Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4901
Noen som vet om noen andre måter å få gratis solarium på en å bryte opp boksen med brekkjern? :P

En gang jeg var på et solstudio, kom eieren inn og spurte om det var jeg som hadde dratt ut stikkontakten, hvordan visste han at stikkontakten var dratt ut? Overvåker han alt via et program e.l ?

Takker for svar =)
1.Ta det på ryggen og snik deg ut og du kan sole deg så mye du vil hjemme.

2. Den har et lys som stopper og lyse dersom det ikke er strøm / Han har overvåkningskamera?
Å være ute i sommerhalvåret er ganske kostnadsfritt
Sitat av Blackspot
1.Ta det på ryggen og snik deg ut og du kan sole deg så mye du vil hjemme.

2. Den har et lys som stopper og lyse dersom det ikke er strøm / Han har overvåkningskamera?
Vis hele sitatet...

Tingen er at det er ikke betjent solarium.. Han kom rett inn døra og spurte om det er jeg som har tatt ut stikkontakten :P Det virket bare litt rart at han var bevisst om det før han kom inn døra .. Nei ikke overvåkningskamera
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Kanskje mulig han har et skjult overvåkningskamera da? Sitter nok å titter på alle de nakne damene som bruker solariumet hans.
Uansett... slike solarium greier skal du være forsiktig med:

http://worldisgenius.blogspot.com/20...ng-saloon.html
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Lol... Morsomt. Ikke dårlig laga vettu
haha, jeg skvatt

edit: Men noen SERIØSE tips til hvordan man kan Hijacke den boksen? ;P
Sist endret av MusabaN1; 2. desember 2007 kl. 03:40.
Sitat av Blackspot
Uansett... slike solarium greier skal du være forsiktig med:

http://worldisgenius.blogspot.com/20...ng-saloon.html
Vis hele sitatet...
Hahaha! Beste jeg har sett på lenge

Ontopic: Prøvd mynt-i-snor? Det funker ikke på brusautomater og slikt fordi det er noen hakk som holder imot og lignende patenter - men kanskje disse boksene er av eldre natur?
De er desverre helt ny, med kortautomat og greier..
hvis du klarer å løfte opp den ene plata på solariumsenga helt nede.. Så du kommer til ledningene så er det en strømpadde med en sånn rød/oransj bryter på.. hvis du teiper den så den er på hele tiden så funker den sa en kompis av meg. Viste meg knappen også men har aldri testa det selv da.