Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1444
her skal nå kjøpe tlf som beskrevet i tittel. skal gi 1300 for den , er det en fornuftig pris ?
Den er hvertfall verdt det. Jeg har HTC Desire selv, og med android 2.3 er den helt lik som Desire S, bare med fysiske knapper (som etter min mening er mye bedre). Jeg har ikke sjekket prisene på brukte telefoner, men i forhold til hva du får er ikke 1300kr urimelig.

Edit: Desire S koster rundt 3000 ny, og brukte Desire koster fra 1700 på finn, så hvis telefonen virker som den skal er 1300 bra pris.
Sist endret av drittunge; 4. desember 2011 kl. 16:15.
Må du uansett ha et abonnement ?

Isåfall, nei, Desire er jo steingammel nå, og den prisen er ikke fordelaktig for brukt telefon.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Må du uansett ha et abonnement ?

Isåfall, nei, Desire er jo steingammel nå, og den prisen er ikke fordelaktig for brukt telefon.
Vis hele sitatet...
nei tlf er uten lås, fant ihvertfall ingen billigere på finn
Og du mener da at du skal bruke telefonen med kontantkort ?
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Og du mener da at du skal bruke telefonen med kontantkort ?
Vis hele sitatet...
Noen folk kjøper ikke abb. når de kjøper ny telefon.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Og du mener da at du skal bruke telefonen med kontantkort ?
Vis hele sitatet...
skal bruke den med det kortet jeg har fra før ja
Kjøp, root og legg inn miui og en bra kernel så har du en god telefon Var fornøyd med min helt til den ble ødelagt...
Sitat av skukketrure Vis innlegg
skal bruke den med det kortet jeg har fra før ja
Vis hele sitatet...
Som er et kontantkort ?

Hvis det ikke er det er det trolig haugevis mer fornuftig å forlenge avtalen din med tilbyder og få en ny telefon for mellom 1-300,- kontra en to år gammel+ telefon for 1300,-
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Som er et kontantkort ?

Hvis det ikke er det er det trolig haugevis mer fornuftig å forlenge avtalen din med tilbyder og få en ny telefon for mellom 1-300,- kontra en to år gammel+ telefon for 1300,-
Vis hele sitatet...
klar over det, men blir med kontantkort
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Som er et kontantkort ?

Hvis det ikke er det er det trolig haugevis mer fornuftig å forlenge avtalen din med tilbyder og få en ny telefon for mellom 1-300,- kontra en to år gammel+ telefon for 1300,-
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal det nødvendigvis være det? Du får flere abonnementer uten månedspris, men med inkludert SMS, ringetid, osv.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kvifor hiv du ikkje på eit par hundrelapper og får en hakket nyare telefon? Du får androidtelefoner som er betre for under 2000 nye...
Sitat av slashdot Vis innlegg
Kvifor hiv du ikkje på eit par hundrelapper og får en hakket nyare telefon? Du får androidtelefoner som er betre for under 2000 nye...
Vis hele sitatet...
"skaden" er alt skjedd , steike for en vrien meny. har holdt på 1 time for å frå den på nett.... noen tips ?
Sitat av drittunge Vis innlegg
Den er hvertfall verdt det. Jeg har HTC Desire selv, og med android 2.3 er den helt lik som Desire S, bare med fysiske knapper (som etter min mening er mye bedre). Jeg har ikke sjekket prisene på brukte telefoner, men i forhold til hva du får er ikke 1300kr urimelig.

Edit: Desire S koster rundt 3000 ny, og brukte Desire koster fra 1700 på finn, så hvis telefonen virker som den skal er 1300 bra pris.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde nettopp min Desire inne på service for 6. gang. Da fikk jeg en Desire S som lånetelefon, og jeg kan skrive under på at den på INGEN måte er helt lik. HTC Desire er det verste kjøpet jeg noensinne har gjort. Helt ufattelig treig! Desire S er derimot grei nok.
wlan? settings - wireless & networks - wifi



har selv htc desire (aldri hatt noe problemer med den) med kontantkort, hvorfor? fordi jeg fyller på ca 150 kr hver 3 mnd elns :P og jeg glemmer alltid å betale regninger, så hver gang jeg har hatt noe annet så blir tlf sperret pga ikke betalt regning :P
Sist endret av skepsis; 5. desember 2011 kl. 13:13.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
"skaden" er alt skjedd , steike for en vrien meny. har holdt på 1 time for å frå den på nett.... noen tips ?
Vis hele sitatet...
Kjøp en iPhone?