Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 504
Halloisann!

I går krympet jeg den ene partisjonen (H i diskbehandling slik at jeg kunne lage en ny partisjon tilrettelagt musikken min. (J Da sto det at diskene ville bli "dynamiske", utenom C:- Partisjonen som jeg booter Vista ifra.
Og det hørtes greit ut, så jeg klikket meg forover. Og.. Done!

Det fungerte utmerket helt til jeg restarta pc'en (Slo den på idag)
Alt som kommer opp etter logoen til hovedkortet er en hvit "|", som står å blinker før den hopper ned en linje, og fortsetter å blinke. Skjermen er svart btw.

Prøvde å boote med Vista-cd'en og velge "Repair", men da sto det bare at jeg måtte restarte pc'n så skulle alt være i orden.. Men det var det altså ikke!
Jeg prøvde også å formatere C: Partisjonen på nytt via Vista dc'n, og innstallere hele Os'et på nytt. Men etter fullført innstallasjon er jeg tilbake til der jeg startet. Svart skjerm, med en hvit blinkende "|"

Kan det ha noe med dynamiske, og statiske partisjoner? Jeg vet at det ikke går ann å boote ifra en Dynamisk, men hvordan kan jeg få den tilbake til "Statisk"... Er ikke sikker på om C: er dynamisk engang.

Håper på hjelp!

- Mats