Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  106 7145
ville valgt en kongeørn, man kan trene dem til å jakte for deg og de kan bli så store at de kan løfte sauer. praktisk om du ser en sau langt oppe i fjellsia og du ikke kan ta turen opp dit selv. pluss at ørner har ekstremt bra hørsel og ser bedre enn noe annet dyr. smart om du skal ha noen til å finkjemme ett område for andre før du utgir deg selv på en ferd og kanskje møter noe du ikke vil møte.

de spiser ikke så altfor mye heller, og gnagere vil jeg tro ikke det går tomt for selvom verden går under.
ulv. hvorfor? fordi di er i flokk veeeel!
Jeg ville nok valgt en elefant ! Ettersom de fint kan temmes, og ingen dyr vil kødde med en elefant ! Jeg ville utrustet den med spikes på støttennene og piggtråd imellom, og noe makeshift rustning fra hva jeg kunne finne etter apokalypsen. Ville nok oppholdt meg i nærheten av en liten by ute på "landet" hvor jeg kunne finne forsyninger til meg selv mens elefanten min kunne spist gress og bark i skogen. Elefanter er dessuten svært intelligente og trofaste!
Sitat av Micoline Vis innlegg
Jeg ville nok valgt en elefant ! Ettersom de fint kan temmes, og ingen dyr vil kødde med en elefant ! Jeg ville utrustet den med spikes på støttennene og piggtråd imellom, og noe makeshift rustning fra hva jeg kunne finne etter apokalypsen. Ville nok oppholdt meg i nærheten av en liten by ute på "landet" hvor jeg kunne finne forsyninger til meg selv mens elefanten min kunne spist gress og bark i skogen. Elefanter er dessuten svært intelligente og trofaste!
Vis hele sitatet...
Hvor kommer alt gresset fra? er det ikke ganske øde etter apokalypsen?
jeg ville valgt en mus. så jeg har noe å kose med om kveldene ^^
enig med Micoline. Jeg også ville valgt en elefant. De er trofaste, intelligente og sterke så om det skulle trengs å flyttes på noen rester osv av akopolypsen så ville den kunnet gjort jobben i mange tilfeller. Siden de er intelligent og praktiske av seg så kan man klare og opparbeide ett genuint vennskap hvor man får følelsen av å ha en ekte venn i elefanten dersom man i lengre perioder er uten menneskelige venner. Litt teit å bli gal av å snakke til seg selv hele tiden og blir små sprø.
Jeg ville hatt en elefant som jeg skulle kalt for Oskar. Den kan bruke snabel som ett kamprop og den er ganske flink til å bære.
Offtopic: Dette hadde vært et genialt spill
Jeg hadde valgt en sloth.

Kun fordi de er megafete.
Jeg hadde definitivt gått for en sånn type hund man kan trene til kamp som man møter over alt i MW2. Tror det er German Shephard, men er ikke sikker.

Uansett, en hund som er trent til kamp og er en trofast følgesvenn hadde vært noe for meg.
Sist endret av Ketenna; 2. desember 2011 kl. 19:00. Grunn: Dat skrivefeil
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Et dyr i mår-familien, kanskje en røyskatt. Raske, lette dyr med forbausende hjernekapasitet og trofasthet. De er stille og hører utrolig godt.
Vis hele sitatet...
Den støtter jeg. Lite og fint, til å få tak i ting jeg ikke får tak i selv
Stor hund, tenker på schæfer eller husky, kodiak bjørn eller kanskje en kongeørn, ørnen kan jo skaffe oss begge mat ved jakt.

Hund er vel lettere og temme, men bjørner blir litt vanskeligere.
Ørn kan vel etter litt tid bli en trofast venn, for og ikke snakke om matmor :3
Sitat av Tokis Vis innlegg
Hæst! Kan brukes som transport, kan frakte masse ting og er raske.
Vis hele sitatet...
For ikke å si at hest er best som pålegg! Hadde definitivt valgt hest.
Sist endret av random42099; 2. desember 2011 kl. 19:58.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
For ikke å si at hest er best som pålegg! Hadde definitivt valgt hest.
Vis hele sitatet...
Bjørnebiff?
Sitat av Maniox Vis innlegg
Bjørnebiff?
Vis hele sitatet...
Mårpølse!



Hadde selv valgt en hund og en Main Coon. Skal gå til anskaffelse av begge deler innen kort tid.
Sist endret av stagg; 2. desember 2011 kl. 20:03. Grunn: Glemte ABC
ville tatt en leopard da hadde jeg sluppet og irriterende meg over farten da jeg skulle reist noe sted og det er et utmerket jakt dyr og vil nok beskytte meg godt også! og jeg slipper og tenke på og kjøpe trimsett til den !
Sist endret av mr-martinss; 2. desember 2011 kl. 20:12.
Nå er vel nesten alle dyr som er større enn en stor hund nesten utelukket.
Dyret skal jo ha mat det og?

Sånn realistisk sett mener jeg..
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
ville nok valgt hund, da den vil holde deg med selskap, den vil(i 99% av tilfellene) være trodst
den vil holde deg med selskap bedre en noe annet dyr, den vil beskytte deg, den trenger ikke så veldig mye mat.
en annen grun er at jeg er veldig glad i hunner
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg hadde tatt med Tamagotchien min.
Skifter svar fra bjørn/tiger til Krokodille siden de kan spise én gang i måneden og fremdeles klare seg utmerket.
Ifølge google spiser de steiner for å dukke dypere og kan løpe 10mph.

De er skumle og kan sikkert drepe det meste av andre dyr, med untak av elefant og de største afrikanske dyrene, men de er mye lettere å fø.

Om den mot formodning skulle dø kan jeg tjene meg rik på skinnet til dyret mitt, i en postapokalyptisk verden kan man nok få mye for krokodilleskinn, pga holdbarheten. Det er jo ganske stive og seige saker.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Skifter svar fra bjørn/tiger til Krokodille siden de kan spise én gang i måneden og fremdeles klare seg utmerket.
Ifølge google spiser de steiner for å dukke dypere og kan løpe 10mph.

De er skumle og kan sikkert drepe det meste av andre dyr, med untak av elefant og de største afrikanske dyrene, men de er mye lettere å fø.

Om den mot formodning skulle dø kan jeg tjene meg rik på skinnet til dyret mitt, i en postapokalyptisk verden kan man nok få mye for krokodilleskinn, pga holdbarheten. Det er jo ganske stive og seige saker.
Vis hele sitatet...
Ikke for å ødelegge, men store kattedyr spiser faktisk krokodiller! bare gjør et par youtube søk !
Kjempesinna gorilla som hater alle untatt meg.
Jeg kan såklart kommandere den som jeg vil.

Hvorfor?
Stor og sterk, sikkert koslig og varm pels.
Kan banke det meste, måtte såklart alliert oss alle sammen for en kjempearme av folk og kjæledyr.

Går sikkert ann å bli bært/sitte på ryggen til en gorilla hvis den er dressert nok

Fiktivt pet:
Rainbow Dash såklart.
Pegasus - kan fly.
Sterk og tøff.
Godt selskap.
Sist endret av RainbowDash; 2. desember 2011 kl. 21:57.
Sitat av GROVløs Vis innlegg
jeg ville valgt en mus. så jeg har noe å kose med om kveldene ^^
Vis hele sitatet...
Håhå.. Fun intended?
En skikkelig feit chillpadde med plass til 2.

den hadde gått i mitt tempo på lange turer
Er faktisk ikke så urealistisk med Løve, så en film av 2 menn som passet på en løveunge til den ble voksen og satte den ut i det fri, så kom de tilbake etter mange år og fant løven, så sprang Løven mot de i full fart å faktisk ga de en klem og ble rå glad. Så Løver er sikkert trofaste dyr, som sikkert deler fangsten sin med deg. Men da har jeg måtte levd i Afrika eller noe varmt strøk, og det hadde ikke gått.

Så ville valgt Ulv/hund/hest i Norden!
Sitat av Surtur Vis innlegg
Er faktisk ikke så urealistisk med Løve, så en film av 2 menn som passet på en løveunge til den ble voksen og satte den ut i det fri, så kom de tilbake etter mange år og fant løven, så sprang Løven mot de i full fart å faktisk ga de en klem og ble rå glad. Så Løver er sikkert trofaste dyr, som sikkert deler fangsten sin med deg. Men da har jeg måtte levd i Afrika eller noe varmt strøk, og det hadde ikke gått.

Så ville valgt Ulv/hund/hest i Norden!
Vis hele sitatet...
De kan dog klikke når instinktene slår inn, og hvis vi snakker zombieinfisert verden eller et ekstremt behov for overlevelse så hadde den spist deg uten å blunke
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
Håhå.. Fun intended?
Vis hele sitatet...
neida
jeg er bare veldig glad i mus.
Sitat av Micoline Vis innlegg
Ikke for å ødelegge, men store kattedyr spiser faktisk krokodiller! bare gjør et par youtube søk !
Vis hele sitatet...
Kan du gi en link? Fant ingenting, jeg
Ah, dette gjelder ikke bare om verden hadde gått til helvete, men jeg ville uansett valgt en Gorilla!

Tenk å sitte på ryggen til en svær sølvrygg? Ingen som kødder med deg da
Sitat av Eiol Vis innlegg
Ah, dette gjelder ikke bare om verden hadde gått til helvete, men jeg ville uansett valgt en Gorilla!

Tenk å sitte på ryggen til en svær sølvrygg? Ingen som kødder med deg da
Vis hele sitatet...
Yes, gorilla ftw!
Sist endret av RainbowDash; 3. desember 2011 kl. 00:45.
Hunden min! Det er en norsk elghund, den er sterk og den er god til jakt
Hvor ville du vært i verden, med tanke på dyret? I norge selvsagt, det er jo en norsk hund.
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
Håhå.. Fun intended?
Vis hele sitatet...
"Pun intended" mener du vell?
Jeg hadde valgt en kamel.
Er jo kjent for og kunne gå lange turer med lite vann, + hadde vært spennende og smakt litt kamelbiff viss jeg blir sulten!
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Jeg tror jeg ville valgt en apekatt kanskje en gorilla eller noe sterke og store dyr. Og ligner veldig på meg.



Vi snakker om dyr her da. Ikke en frper
Vis hele sitatet...

Ja, det slemt ovenfor dyrene å sammenligne disse. >:-O

Jeg hadde valgt en konge kobra.

De er store, kommer seg inn på mange steder, sterke og episke.
Formål: Skremme lle og transport
Hvor: Der de overlever^^
Sist endret av No 1 u know; 3. desember 2011 kl. 01:25.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
En ulv er jo flott som hjelpemiddel når man skal jakte og shit, men kan ikke transportere noe.
Sitat av FatMan Vis innlegg
En ulv er jo flott som hjelpemiddel når man skal jakte og shit, men kan ikke transportere noe.
Vis hele sitatet...
Ville heller brukt Alaskan malamute, som er en stor og kraftfull sledehund.
Malamute var opprinnelig først og fremst jakthund på karibu og trekkhund, sekundært som kløvhund og vakthund.

Alaskan malamute er en kompakt og kraftig plugg med usedvanlig store krefter og meget stor utholdenhet. Den er ikke hurtig, men tåler belastning som ingen annen hunderase.

Den elsker å jobbe og kan dra tunge lass eller bære mye på ryggen.

Er den perfekte følges venn.
Jeg ville valgt farmors Berner (hund) for så å spise den.
Sist endret av Cheesecake; 3. desember 2011 kl. 02:37.
Shadowmere (Hest)
Hvorfor?
Udødelig, og gir aldri opp i slåsskamp.
Fryktløs.
Kan ri rett opp fjellsider

Hvilke formål?
Transport, forsvar, kjøtt (udødelig, så man kan sikkert skjære av en bit i ny og ne)

Hvor ville du vært i verden, med tanke på dyret?
Klimaet i Elsweyr eller sør i Cyrodiil er ålreit.
Helt klart en salet carcharodontosaurus saharicus.

Positivt: Stor jævel, som ville spist/drept det vi kom over av "hinder".

Negativt: Stor og treg, ikke særlig smart.
Marsvin, uten tvil. Eneste dyret man kan ri på.
Mhmm, døgnflue! Neida, jeg ville valgt et stort kattedyr(panter, geopard, løve etc), en big ass ape eller en irsk ulvhund, de er utrolig fete
Siden alle andre her ville hatt super dyr, så skulle jeg hatt en hest pansret i stål som kunne fly. Den må jo selvfølgelig kunne drite pizza og cola, når den blir sur og skal beskytte meg transformerer den seg til en ildsprutende drage
Sist endret av magic molecules; 3. desember 2011 kl. 03:40.
Kenguru, sitte i pungen mens den frakter meg rundt. TAXEH.
En ildsprutende drage!
Den tar litt plass, men den kan gjøre opp ild, er kjempesterk, spiser alle fiendene mine, telepatisk kommunikasjon og jeg kan fly rundt på den. Hvordan ser hundene deres ut nå? Tjohei!
Sitat av Zepur Vis innlegg
Helt klart en salet carcharodontosaurus saharicus.

Positivt: Stor jævel, som ville spist/drept det vi kom over av "hinder".

Negativt: Stor og treg, ikke særlig smart.
Vis hele sitatet...
Tror det aller første som står i ts første post er at dinosaurus er off the table

Jeg har byttet mening 2 ganger nå tror jeg, fra tiger til bjørn til krokodille.
Skifter til Ho-Oh som kan fly meg rundt planeten, sprute ild og nedlegge det meste av dyr samtidig som det blir pre-grilla.
Måtte vel blitt en Havørn

Bra til å ha oversikt når den flyr og hadde sikkert klart å ta et rådyr også så jeg kan få meg litt mat
Sitat av olaPola Vis innlegg
Tror det aller første som står i ts første post er at dinosaurus er off the table
Vis hele sitatet...
Selvkritikk tatt!
Da går jeg for Godzilla!

Litt mindre tullete ville jeg gått for en hyene.
Tingene kan jeg bære selv, så får hyena drepe det den må.
Gorilla!

Sterk som faen, smart, og ikke minst et kraftig brøl som skremmer vekk eventuelle zombier og sånt!

Jeg ville kalt den Christian, og vi hadde gjort alt sammen og blitt bestevenner. Vakkert.
Mye morsomt her, hehe.
Handsdown! Esel/Muldyr