hva er egentlig så dumt ? er sikker på at alle hørte at han sa feil navn,men regnet med at han mente mitt romney og gadd ikke kommentere det for å være høflig!