Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 9472
Faggot's Avatar
Trådstarter
Haha, nei, jeg er ganske sikker på at vi er fra kristiansand, altså.. Men vi liker oss veldig godt i Bergen
Jeg er veldig lei for det, olaPola, men både meg og den ene gitaristen vår har skaffet oss tatoveringer..
Sitat av Faggot Vis innlegg
Haha, nei, jeg er ganske sikker på at vi er fra kristiansand, altså.. Men vi liker oss veldig godt i Bergen
Jeg er veldig lei for det, olaPola, men både meg og den ene gitaristen vår har skaffet oss tatoveringer..
Vis hele sitatet...
Skam dere.
Turnerer dere nå? Er ganske godt musikkmiljø i Horten. Mange bra lokale band osv.

Om dere noen gang opparbeider dere fri vilje, vet ikke om dere har det nå, så stikk innom da vel. Så blir det konsert-o-rama på 37.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Om dere noen gang opparbeider dere fri vilje, vet ikke om dere har det nå, så stikk innom da vel. Så blir det konsert-o-rama på 37.
Vis hele sitatet...
Da kjem æ, var forresten å hørte på de i Moss, på "Kråkereiret" elns - Utrolig bra stemning !
Vet ikke om dette er postet fra før av i en annen tråd eller lignende, men ser i hvertfall at Honningbarna (+ Razika) har konsert 27. Januar på Sub Scene i hovedstaden. Finner biletter her.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg bare lurer på.... "Noen å hate" er dritfet, men det er jo en cover av Raga rockers. Liker deres versjon mye bedre, men kan ikke se fra deres side at dere har "creditet" Raga rockers?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
http://www.kjendis.no/2012/01/31/kje...ykke/20016866/

Jeg stenger denne tråden. Det er trist hva som har skjedd, men ønsker dere å kondolere så er bandets egne nettsider, facebook-side o.l. mye bedre egnet. Videre er det utidig at OP -- selv om det bare er ren spekulering -- blir forsøkt identifisert med navn uten OPs tillatelse eller viten .
Sist endret av nso; 31. januar 2012 kl. 10:14.