Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4791
Jeg skal nå si opp boligen/leiligheten jeg bor i, og jeg har en oppsigelsestid på én måned.
Oppsigelsen skal skje skriftlig (som er det tryggeste), men jeg lurer på hva jeg bør ha med i oppsigelsen min.
Jeg finner ingen skjemaer eller lignende som kan brukes til dette formålet.
Er det noen obligatoriske ting jeg ha med?
Bør jeg ta med informasjon om depositumet og slike ting eller er det noe som sier seg selv (lover etc)?

Hadde vært fint med noen retningslinjer, noen tips & triks, erfaringer og gjerne en mal/skjema for hvordan en oppsigelse bør se ut.


På forhånd takk
MINST 12år
tore-'s Avatar
Ta med:
Når du sier opp, når siste betaling kommer, når du faktisk flytter ut. Når du ikke anser deg som leieboer lengre. Noe annet?
Sitat av treskjegg
Jeg skal nå si opp boligen/leiligheten jeg bor i, og jeg har en oppsigelsestid på én måned.
Oppsigelsen skal skje skriftlig (som er det tryggeste), men jeg lurer på hva jeg bør ha med i oppsigelsen min.
Jeg finner ingen skjemaer eller lignende som kan brukes til dette formålet.
Er det noen obligatoriske ting jeg ha med?
Bør jeg ta med informasjon om depositumet og slike ting eller er det noe som sier seg selv (lover etc)?

Hadde vært fint med noen retningslinjer, noen tips & triks, erfaringer og gjerne en mal/skjema for hvordan en oppsigelse bør se ut.


På forhånd takk
Vis hele sitatet...

Jeg sa opp for et par måneder siden, jeg skrev bare at jeg flytter ut om tre måneder...
og den korrekte datoen.

Og skrev under med håndskrift.