Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1895
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nylig begynt å røyke jevnlig, men kjenner jeg blir ganske paranoid da jeg kun kan røyke ute pga. studenthybel som er delt med en annen Er det trygt å røyke i skoger o.l? Bor i en by så det er ikke mye av det, men det er noen områder som man kan "gjemme" seg litt i. Hva er favorittplassene deres? Tips for å unngå snuten og sånt? Pleier å bare røyke etter klokka 21 og føler at jeg nesten sluker jointen for å bli ferdig fortest mulig, hadde vært fint å kunne kost seg litt uten bekymring
Anonym bruker
"Troende Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lag edibles så slipper du det jækla stresset røyking utendørs fører til. Evt kjøp en vaporizer, mye mindre noia enn joint.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lag edibles så slipper du det jækla stresset røyking utendørs fører til. Evt kjøp en vaporizer, mye mindre noia enn joint.
Vis hele sitatet...
Jeg har tenkt litt på vaporizer men jeg vet egentlig ikke helt hvordan det funker for hasj! Kan man bare bruke grønt med vaporizer eller går det med hasj også? Og hvilken type vaporizer trenger man?
Når jeg røyka, så kunne jeg røyke hvor som helst. Bare å finne seg et hjørne eller et sted der folk sjelden ferdes. Gått alltid fint for min del.

Tankene er som regel verre enn det som skjer
Det er trygt å røyke hvor som helst egentlig. Jeg bor også i by og pleier bare å gå meg en tur, men kan fint fyre opp i sentrum uten at det er noe stress. Forbipasserende bryr seg ikke. Hender fra tid til annen at folk spør om å kjøpe eller bare ber meg kose meg og smiler bredt.
Spotter jeg en politibil gjemmer jeg bare jointen i hånda. Sjansen for å bli tatt er lik null. Som andre påpeker så sitter dette her i huet ditt.

Det dummeste man kan gjøre er å gjemme seg på skoler/barnehager osv. Kjører snuten forbi og ser deg har man plutselig et forklaringsproblem iforhold til hvorfor man henger der og da er vel røyking noe av det første de mistenker. Bedre å bare blende inn å lage som om man bare røyker en vanlig digg.
Sist endret av Lykkeleeten; 19. juli 2023 kl. 00:26.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Joint kan man røyke overalt mens bong bør man skjule litt men er bare å stå et sted folk ikke ser, som litt ned en trapp eller en benk bak en vegg eller andre steder. Skogen er helt trygt.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ingen som bryr seg,det er overtenking fra din side.Bare ikke stå foran inngang.
The stunner er en vaporizer som funker med brunt
Jeg har røyka i snart 20 år nå. Fra skau til vandrende ned karl Johan. Mitt tips er å ikke se ut som en hoodrat, ikke lag jointen for stor på dagtid da det ser mistenkelig ut. Jeg har aldri hatt noe problemer med noe politi eller annet. Selv ikke da jeg hadde langt hår og ruslet rundt i kjortel. Kanskje litt flaks på den tiden. Men ser du normal ut og ikke gjør mye ut av deg så går det fint. Bedre å sitte på en benk enn å gjømme seg bak den hvis du skjønner. Gjør det du gjør om du tar en sigg.

Når det gjelder å lage edibles så gjør det når romkamerat er borte en stund for det stinker opp kåken mer enn en J ut vinduet lol.

Kanskje best å ta den på gåtur for da er du som regel borte eller på vei vekk når folk kjenner lukten.
Sist endret av Astro Man; 19. juli 2023 kl. 09:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kanalvifte, kullfilter og rør. Slå på vifta, blås inn i røret.
Så lenge det ikke blåser så kan du fyre opp nesten hvor som helst
Fuck Mr. Plod!
Den fasen du er i nå er helt vanlig i starten.

Men i realiteten så har jeg vel aldri hørt om noen som har ringt snuten fordi de så noen røyke en joint?

Har blitt kjeftet på engang av en Karen fordi jeg mekka på en benk i hagen hennes

Nå vandrer jeg hvor som helst, de som kjenner lukten bryr seg ikke, de som ikke kjenner igjen lukten bryr seg heller ikke.
De som bryr seg, de bryr seg heller ikke.

Politiet hadde aldri tatt det seriøst om noen ringte å sa de så noen som røyket ute.

I tillegg er jointen borte før noen hadde rukket å komme bruk pipe? 3 mega paff så vandrer du videre
Anonym bruker
"Tykk Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg dyrker og røyker i midten av en blokk med naboer på alle kanter.
Holdt på i 6-7 år, ikke fått en eneste klage.
I skogen kan man gjøre nesten hva man vil uten at en kjeft bryr seg. På dagtid røyker jeg nesten kun i skog og utmark, på kvelden gir jeg faen og røyker helt åpenlyst. Holdt på i godt over et tiår nå, aldri hatt noe særlig problemer.

Er man hyggelig og imøtekommende så driter folk egentlig i det meste har jeg funnet ut. Det ordner seg alltid for snille gutter
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg har røyka i snart 20 år nå. Fra skau til vandrende ned karl Johan. Mitt tips er å ikke se ut som en hoodrat, ikke lag jointen for stor på dagtid da det ser mistenkelig ut. Jeg har aldri hatt noe problemer med noe politi eller annet. Selv ikke da jeg hadde langt hår og ruslet rundt i kjortel. Kanskje litt flaks på den tiden. Men ser du normal ut og ikke gjør mye ut av deg så går det fint. Bedre å sitte på en benk enn å gjømme seg bak den hvis du skjønner. Gjør det du gjør om du tar en sigg.

Når det gjelder å lage edibles så gjør det når romkamerat er borte en stund for det stinker opp kåken mer enn en J ut vinduet lol.

Kanskje best å ta den på gåtur for da er du som regel borte eller på vei vekk når folk kjenner lukten.
Vis hele sitatet...
Dette høres klokt ut Ser ut som en helt normal norsk jente så tror nok ikke at jeg er noen som er så lett på pinpointe Har det bare for meg at det er så mye mer røyk fra hasj enn en vanlig sigarett, men tror det er den paranoide delen av hjernen min som snakker. Takk for tips!
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette høres klokt ut Ser ut som en helt normal norsk jente så tror nok ikke at jeg er noen som er så lett på pinpointe Har det bare for meg at det er så mye mer røyk fra hasj enn en vanlig sigarett, men tror det er den paranoide delen av hjernen min som snakker. Takk for tips!
Vis hele sitatet...
Ja du er paranoid, men det gir seg.
"Jeg er helt normal jente, så ikke så lett å pinpointe"

Ingen kommer til å pinpointe deg
Sist endret av Nøddy; 19. juli 2023 kl. 20:31.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ja du er paranoid, men det gir seg.
"Jeg er helt normal jente, så ikke så lett å pinpointe"

Ingen kommer til å pinpointe deg
Vis hele sitatet...
Når har det noengang skjedd, at paranoiaen forsvinner med å røyke?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Når har det noengang skjedd, at paranoiaen forsvinner med å røyke?
Vis hele sitatet...
Ikke noen fasit, men etter utallige ganger med røyking utendørs så pleier de fleste å roe seg litt ned.

Plutselig skjønner man at folk ikke bryr seg og at ikke "alle skjønner at jeg er høy fordi øya mine er røde"

Kun de som kjenner deg som ser det om man sitter å prater med dem f2f.
Med unntak av pollenallergikere. "Er det mye pollen? Jeg ser at du er veldig smal i øya"
Jeg gjetter at de aller fleste som blir pekt ut av politi i offentlighet er en konsekvens av sketchy kroppsspråk.

Et par tips generelt; Ha alltid en håndspritflaske i lomma, tyggis/pastiller og clear eyes eller lignende.
Hvis du eliminerer lukt fra hånden, munnen og røde øyner så skal det ekstremt mye til før noen inkl politi automatisk antar at du er påvirket.

Jeg hadde en periode hvor jeg røyket daglig på de aller mest risikofylte stedene (Karl Johan og rundt, Oslo S og rundt politistasjonen). Jeg var alltid bevist på hvor vinden tok lukten, og holdt meg alltid i bevegelse. Rett etter eliminerer man lukt, og lite som kan skje for at man blir tatt.

Lykke til!
Sitat av Crabman Vis innlegg
Jeg var alltid bevist på hvor vinden tok lukten, og holdt meg alltid i bevegelse. Rett etter eliminerer man lukt, og lite som kan skje for at man blir tatt.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Full Navy Seal Shit Det Der. Hadde blitt med deg i krigen