Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 497
Hei!
Jeg vil at xbox min skal bli koblet opp mot bærbaren jeg har på rommet mitt. ( Jeg har også xboxen i rommet mitt)
Min bærbare maskin er koblet til en trådløs ruter.
Jeg har tenkt å koble xboxen til bærbaren ved hjelp av en krysset-kabel (Crossover cable)
Eneste problemet jeg har er hvordan instillingene på xboxen og maskinen skal være.
Takker for hjelp.
Er det en original xbox det er snakk om? eller er den moddet, isåfall, hvilket program kjører du? Avalaunch, XBMC, EvoX... etc...?
Erz
Trådstarter
86 2
Beklager for at jeg ikke skrev det tidligere. Orginal xbox.
Ja den er moddet og jeg har for det meste tenkt å bruke den til XBMC.
Men poenget er hva har du nå?

Hvis du ikke har lagt inn noe, må du boote i bios, der skal nettverksinstillingene være ganske enkle, ihvertfall med x3 chip. Da er det bare å sette statisk IP på PC og Xbox, f. eks. 10.0.0.1 og 10.0.0.2
nopp... dhcp på begge enhetene, altså både xbox og pc. Dermed lager du en nettverksbro mellom ethernet og wireless og tatta!