Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3086
Og om jeg skal lage blottere av am2011 og aceton, hva slags papir anbefaler dere?
Sist endret av Dodecha; 14. november 2011 kl. 10:50.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg har sett lapper som besto av noe som så ut som et postkort, de funket fint.
Men om du vil være skikkelig tradisjonell så selges jo ordentlig ferdigperforert blotter-ark på sider som blotterart.com
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Kan/skal man droppe am2011?
Så rett og slett papp biter fra f.eks sånn tykt farget ark eller noe?
Det må i alle fall trekke seg inn, men da er am blitt vannløslig? om man skal ha en blotter på tunga og am bli opptatt i slimhinnene må den i allefall ha skiftet form i acetonet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg finner ingen data om vannløseligheten til AM-2201, men jeg regner med du har det i saltform? Det vil løse seg opp i aceton, som så trekker inn i papiret. Acetonet vil så fordampe og det vil ligge igjen AM-2201 i papiret.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Så rett og slett papp biter fra f.eks sånn tykt farget ark eller noe?
Det må i alle fall trekke seg inn, men da er am blitt vannløslig? om man skal ha en blotter på tunga og am bli opptatt i slimhinnene må den i allefall ha skiftet form i acetonet.
Vis hele sitatet...
Stoffet skifter ikke form fordi om du løser det i i et løsemiddel. Hvis det ikke er vannløselig fra før av, så blir det ikke det av å ha vært i kontakt med aceton.
Håper ikke du har noe planer om å selge dette og påstå det er LSD. : ))
Lol nei, tenkte bruke det selv. Men skjønner ikke hvordan det skal ha effeit under tungen i forhold til snorting osv. Men vil det gå.øed vanlig farget papir som er litt porøst? Evt. Hvor finner man blotte papir i norge? Orker ikke vente en evighet.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Lol nei, tenkte bruke det selv. Men skjønner ikke hvordan det skal ha effeit under tungen i forhold til snorting osv. Men vil det gå.øed vanlig farget papir som er litt porøst? Evt. Hvor finner man blotte papir i norge? Orker ikke vente en evighet.
Vis hele sitatet...
Jeg ville anbefalt deg å ta en tur innom Shangri-la evt. for å sjekke der.
Uansett vil any trekkpapir kjøpt på en hobby-butikk fungere.

Lykke til! Kom gjerne med update
Jeg fant et papir som virket som det kan trekke til seg væske lett på loftet her. Har et shotglass og en pumpe. Får bare håpe pumpa ikke dauer av acetonet når jeg skal dryppe det på bitene. Tenker å blande så det blir 2 mg/ml, så 2 mg per lapp.
Lurer på om det vil funke, en som ga meg ideen i den andre am tråden.
Ikke bruk plastikkredskaper i kontakt med aceton. Du vil få plastikk i produktet.
Bruk pipette av glass kanskje? Du får det sikkert på apoteket også.
Takk for link
Er det der en norsk side? For min chrome oversetter alle sider som ikke er engelsk
Og det er vel ikke en hemmelig RC/legal high shop? Siden de har så mye rart
Det er en norsk side, ja.

Her har du enda en side som selger pipetter og alt annet innen lab.-utstyr.
se på headern på siden..... myrra.no
ok, de har jo alt mulig rart. Hvem er kjappest?
▼ ... over en uke senere ... ▼
AM-2201 vil ikke løse seg opp i annet enn Aceton og alkohol som er over 91% f.eks everclear som ikke er lovlig i Norge.
Noen som vet om noen sprayflasker som tåler aceton slik at det ikke blir på sluttproduktet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Brukte først et dårlig papir som ikke ville ta til seg så mye, så det ble ca 2,25 mg per lapp, så man kan ta to-tre istede. Men fant et annet papir og har nå et papir til tørk, et litt bedre, men ikke mye. Lurer på om det vil ha funk under tunga eller om det er bedre å bare svelge de lappene helt.
Jeg røyker bare AM-2201, blandet ut med 100% aceton og "sprayet" på en mix av marshmellow leaf og mullein.
Kjøpte en sprayflaske på ebay til 1$ som funker fjell. Tror jeg fant den under "nail polish" produkter. Så den tåler aceton.
Ja, jeg hadde gjort det samme om jeg brukte å røyke til vanlig, men jeg røyker bare e-cig. Da blir det dumt å gå ut for å ta seg en røyk liksom, derfor var oralt det beste. Eller jeg skal prøve jwh blandet i e-juice PG til el siggen når de begge kommer fram i denne julerushen. Det skulle visst funke i PG med jwh, men ikke med am.