Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1643
***********
Sist endret av nso; 11. august 2013 kl. 00:07.
Står her at fire tabletter (4x30mg kodein) blir 10mg morfin i kroppen som er rusgivende dose.
På erowid (sånn passe halvdårlig kilde) så rapporteres det bruk mellom 150mg og 700mg (hvor brukeren rapporterte at dette inntaket var alt for stort).

Som med andre rusmidler bør man antagelig går sakte opp i dosering, prøv å finn minste rusgivende dose før du bygger det oppover. Pass også på at all paracetamol er ute av ekstraktet ditt, dette ødelegger bare levra.

EDIT: PS!
Dette gjøres selvsagt på eget ansvar!
Du må selv passe på kvaliteten på medikamentet det ble ekstrahert fra, kvaliteten på ekstraktet og egne toleranser for substansen.
Prøv med en tablett ekstrahert først (om du virkelig vil knaske piller)
Sist endret av random13798; 1. mars 2012 kl. 02:23.
Håper ikke du mente at Erowid var en halvdårlig kilde? ^^
Jo, folk kan jo skrive akkurat hva dem vil innpå "experience" delen.
Jeg har ingen personlig erfaring med noe særlig av rusmidler, men har sett at mange her inne har ment at det ofte er oppgitt store doser som normaldose.
Selvsagt er erowid et godt utgangspunkt for å søke videre informasjon, men ikke ta alt for god fisk!
Blir litt som wikipedia-artikler om obskure emner.
Ja experince delen kan man skrive hva man vil, men det er ikke kun erfaringer man lesrr om på den siden, du får det meste av fakta fra de fleste kjente rusmidler!

Men det er ganske lærte folk som driver siden, om du gidder følge med litt og leser deg rundt på siden!
Sist endret av KjellFresh; 1. mars 2012 kl. 02:37. Grunn: jdisohfiw
KjellFresh: om du leser det jeg skrev en gang til så skjønner du at det var akkurat det jeg mente.
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
KjellFresh: om du leser det jeg skrev en gang til så skjønner du at det var akkurat det jeg mente.
Vis hele sitatet...
Ja skal gi meg nå, hehe..
Jeg ekstraherte 6 PF for litt siden, og det ga meg en helt forferdelig kløe og kvalme. Hadde heldigvis noe Atarax liggende som dempet den verste kløen.

Lurt å gå fram forsiktig for å finne ut hvor din terskel ligger.
Poppet 5 før jeg gikk og handlet på butikken, endte med at jeg klødde meg i hue resten av turen hjem med den tyngste kroppen.
Etter min erfaring er PF bare dritt når du går over 5ish stykker.
Korrupt
DikkeDikk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kramer Vis innlegg
Poppet 5 før jeg gikk og handlet på butikken, endte med at jeg klødde meg i hue resten av turen hjem med den tyngste kroppen.
Vis hele sitatet...
Tok 8 stk over sikkert 2 timer, gikk helt fint men etterpå så klødde det helt sinnsykt i hodebunnen.
Prøvde for å prøve og nå ser jeg at det er overrated.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Tok 8 stk over sikkert 2 timer, gikk helt fint men etterpå så klødde det helt sinnsykt i hodebunnen.
Prøvde for å prøve og nå ser jeg at det er overrated.
Vis hele sitatet...


Kan være greit å ha noe antihistaminer i bakhånd for å dempe kløen.